Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Оцінка маркетингової стратегії
1.
339.138
К56
Ковальчук, С.В. Економічна оцінка нововведень на засадах інноваційного маркетингу (на прикладі підприємств машинобудування) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. супеня к.е.н.; спец. 08.06.03 - маркетинг / С. В. Ковальчук. – Львів : Держ.ун-т "Львівська політехніка", 1997. – 18с.

2.


Сорокін, Б.А. Методи оцінки інвестиційного ризику при формуванні стратегії та тактики внутрішнього контролю на підприємстві [Текст] / Б. А. Сорокін // Наукові праці Донецького державного технічного університету. – 2002. – №46. – С. 149-159.

3.


Серкутан, Т.В. Проблеми оцінки ефективності оперативної маркетингової інформації [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №7. – С.86-89.

4.


Федулова, Л.І. Оцінка інноваційного потенціалу економічного розвитку регіону як складова його стратегії [Текст] / Л. І. Федулова // Проблеми науки. – 2004. – №12. – С.9-14. – [на прикладі Миколаївської області виявлено чинники, які впливають на підвищення інноваційної активності підприємств].

5.


Савчук, В. Оцінка ефективності маркетингових програм [Текст] / В. Савчук, О. Будаєва // Економіка України. – 2005. – №1. – С. 47-52.

6.


Ковальчук, С.В. Проблеми питання формування й оцінки маркетингової стратегії підприємства [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №2,Т.1. – С. 149-154. – [Формування в Україні конкурентного середовища, створення адекватної ринкової інфраструктури ставлять перед підприємствами і корпораціями завдання щодо орієнтації на маркетингові підходи при здійсненні своєї діяльності. Однією з складових конкурентних переваг бізнесу є корпоративна культура підприємства, яка все частіше виступає об’єктом маркетингового управління.].

7.


Лисенко, В.П. Оцінка ефективності витрат на маркетингове дослідження [Текст] / В. П. Лисенко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №49,Ч.2. – С. 208-210.

8.


Бойчук, І. Оцінка сучасного стану маркетингової орієнтації промислових підприємств регіону [Текст] / І. Бойчук // Регіональна економіка. – 2005. – №4. – С. 152-156.

9.


Кудлай, В. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №12. – С. 12-17.

10.


Іньшин, О.В. Оцінка стратегічного рівня формування фінансових потоків зернового ринку на засадах логістики в Україні [Текст] / О. В. Іньшин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 217-225.

11.


Огерчук, Ю.В. Маркетингові стратегії та їх взаємозв`язок з організаційними структурами підприємств [Текст] / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №12 (567). – С. 124-132.

12.


Могилевская, О. Особенности формирования маркетинговой стратегии развития промышленного предприятия [Текст] / О. Могилевская, Ю // Економіка та держава. – 2007. – №5. – С. 42-44.

13.


Ілляшенко, С.М. Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції [Текст] / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодска // Проблеми науки. – 2007. – №5. – С. 33-39.

14.


Пятенко, С. Специфика стратегического маркетинга [Текст] / С. Пятенко // Менеджмент и менеджер. – 2007. – №7-8. – С. 35-45.

15.


Куденко, Н.В. Стратегічна маркетингова сегментація: визначення та оцінка цільових ринків підприємства [Текст] / Н. В. Куденко // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2003. – №5. – С. 86-92.

16.


Митрохіна, Ю. Комплексна система стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2008. – №2. – С. 347-351.

17.


Григор`єва, Л.В. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на формування маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л. В. Григор`єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 63-67. – [Розглянуто сутність маркетингового потенціалу підприємства та основні проблеми, що перешкоджають ефективному формуванню маркетингового потенціалу на вітчизняних підприємствах.
Запропоновано групування факторів зовнішнього середовища для оцінки впливу на формування маркетингового потенціалу підприємства, розраховано їхній кореляційний зв’язок.].

18.


