Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Інтернет як засіб просування в туризмі.





1.


Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №2. – С. 41-46. – [Інтернет-маркетинг].

2.
338.48
С30
Семичастный, И.Л. Информационные системы управления в туризме [Текст] : конспект лекций. Ч. 1 / И. Л. Семичастный. – Донецк : ДИТБ, 2000. – 157с.

3.
338.48
С30
Семичастный, И.Л. Информационные системы управления в туризме. В 2-х ч. [Текст] : конспект лекций. Ч. 2 / И. Л. Семичастный. – Донецк : ДИТБ, 2000. – 165с.


http://udau.edu.ua/library.php?pid=1557
ПРОСУВАННЯ АГРОТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ТЕЛИЧКАНЬ В.В.


http://www.vuzl.org/articles/marketing/85-internet-tourism
Інтернет як засіб просування туристичних послуг