Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Підскажіть літературу до курсової : Виручка від реалізації продукції: поняття, особливості формування та розподілу
Воловик, О. Обслуговування клієнтів кафе зусиллями підприємців: як розподіляти виручку [Текст] / О. Воловик // Все про бухгалтерський облік. – 2009. – №18. – С. 33-34.

2.


Голошевич, І. Валютна виручка і факторинг: держбюджетні зв`язки [Текст] / І. Голошевич // Бухгалтерія. – 2009. – №6. – С. 60-63.

3.


Грицай, О. Про вилучення суми акцизного збору з виручки при сплаті єдиного податку [Текст] / О. Грицай // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – №103. – С. 31.

4.


Дзюба, Н. Обмеження за строками отримання експортної виручки та імпортного товару [Текст] / Н. Дзюба // Податки та бухгалтерський облік. – 2008. – №51. – С. 39-44.

5.


Журавель, Н. Виручка від реалізації та база оподаткування [Текст] / Н. Журавель // Баланс. – 2008. – №27. – С. 6-7.

6.


Іванов, Ю. Єдиний податок: нові проблеми посередницької виручки [Текст] / Ю. Іванов // Бухгалтерія: Право, податки, консультаціїБухгалтерія. – 2007. – №15. – С. 47-50.

7.


Іванови, Ю. Приватні підприємці: перевищення ліміту виручки [Текст] / Ю. Іванови // Бухгалтерія. – 2008. – №49. – С. 60-64.

8.


Киян, І. Пеня за порушення терміну надходження виручки і цінова різниця [Текст] / І. Киян // Баланс. – 2002. – №32. – С.35-38.

9.


Ковенко, М. Що включається до виручки єдиноподатника [Текст] / М. Ковенко // Податки та бухгалтерський облік. – 2008. – №65. – С. 23-35.

10.


Кулик, Ю. Перевищення обсягу виручки підприємцем- платником єдиного податку [Текст] / Ю. Кулик // Податки та бухгалтерський облік. – 2009. – №92. – С. 33-36.

11.


Лисиця, Т. Як оприбуткувати виручку у вихідні дні [Текст] / Т. Лисиця // Баланс. – 2009. – №77. – С. 28.

12.


Макарчук, І. Оцінка факторів, що впливають на об`єкти виручки від реалізації продукції сільськогосподарських підприємств [Текст] / І. Макарчук // Підприємництво, господарство і право. – 2007. – №9. – С. 171-176.

13.


Нагорний, В. Зарплата у відсотках від виручки: як підприємству торгівлі зацікавити працівника в отриманні максимальної виручки [Текст] / В. Нагорний // Все про бухгалтерський облік. – 2006. – №107. – С. 6-13. – [Про працю та заробітну плату.
Можливі варіанти нарахування.
Документальне оформлення.
Бухгалтерський та податковий облік ].

14.


Нижник, В.М. Удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємством [Текст] / В. М. Нижник, Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 21-25. – [Узагальнивши існуючі підходи, запропоновано: доповнити концепцію маркетингу соціальною та екологічною складовою при визначенні ціни товару; інноваційну систему управління матеріальними та інформаційними потоками, а також шляху удосконалення планування продажу та реалізації продукції машинобудівних підприємств.].

15.


Прокопенко, В. Постійне представництво перераховує нерезиденту виручку від продажу товарів: чи є податок на репатріацію [Текст] / В. Прокопенко // Все про бухгалтерський облік. – 2008. – №84. – С. 22-23. – [облік зовнішньоекономічної діяльності].

16.


Радзівілов, В. Видача грошей із виручки: чи побоюватися штрафів? [Текст] / В. Радзівілов // Баланс. – 2009. – №50. – С. 24.

17.


Солошенко, Л. Виручка єдиноподатника від продажу ОФ [Текст] / Л. Солошенко // Податки та бухгалтерський облік. – 2008. – №65. – С. 35-42.

18.


