Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> допоможіть з літературою для курсової на тему:"Концепція промислового маркетингу в Україні"



1.
339.138
М26
Маркетинг [Текст] /  сост. А.И. Кредисов. – К. : "Україна", 1994. – 399с.

2.
658.8
П81
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика [Текст] : підручник /  за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764с. – (Європейський маркетинг). –

3.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [Електронний ресурс] : підручник /  під ред. А.О. Старостіної. – К. : "Іван Федоров", 1999. – 400с.

4.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Теорiя та господарськi ситуацii [Текст] : Пiдручник /  Пiд ред. А.О.Старостiноi. – К. : "Iван Федоров", 1997. – 474с.

5.
658.8
П81
Промисловий маркетинг [Текст] : Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів економічних спеціальностей /  Уклад.: Н.І. Майорова, В.В. Лук`янова. – Хмельницький : ТУП, 2003. – 30с.

6.


Агеєва, І. Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України [Текст] / І. Агеєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 3-12.

7.
658.8
А39
Акимова, И.М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К. : Дніпро, 2000. – 294с.

8.
338.43
Б56
Бець, М.Т. Механізм регулювання результативності господарської діяльності (на прикладі лісогосподарських підприємств) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємицтво, менеджмент та маркетинг / М. Т. Бець. – Львів : Ін-т регіональних досліджень, 2001. – 19с.

9.
339.138
Б69
Близнюк, С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – К. : Політехніка, 2009. – 400с.

10.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2010. – 486с. – [У підручнику викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу в обсязі, передбаченому навчальною програмою відповідного курсу ауди-торних занять студентів, які оволодівають професією маркетолога для сучасного промислового ринку з відповідним рівнем формування професійних компетенцій. Призначений для студентів ВНЗ педагогічних університетів, аспірантів і викладачів, а також буде корисним для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.


Затверджено МОН України].

11.


Весперіс, С.Л.О. (Весперіс, С.. Луцій О.) Парадигми промислового маркетингу [Текст] / С. Л. Весперіс // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2010. – №5. – С. 121-125.

12.


Витковская, Н.С. Типы клиентов компании на промышленном рынке [Текст] / Н. С. Витковская, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – 2010. – №5. – С. 66-69.

13.


Гончаренко, І.Г. Формування маркетингової складової товарообігу підприємства [Текст] / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №10. – С. 29-32.

14.


Длігач, А. Інтеграційні стратегії у системі маркетингу [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3. – С. 9-12. – [Промисловий маркетинг].

15.


Закревський, А. Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи [Текст] / А. Закревський // Маркетинг в Україні. – 2009. – №4. – С. 62-65.

16.


Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. – 2007. – №4. – С. 33-41. – [Промисловий маркетинг].

17.


Карпенко, А. Особливості промислового маркетингу [Текст] / А. Карпенко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №3. – С. 95-99.

18.


Козак, І. Впровадження концепцій маркетингу і логістики на підприємствах фарфоро-фаянсової галузі [Текст] / І. Козак // Регіональна економіка. – 2006. – №2. – С. 81-89.

19.


Козак, І.М. Взаємодія логістики та маркетингу в стратегії підприємств за трансформації економіки [Текст] / І. М. Козак // Проблеми науки. – 2006. – №2. – С. 45-51.

20.


Козак, І.М. Значення інноваційного спрямування інвестиційного процесу для адаптації підприємств фарфоро-фаянсової галузі до ринкових умов [Текст] / І. М. Козак // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №2. – С. 40-51. – [Впровадження принципів маркетингу та логістики у виробничо-комерційну діяльність підприємств фарфоро-фаянсової галузі].

21.


Корж, М. Оценка прибыльности инновационного проекта в условиях глобализации и развития инструментария международного маркетинга [Текст] / М. Корж // Економіст. – 2009. – №1. – С. 43-45.

22.


Корж, М.В. Особенности развития международного маркетинга в промышленной сфере в условиях глобализации [Текст] / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №1. – С. 73-81.

23.
658.8
К82
Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ]. – [ Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-спо-живача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення.
Підручник містить практичні завдання та ситуаційні завдання і вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
].

24.


Кушнерук, А.С. Зарубіжний досвід розвитку підприємств на засадах промислового маркетингу із застосуванням інформаційних технологій [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №10. – С. 134-141.

25.


Кушнерук, А.С. Механізм застосування промислового маркетингу у розвитку корпоративних підприємств : структура, задачі, функції, принципи, особливості [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №12. – С. 53-60.