Полонець, В. Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання [Текст] / В. Полонець // Маркетинг в Україні. – 2008. – №4. – С. 7-11.

19.


Коміссаров, В.Ф. Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства [Текст] / В. Ф. Коміссаров, В. В. Коміссаров // Економічний вісник національного гірничного університету. – 2007. – №4. – С. 81-85.

20.
658
Р64
Розробка та формування інноваційної маркетингової стратегії промислових підприємств : звіт про НДР /  кер. НДР С.В. Ковальчук. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 46с.

21.
658
Ф79
Формування інноваційної маркетингової стратегії промислових підприємств : звіт про НДР /  кер. НДР С.В. Ковальчук. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 50с.

22.


Савельєв, В.В. Маркетингові стратегії в умовах зниження купівельної спроможності [Текст] / В. В. Савельєв // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №11. – С. 46-48.

23.


Безбородова, Т.В. Впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємств машинобудування [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №13. – С. 51-54.

24.


Гродовський, О. Маркетингові механізми реалізації економічної стратегії промислового підприємства [Текст] / О. Гродовський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 158-164.

25.


Бондаренко, Т.М. Інформаційно-аналітична система маркетингового дослідження з використаням GRID-системи жорстких та експертних оцінок [Текст] / Т. М. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №10. – С. 141-149.

26.


Мавріна, А.О. Оцінювання ефективності маркетингових заходів [Текст] / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №5(640). – С. 334-342. – [Сутність маркетингових витрат].

27.


Мельник, Д.Л. Маркетингова стратегія підприємства [Текст] / Д. Л. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №3,Т.1. – С. 213-219. – [У статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місця в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, наведено їх класифікацію.


28.


Ал-Газу, А.А.М. (Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед) Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины [Текст] / А. А. Ал-Газу // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 123-130.

29.


Лазоренко, Т.В. Стратегія маркетингу промислової продукції: метод динамічної адаптації якості до ринкового попиту [Текст] / Т. В. Лазоренко // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №3,Ч.2. – С. 212-214. – [Пропонуються дві математичні моделі адаптації якості продукції до ринкового попиту в умовах конкуренції. Перша з них дозволяє прогнозувати момент виникнення критичної ситуації для виробника, а друга – визначити темп нарощування об’єму випуску нової конкурентоспроможної продукції].

30.


Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – 2010. – №1. – С. 24-26.

31.


Мороз, Л. Стратегічний аналіз маркетингово потенціалу підприємства [Текст] / Л. Мороз, Т. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №14(649). – С. 214-220.

32.


Митрохіна, Ю. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 328-332.

33.


Артімонова, І.В. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №5. – С. 46-51.

34.


Шаргородский, А.П. Размышление о проблемах маркетинговой стратегии и отношении к ней руководства в период кризиса [Текст] / А. П. Шаргородский // Маркетинг и реклама. – 2010. – №4. – С. 26-27.

35.


Окландер, М. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів [Текст] / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. – 2010. – №3. – С. 16-19.

36.


Белявцев, М.І. Використання стратегічного STP-маркетингу у збутовій діяльності підприємства [Текст] / М. І. Белявцев, М. М. Беспята // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.1. – C. 11-13.

37.


Григор`єва, Л.В. Розробка методики оцінки маркетингового потенціалу [Текст] / Л. В. Григор`єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.2. – С. 107-111.

38.


Каткова, Т.І. Фактори формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №6,Т.3. – С. 203-206.

39.


Коваленко, С.О. Проблеми оптимізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств [Текст] / С. О. Коваленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №6,Т.3. – С. 207-209.

40.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2010. – 486с.
41.


42.
339.138
Б83
Бородкіна, Н.О. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна за ред. Г.В. Осовської. – К. : Кондор, 2007. – 362с. – [Рекомендовано МОН України].
43.

http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t9/1.htm
Бутенко Н. В. Основи маркетингу - учебник


44.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “маркетингова стратегія.....”