Солошенко, Л. Якщо виручка підприємця-єдиноподатника перевищила 500 тис. грн. [Текст] / Л. Солошенко // Податки та бухгалтерський облік. – 2007. – №90. – С. 14-19.

19.


Сопко, В. Облік доходів ( виручки, виторгу тощо ) та визначення фінансових результатів [Текст] / В. Сопко // Акционерное и бухгалтерское дело. – 2000. – №19. – С. 2-7.

20.


Хома, І. Механізми виявлення приховування валютної виручки у фінансово-господарській діяльності підприємств [Текст] / І. Хома // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №9(582). – С. 98-107.

21.


Яковишина, Н. Організаційно-методичні аспекти аудиту продажу у отримання виручки [Текст] / Н. Яковишина // Економіст. – 2001. – С. 54-56.

22.


Яковишина, Н.А. Виручка як фактор формування фінансових результатів [Текст] / Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 182-186. – [В статті висвітлено результати дослідження фінансової категорії - виручки, яка є основним валовим показником діяльності підприємства. Завдяки продажам продукції та отримання виручки створюється економічне підгрунття для формування певного обсягу доходів і прибутку.].

23.
658
П76
Примак, Т.О. Економіка підприємства [Текст] : навч. посiб. / Т. О. Примак. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : "ВІКАР", 2003. – 219с. – (Вища освіта XXI століття). 


24.

Дзебих, І. ABC-метод у корпоративних системах реалізації продукції [Текст] / І. Дзебих // Ринок цінних паперів України. – 2009. – №5-6. – С. 33-35. – [Метод калькуляції витрат по функціях].

25.

Вітлінський, В.В. Планування обсягу реалізації продукції та дебіторської заборгованості підприємства в умовах невизначеності [Текст] / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Фінанси України. – 2006. – №5. – С. 127-133. – [Запропоновано економіко-математичну модель планування обсягів реалізації продукції і відповідного рівня дебіторської заборгованості].

26.

Гавриленко, В.А. Совершенствование методики анализа объема, качества и реализации выпускаемой продукции [Текст] / В. А. Гавриленко // Наукові праці Донецького державного технічного університету. – 2002. – №46. – С. 62-71.

27.

Головкова, Л.С. Технологія управління в системі реалізації на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №20. – С. 31-33. – [Управління реалізаційним (збутовим) процесом на машинобудівному підприємстві].

28.

Завгородня, Т.П. Процеси формування мір і норм управління в постачанні, підготовці виробництва, виробництві і реалізації продукції [Текст] / Т. П. Завгородня, М. С. Шевчук // Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4. – С.72-78. 

29.

Ковальчук, Т.М. Оперативний аналіз прибутку від реалізації продукції [Текст] / Т. М. Ковальчук // Економіка АПК. – 2003. – №7. – С. 92-101.

30.

Нижник, В.М. Удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємством [Текст] / В. М. Нижник, Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 21-25. – [Узагальнивши існуючі підходи, запропоновано: доповнити концепцію маркетингу соціальною та екологічною складовою при визначенні ціни товару; інноваційну систему управління матеріальними та інформаційними потоками, а також шляху удосконалення планування продажу та реалізації продукції машинобудівних підприємств.].

31.
334
Ш69
Шлійко, А.В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг [Текст] : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – К. : ЦНЛ, 2008. – 376с. 
32.
658.14/.17
М71
Мішина, С.В. Організаційно-економічний механізм управління фінансовими ресурсами на підприємстві
33.
658.14/.17
О-66
Орлов, О.О. Планування прибутку підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : монографія / О. О. Орлов, Є. Г. Рясних, Н. І. Гавловська. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 155с.
34.

http://library.if.ua/book/70/5126.html
Виручка від реалізації (продажу) - основне джерело доходів підприємства

35.

http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,258/id,11370/Виручка від реалізації продукції, її цінова структура
36.

http://udau.edu.ua/library.php?pid=1232
Герасименко Л.Л.Формування виручки від реалізації продукції
.



Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Аналіз реалізаці, план реалізації продукції....”


Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Економіка підприємства”