26.


Максимова, Т. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи [Текст] / Т. Максимова, О. Жданова, Є. Івченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №6. – С. 22-26.

27.
658.8
М62
Минетт, С. Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач [Текст] = B2B Marketing. Radically Different Approach for Business-to-Business Marketers / С. Минетт Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2003. – 208с : ил.

28.


Олексюк, О.І. Маркетинговий потенціал підприємств цементної промисловості України [Текст] / О. І. Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – С. 42-45.

29.


Олійник, Т.О. Формування маркетингової політики підприємств швейної промисловості [Текст] / Т. О. Олійник // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №3. – С. 219-225.

30.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. 

31.


Палєхова, Л.Л. Формування стратегії розвитку промислових підприємств в умовах глобалізації [Текст] / Л. Л. Палєхова // Економічний вісник національного гірничного університету. – 2006. – №2. – С. 84-91.

32.


Пархименко, В.А. Выбор типа организационной структуры маркетинга для машиностроительных предприятий [Текст] / В. А. Пархименко // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №3. – С. 23-37.

33.


Пасічник, В. Маркетинг будівельних ринків України: поточний стан і перспективи [Текст] / В. Пасічник // Маркетинг в Україні. – 2006. – №4. – С. 55-59. – [Промисловий маркетинг].

34.
339.138
П49
Полєжаєва, І.О. Формування маркетиногих каналів розповсюдження продукції підприємставами легкої промисловості [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / І. О. Полєжаєва. – К. : КНТЕУ, 2006. – 22с.

35.


Примак, Т.О. Особливості маркетингової комунікаційної політики на промисловому ринку [Текст] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – 2001. – С.15-17.

36.


Профатило, О.В. Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств [Текст] / О. В. Профатило // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №23. – С. 44-46.

37.


Савенко, І.І. Адаптація комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості України до роботи в умовах фінансово-економічної кризи [Текст] / І. І. Савенко, Ю. В. Воронкова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 107-110. – [Розглянуто причини виникнення фінансово-економічної кризи в світі та в Україні. Визначено ознаки економічної нестабільності і наслідки її впливу на діяльність підприємств харчової промисловості. Зроблено висновок про необхідність переорієнтації елементів комплексу маркетингу для збереження ринкових позицій. Беручи до уваги зниження купівельної спроможності населення, підприємствам харчової промисловості рекомендується дотримуватись принципів зваженого підходу, послідовності і обліку віддачі на вкладений капітал, а також акцентувати увагу на виробництві товарів з найменшою еластичністю попиту для
запобігання зниженню обсягів збуту].

38.
658.8
С25
Святненко, В.Ю. Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В. Ю. Святненко. – К. : МАУП, 2001. – 264с : іл.

39.


Сергеева, О. Исследование элементов "маркетинг-микс" в системе промышленного маркетинга [Текст] / О. Сергеева // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. – №1. – С. 48-58.

40.


Сергеева, О. Менеджмент промышленного маркетинга: вклад в теорию и практику маркетинга [Текст] / О. Сергеева // Маркетинг и реклама. – 2004. – №11. – С. 40-48.

41.


Ситай, В. Маркетингові дослідження для виходу на ринок промислової сировини [Текст] / В. Ситай, О. Дальниченко // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3. – С. 13-15. – [Промисловий маркетинг].

42.


Стефанишин, В. Побудова системи потоків маркетингової інформації на промисловому підприємстві [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2006. – №4. – С. 60-62. – [Промисловий маркетинг].

43.
658.8
Т31
Тєлєтов, О.С. Маркетинг у промисловості [Текст] : Підручник / О. С. Тєлєтов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 248с. 

44.


Тищенко, Д. Передові технології інтелектуального аналізу даних у маркетингу [Текст] / Д. Тищенко // Маркетинг в Україні. – 2006. – №4. – С. 52-54. – [Промисловий маркетинг].

45.


Харламова, Г.О. Інвестиційний маркетинг і моніторинг галузей промисловості України [Текст] / Г. О. Харламова // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №3. – С. 68-75.

46.


Царьова, Т. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів [Текст] / Т. Царьова // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3. – С. 16-19. – [Промисловий маркетинг].

47.


Чухліб, А.В. Система активного маркетингу при формуванні асортименту текстильної лляної продукції [Текст] / А. В. Чухліб // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 225-228.

48.


Щирін, Ю. Маркетинг для обраних, або особливості національного промислового маркетингу [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. – 2005. – №6. – С. 12-14.