> Допоможіть ,будь ласка, знайти літературу на реферат "Стратегічне планування маркетингу і маркетинговий аудит , їх зміст і взаємозв"язок "
1.
339.138
М26
Маркетинговий менеджмент [Текст] : курс лекцій для студ. ЗФН спец. 8.0501.08 "Маркетинг" Інституту заочної, дистанційної та вечірньої форм навчання та слухачів ФПФ. – Суми : СумДУ, 2008. – 123с.
2.
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №2. – С. 34-37.
3.
Вольских, К. Аудит маркетинга [Текст] / К. Вольских // Менеджмент и менеджер. – 2003. – №4. – С. 43-49.
4.
Гаспаров, В. Концептуальный подход к формированию технологий маркетинкового аудита [Текст] / В. Гаспаров // Маркетинг. – 2001. – №5. – С. 57-64.
5.
339.138
Г62
Голубков, Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры [Текст] / Е. П. Голубков. – М. : Дело, 1995. – 192с.
6.
657.63
Д13
Давидов, Г.М. Аудит [Текст] : навч. посіб. / Г. М. Давидов. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : Знання, 2001. – 363с. – (Вища освіта XXI століття). – [Існує електронна копія].
7.
Дадьо, Я. Маркетинговий аудит - засіб підвищення конкурентоздатності підприємств [Текст] / Я. Дадьо // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 47-51.
8.
Дрозд, Т. Роль та значення економічного аналізу на етапі стратегічного планування маркетингової діяльності [Текст] / Т. Дрозд // Наукові записки. – 2003. – №1,вип.12. – С. 105-107.
9.
Жердева, О.В. Роль маркетинга в идентификации территорий [Текст] / О. В. Жердева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – №2. – С. 120-126.
10.
339.138
З-53
Земляков, І.С. Основи маркетингу [Текст] : навч. посіб. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. – К. : ЦНЛ, 2004. – 352с.
11.
330.322
И29
Идрисов, А.Б. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций [Текст] / А. Б. Идрисов, С. В. Картышев, А. В. Постников. – 2-е изд., стер. – М. : "Филинъ", 1997. – 272с.
12.
339.92
К19
Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., переробл. – К. : Кондор, 2007. – 152с. – [Рекомендовано МОН України].
13.
339.138
К66
Корж, М.В. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Корж. – К. : ЦУЛ, 2008. – 344с.
14.
658.7/.8
К70
Коршунов, В.І. Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент і маркетинг / В. І. Коршунов. – Х. : Харківський державний економічний ун-т, 2002. – 36с.
15.
339.138
К73
Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] / Ф. Котлер. – 10-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 752 с : ил.
16.
339.138
К73
Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль [Текст] / Ф. Котлер. – 2-е изд. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 896с.
17.
339.138
О-75
Основы маркетинга [Текст] : учеб. пособие / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. – 2-е изд., европ. изд. – М. : Вильямс, 1999. – 1152с : іл.
18.
339.138
М15
Мак-Дональд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Мак-Дональд. – СПб. : Питер, 2000. – 320с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов).
19.
Мордвінцева, Т. Методичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах машинобудування [Текст] / Т. Мордвінцева // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 229-232.
20.
657.63
Н50
Немченко, В.В. Практичний курс внутрішнього аудиту [Текст] : підручник / В. В. Немченко, В. П. Хомутенко, А. В. Хомутенко за ред. В.В. Немченко. – К. : ЦНЛ, 2008. – 240с. – [Рекомендовано МОН України].
21.
Нечаева, Т. Стратегическое планирование и стратегический маркетинг: некоторые вопросы методологии [Текст] / Т. Нечаева // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – №9. – С. 111-114.
22.
Ортынская, В.В. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / В. В. Ортынская. – С. 18-21.
23.
Пашутин, С. Маркетинговые стратегии иностранных производителей на российском рынке [Текст] / С. Пашутин // Управление персоналом. – 2005. – №23. – С. 62-63.
24.
Плаксій, Т.О. Маркетинговий аудит: сутність, складові та особливості проведення [Текст] / Т. О. Плаксій, Г. В. Пухальська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №2, Т.1. – С. 74-77.
25.
Пономарева, С. Аудит достоверности маркетинговых исследований [Текст] / С. Пономарева // Маркетинг. – 2004. – №4. – С. 59-69.
26.
Романенко, Л.Ф. Стратегічний маркетинговий план, його зміст і структура [Текст] / Л. Ф. Романенко // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – С. 51-54.
27.
Скворцов, І. Кількісні методи планування маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. Скворцов, У. Балик // Економіка та держава. – 2009. – №11. – С. 128-130.
28.
Слободян, Н.Г. Використання маркетингового аудиту в стратегічному аналізі діяльності підприємства [Текст] / Н. Г. Слободян // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №2,Т.1. – С. 206-209.
29.
339.138
Т48
Ткаченко, Л.В. Маркетинг послуг [Текст] : підручник / Л. В. Ткаченко. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192с.
30.
Хадріан, П. Аудит меркетингового середовища міжнародної компанії [Текст] / П. Хадріан // Маркетинг в Україні. – 2010. – №4. – С. 48-50.
31.
Чередниченко, О. Маркетинговый аудит против расточительности [Текст] / О. Чередниченко, А. Бобров // Маркетолог. – 2004. – №5. – С. 42-44. – [Как вычислить неоправданные расходы на рекламу].
32.
Ярмолка, В.М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії [Текст] / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №8. – С. 191-196.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Стратегічне планування маркетингу,” ``Маркетинговий аудит,”
http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t9/1.htmСтратегічне маркетингове планування
http://www.sostav.ru/news/2009/06/24/issled/Показатели маркетингово аудита интенсивности и качества дистрибуции
http://ellib.org.ua/books/files/marketing/mark1/p5.htmlПланування маркетингу
http://pidruchniki.com.ua/15341220/marketing/marketingoviy_audit Маркетинговий аудит |
|