> Допоможіть мені, будь ласка, знайти літературу на тему: "Вплив різноманітних ігор, праці та навчання на психічний розвиток дошкільника". Дакую!
1.
Программа коррекционно-развивающей работы с детьми дошкольного и младшего школьного возраста с нарушениями внимания [Текст] // Обдарована дитина. – 2004. – №10. – С.40-53.
2.
Білоус, С. Подорож до чарівного містечка. Бінарне заняття з елементами вистави [Текст] / С. Білоус // Психолог. – 2008. – №1. – С. 15-17.
3.
Гріб, О. В гостях у слізки та усмішки. Конспект відкритого заняття [Текст] / О. Гріб // Психолог. – 2007. – №3. – С. 15-16. – [Дошкільний вік].
4.
Дерев`янко, Л. Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку [Текст] / Л. Дерев`янко // Психолог. – 2007. – №18-19. – С. 11-15.
5.
Джуринська, С.М. Динаміка гармонійності фізичного і психічного розвитку дітей дошкільного віку [Текст] / С. М. Джуринська // Довкілля та здоров`я. – 2009. – №1. – С. 49-51.
6.
Кабачек, О.Л. Психологические условия становления субъектности в совместной литературно-творческой деятельности дошкольников [Текст] / О. Л. Кабачек // Вопросы психологии. – 2006. – №6. – С. 31-39.
7.
Кайе, В.А. Применение традиционных игр и игрушек для развития, реабилитации и диагностики детей разного возраста [Текст] / В. А. Кайе // Физическая реабилитация детей, взрослых и инвалидов. – 2005. – №2. – С. 11-13.
8.
Карабаєва, І.І. Наука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога [Текст] / І. І. Карабаєва // Обдарована дитина. – 2010. – №3. – С. 28-38. – [Дошкольна психологія і педагогіка].
9.
Карабаєва, І.І. Взаємозв`язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці [Текст] / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова // Обдарована дитина. – 2008. – №10. – С. 51-56.
10.
Клугман, О. Заняття на тему "Маленькі творці" [Текст] / О. Клугман // Психолог. – 2007. – №11. – С. 27-29.
11.
Мазур, О. Адаптація малюнків до умов дошкільного закладу [Текст] / О. Мазур // Психолог. – 2006. – №39. – С. 16-18.
12.
Маргулян, І. Ти мій друг і я твій друг - разом веселіше! Корекційно-розвивальна програма [Текст] / І. Маргулян // Психолог. – 2007. – №35. – С. 23-27. – [Дошкільний вік].
13.
Романенко, І. Вальдорфський і традиційний дитячий садок. Психологічні дослідження серед старших дошкільників [Текст] / І. Романенко // Психолог. – 2006. – №19. – С. 3-5.
14.
Северіна, С. Роль гри в дошкільному дитинстві [Текст] / С. Северіна // Психолог. – 2005. – №9. – С.7-10. – [Психологія дошкільного віку].
15.
Тіщенко, І. Малювання - засіб творчого ровитку [Текст] / І. Тіщенко // Психолог. – 2007. – №41. – С. 10-11. – [Дошкільний вік].
16.
Токар, М. Гра в житті дошкільника [Текст] / М. Токар // Психолог. – 2008. – №3. – С. 3-6.
17.
Шах, Т.Г. Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток [Текст] / Т. Г. Шах, М. І. Лукашук, Л. В. Шпирковська // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №2. – С. 27-29.
18.
Шевченко, К. Щоб навчатись, розвиватись - будемо в пісочку гратись. Світ чудес на піску [Текст] / К. Шевченко // Психолог. – 2006. – №21. – С. 25-36.
19.
Шульга, Л.М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання [Текст] / Л. М. Шульга // Обдарована дитина. – 2004. – №9. – С.43-63.
20.
Ягодина, Л.А. Подготовка педагога-психолога к использованию средств ИКТ и компьютерных игр [Текст] / Л. А. Ягодина // Информатика и образование. – 2008. – №6. – С. 87-92.
21.
159.9
Д84
Дуткевич, Т.В. Дошкільна психологія [Текст] : навч. посіб. / Т. В. Дуткевич. – 2-ге вид. – К. : ЦНЛ, 2009. – 392с.
22.
159.9
К89
Кузікова, С.Б. Теорія і практика вікової психокорекції [Текст] : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. – Суми : "Університетська книга", 2006. – 384с. – [Існує електронна копія].
23.
159.9
К95
Кутішенко, В.П. Психологія розвитку та вікова психологія [Текст] : практикум; навч. посіб. / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. – К. : Каравела, 2009. – 448с.
24.
159.9
О-13
Обухова, Л.Ф. Детская (возрастная психология) [Електронний ресурс] / Л. Ф. Обухова. – М. : Рос. пед. агентство, 1996. – 374с.
25.
159.9
О-26
Обухова, Л.Ф. Детская психология. Теории, факты, проблемы [Електронний ресурс] : учебник / Л. Ф. Обухова. – М. : Тривола, 1996. – 360с.
26.
37
А43
Величко, М. Використання ляльки в роботі щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / М. Величко, О. М. Гомонюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2008. – Т.2№Вип.3.-Вип.3. – С. 24-25.
27.
37
А43
Роль іграшки в житті дитини [Текст] / Н. Глубоченко, Н. Данькова, І. Рикун, Л. П. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2006. – Т.2. – С. 41-43.
28.
37
К78
Кравцова, А. Розвивальні ігри та вправи для дітей від народження до року [Текст] : посіб. для батьків / А. Кравцова, Г. Кукуруза, Н. Міхановська. – К. : Держсоцслужба, 2007. – 52с.
29.
37
Л63
Лисенко, Н.В. Педагогіка українського дошкілля: У 2-х ч. [Текст] : навч. посіб. Ч.1 / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. – К. : Вища школа, 2006. – 302с.
30.
37
П56
Поніманська, Т.І. Дошкільна педагогіка [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2006. – 456с. – (Альма-матер).
31.
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “.Психологія
..”
32.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Психологія дошкільного віку....”
|
|