Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго Дня! Допоможіть будь-ласка знайти літературу для написання курсової роботи з маркетингу на тему:
>
> "Розробка і впровадження заходів стимулювання збуту товарів на ринку".
>
> Дякую!

1.
339.138
К73
Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер пер. с англ. В.Б. Боброва; под. общ. ред. Е.М. Пеньковой. – М. : Прогресс, 1990. – 736с.

2.
339.138
Г37
Герасимчук, В.Г. Маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посiб. / В. Г. Герасимчук. – К. : Вища школа, 1994. – 327с.

3.
659
Д27
Дейян, А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи [Текст] / А. Дейян, А. Троадек, Л. Троадек пер. с фр. А.В. Мигачева; общ. ред. В.С. Загашвили. – М. : Прогресс, 1994. – 190с.

4.
339.138
Л89
Луцій, О.П. Основи маркетингу [Текст] : конспект лекцій / О. П. Луцій. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2000. – 48с.

5.
659
Д40
Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ред. Д. Ядіна; пер. з англ. О.О. Чистякова. – 4-е вид. – К. : Знання, 2001. – 456с.

6.
659
Р69
Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособ. / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2002. – 176с. – (Краткий курс).

7.
339.138
С50
Смит, П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит пер. со 2-го англ. изд. – К. : Знання- Прес, 2003. – 796с. 

8.
339.138
П76
Примак, Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Примак. – К. : МАУП, 2003. – 200с.

9.
334
М91
Муравьев, А.И. Предпринимательство [Текст] : учебник / А. И. Муравьев, А. М. Игнатьев, А. Б. Крутик. – СПб. : Лань, 2001. – 696с.

10.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – К. : Лiбра, 2002. – 712с. – [Існує електронна копія].

11.
658.7/.8
Б20
Балабанова, Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, А. М. Германчук. – К. : ВД "Професіонал", 2004. – 288с.

12.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид., доп. – К. : Лiбра, 2007. – 720с. – [Рекомендовано МОН України].

13.


Макаренко, М.В. Підвищення конкурентоспроможності промислової продукції шляхом застосування ефективної маркетингової концепції збуту [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №1. – С. 26-34.

14.


Горбач, Д. Закон джунглей [Текст] / Д. Горбач // Бизнес. – 2010. – №1-2. – С. 15-16. – [Ни на Западе, ни на Востоке украинских прозводителей не ждут. В условиях глобального кризиса протекционизм будет нарастать].

15.


Стимулювання збуту товарів: від стратегій - до обліку [Текст] // Бухгалтерія. Збірник систематизованого законодавства. – 2010. – №6. – С. 9-193.

16.


Завгородня, Т. Процеси формування мір і норм управління в постачанні, підготовці виробництва, виробництві і реалізації продукції [Текст] / Т. Завгородня, М. Шевчук // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2001. – №4. – С. 72-78.

17.


Белявцев, М.И. Использование маркетинговых стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях [Текст] / М. И. Белявцев, А. А. Какодей // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №1,Т.1. – С. 163-165.

18.


Азарова, А.О. Модель удосконалення збутової політики на підприємстві [Текст] / А. О. Азарова, Л. В. Байдалюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 38-42. 
19.


П`ятницька, Г.Т. Збутова діяльність підприємств ресторанного господарства та концептуальні засади формування системи управління нею [Текст] / Г. Т. П`ятницька, Т. П. Амброзевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 42-47. – [Проведено аналіз результатів збутової діяльності підприємств ресторанного господарства в Україні та визначено складові системи управління нею. Розроблено імітаційну модель і сформульовано концептуальні принципи формування ефективної системи управління збутовою діяльністю підприємств у сфері ресторанного господарства.
The results of restaurant trade enterprises sales activity in Ukraine are analyzed. Elements of sales activity management system are determined. Model and conceptual principles for formation effective management system of sales activity in restaurant business are developed.].

20.


Белявцев, М.І. Використання стратегічного STP-маркетингу у збутовій діяльності підприємства [Текст] / М. І. Белявцев, М. М. Беспята // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.1. – C. 11-13.

21.


Полянська, А.С. Формування та обгрунтування напрямків впровадження маркетингової діяльності на промислових підприємствах [Текст] / А. С. Полянська // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №6,Т.1. – С. 145-148. – [Розглянуто особливості маркетингової діяльності на вітчизняних промислових підприємствах; запропоновано заходи поліпшення маркетингу на основі таких заходів: розробки програми маркетингу, поліпшення збутової діяльності з використанням засобів стимулювання збуту; розробка рекламної стратегії розвитку; зроблено економічну оцінку запропонованим заходам.
].

22.


Чорна, Л. Місце системи реалізації продукції в маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / Л. Чорна // Економіка та держава. – 2009. – №1. – С. 38-40.

23.


Егоров, В. Стратегическое развитие системы дистрибуции предприятия [Текст] / В. Егоров // Економіст. – 2008. – №4. – С. 48-53.

24.


Заблодська, І. Економічний механізм забезпечення виробництва та збуту товарів на регіональному ринку [Текст] / І. Заблодська, В. Максимов // Економіст. – 2007. – №10. – С. 38-39.

25.


Шишкін, В.О. Організація прямих продажів промислової компанії [Текст] / В. О. Шишкін, В. Г. Дружина // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №9. – С. 39-40.

26.


Головкова, Л.С. Особливості управління реалізаційним процесом на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №18. – С. 15-19. – [Реалізаційна діяльність підприємства, збут продукції].

27.


Лукачук, Т. Жизненная сила сбыта [Текст] / Т. Лукачук // Компаньон.Стратегии. – 2006. – №9. – С. 23-27. – [Опыт успешной системы сбыта в компании "Крафт"].

28.


Курінний, Ф. Номенклатура товарів. Наводимо порядок [Текст] / Ф. Курінний // Контроль. – 2009. – №8. – С. 46-48.

29.


Сулейменова, Б. Система продвижения товаров и услуг как один из инструментов комплекса маркетинга [Текст] / Б. Сулейменова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №4. – С. 76-84.

30.


Оленева, О.С. Маркетинговый подход к выбору эффективного рынка сбыта готовой продукции с целью укрепления конкурентной позиции фирмы [Текст] / О. С. Оленева, Н. С. Иващенко, К. Э. Папенкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №2. – С. 16-23.

31.


Головкіна, Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С. 47-52.

32.


Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – 2010. – №1. – С. 24-26.

33.


Споелстра, Й. Экстравагантный маркетинг [Текст] / Й. Споелстра // Новый маркетинг. – 2004. – №5. – С. 12-31. – [Как значительно увеличить свои объемы сбыта].

34.


Бондарь, М. Инкубатор полезных советов [Текст] / М. Бондарь // Новый маркетинг. – 2004. – №8. – С. 40-47. – [Стимулирование сбыта при помощи личных рекомендаций].

35.


Кокурина, О. Система планирования ресурсов предприятия: новое решение старой проблемы [Текст] / О. Кокурина // Персонал. – 2002. – №6. – С. 86-90.

36.


Митрохіна, Ю. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 328-332.

37.


Возвахова, Л. Как продавать в условиях кризиса [Текст] / Л. Возвахова // Управление компанией (укр.изд.). – 2008. – №12. – С. 39-43.