Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть підібрати літературу для написання дипломної роботи на тему: "Управління маркетинго-збутовою діяльністю підприємства - субєкта ЗЕД"
> ДЯКУЮ))))

1. 339.138
Б20 Балабанова, Л.В. Маркетинг [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : Знання-Прес, 2004. – 645с. – (Вища освіта ХХІ століття).

2.
Белявцев, М.И. Использование маркетинговых стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях [Текст] / М. И. Белявцев, А. А. Какодей // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №1,Т.1. – С. 163-165.

3.
Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – 2010. – №1. – С. 24-26.

4. 659
Б76 Божкова, В.В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – К. : ЦУЛ, 2009. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].

5.
Бойчук, І.В. Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства [Текст] / І. В. Бойчук // Регіональна економіка. – 2007. – №1. – С. 297-302.

6.
Бондаренко, О. Сучасні моделі управління виробничими та збутовими запасами [Текст] / О. Бондаренко // Економіка та держава. – 2005. – №3. – С. 16-21.

7. 658.7/.8
В18 Варєс, О.Ю. Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.02.03 - організація управління, планування та регулювання економікою / О. Ю. Варєс. – Донецьк : Донецький нац-ний ун-т, 2004. – 20с.

8. 658.7/.8
В65 Войнаренко, М.П. Управління матеріально-технічним забезпеченням (менеджмент постачально-збутових процесів) [Текст] : навч. посіб. Ч. 1 / М. П. Войнаренко. – Хмельницький : ХДУ, 2003. – 111с. – [

9. 339.138
В65 Войчак, А.В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко за наук. ред. А.В. Войчака. – К. : КНЕУ, 2007. – 408с. – [Затверджено МОН України].

10. 657
Г12 Гавришко, Н.В. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.04 - бух. облік, аналіз та аудит / Н. В. Гавришко. – Тернопіль : Тернопільська академія нар. господарства, 2001. – 19с.

11. 339.138
Г20 Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид., доповн. – К. : Лiбра, 2007. – 720с. – [Рекомендовано МОН України].

12.
Гончаренко, І. Стратегія управління системою збуту промислової продукції [Текст] / І. Гончаренко // Економіка та держава. – 2006. – №12. – С. 41-43.

13.
Григор`єва, Л.В. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на формування маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л. В. Григор`єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 63-67.

14.
Грязев, А.В. Логистико-ориентированное управление снабженческо-сбытовой деятельностью предприятия [Текст] / А. В. Грязев // Машиностроитель. – 2004. – №4. – С. 43 - 46.

15. 339.9
Д44 Дідківський, М.І. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / М. І. Дідківський. – К. : Знання, 2006. – 462с.

16.
Ерьоменко, В. Маркетинговий підхід в управлінні підприємством [Текст] / В. Ерьоменко // Вісник економічної науки України. – 2008. – №2. – С. 48-52.

17. 339.9
З-78 Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [Текст] : навч. посіб. – К. : ЦНЛ, 2006. – 792с.

18. 339.92
К19 Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств [Текст] : монографія / О. Л. Каніщенко. – К. : Знання, 2007. – 446с.

19. 339.92
К19 Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., переробл. – К. : Кондор, 2007. – 152с. – [Рекомендовано МОН України].

20. 658.7/.8
К75 Кочетов, О.П. Управління матеріально-технічним забезпеченням (менеджмент постачально-збутових процесів) [Текст] : навч. посіб. Ч. 2 / О. П. Кочетов, Л. В. Торгова. – Хмельницький : ХДУ, 2003. – 155с.

21. 658.8
К82 Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ].

22. 658.7/.8
Л69 Логістика [Текст] : навч. посіб. / О. М. Тридід, Г. М. Азаренкова, С. В. Мішина, І. І. Борисенко. – К. : Знання, 2008. – 566с. – (Вища освіта ХХІ століття).

23.
Митрохіна, Ю. Комплексна система стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2008. – №2. – С. 347-351.

24.
Митрохіна, Ю. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 328-332.

25.
Мордвінцева, Т.В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств [Текст] / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №23. – С. 41-43.

26.
Мордвінцева, Т.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах [Текст] / Т. В. Мордвінцева // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №3. – С. 209-211.

27. 339.138
Н73 Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття).

28. 658.7/.8
О-50 Окландер, М.А. Промислова логістика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Хромов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 222с.

29. 658.8
О-75 Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с.

30. 65
П12 Павленко, І.М. Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація та управління підприємствами / І. М. Павленко. – К. : Нац-ний ун-т харчових технологій, 2003. – 20с.

31. 339.138
П23 Петвієв, С.І. Моделювання маркетингового управління на підприємствах [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.03.02 - економіко-математичне моделювання / С. І. Петвієв. – Донецьк : Донецький нац-ний ун-т, 2005. – 20с.

32.
Полянська, А.С. Маркетингові засади управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств [Текст] / А. С. Полянська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 97-101.

33. 658.8
П81 Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2010. – 486с.

34. 658.8
П81 Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика [Текст] : підручник / за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764с. – (Європейський маркетинг).

35. 658.7/.8
Р15 Радионов, А.Р. Управление сбытовыми запасами и оборотными средствами предприятия (практика нормирования) [Текст] : учеб. пособие / А. Р. Радионов, Р. Радионов, А. – М. : Дело и Сервис, 1999. – 400с.

36. 339.9
Р32 Регулювання зовнішньоекономічної діяльності [Текст] : навч. посіб. / за ред. І.І. Дахно. – К. : ЦУЛ, 2009. – 472с. – [Існує електронна копія].

37.
Сакун, Л.М. Модель управління збутом продукції на основі комплексної системи керування підприємством [Текст] / Л. М. Сакун // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №6,Т.1. – С. 172-175.

38.
Соколова, Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища [Текст] / Л. В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 110-113.

39.
Тараненко, С.М. Впровадження маркетинглогістичного підходу управління на промисловому підприємстві [Текст] / С. М. Тараненко, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.2. – С. 143-146.

40. 65
К49 Управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст] : навч. посіб. / С. М. Клименко, Т. В. Омельяненко, Д. О. Барабась [та ін.]. – К. : КНЕУ, 2008. – 520с. –

41. 339.137
У67 Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств [Текст] : навч. посіб. / за ред. І.Ю. Сіваченка. – 3-тє вид., переробл. та доповн. – К. : ЦУЛ, 2010. – 312c.

42. 658
Х76 Хомяков, В.І. Управління потенціалом підприємства [Текст] : навч. посіб. / В. І. Хомяков, І. В. Бакум. – К. : Кондор, 2007. – 400с. – [Рекомендовано МОН України].

43. 658
Ш46 Шемаєва, Л.Г. Управління стратегічною взаємодією підприємства із зовнішнім середовищем [Текст] / Л. Г. Шемаєва. – Х. : ХНЕУ, 2007. – 280с.

44.
Шмиголь, Н. Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] / Н. Шмиголь, А. Антонюк // Держава та регіони. – 2009. – №4. – С. 210- .


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики : збут продукції, збутова концепція маркетингу (1930-1950), збутова логістика, зовнішньоекономічна діяльність підприємств, маркетинг на підприємстві, управління підприємством, промисловий маркетинг тощо.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронна бібліотека” та до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ

Радимо звертатись до електронних ресурсів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського «Наукова періодика України»,«Електронний фонд» за адресою http://www.nbuv.gov.ua/