> Допоможіть будь ласка підібрати літературу для курсової роботи на тему: "Організація діяльності багатопрофільного туристичного підприємства", предмет: організація та технологія підприємницької діяльності. Дякую.
1.
Алейникова, Г.М. Организация и управление турбизнесом [Текст] : учеб. пособ / Г. М. Алейникова. – Донецк : ДИТБ, 2002. – 184с.
2.
338.48
Ю86
Гайдук, А. Інтегрований туристичний концерн-сучасна форма туристичного підприємства в умовах глобалізації [Текст] / А. Гайдук // Регіональна економіка. – 2006. – №2. – С. 204-211.
3.
Герасименко, В.Г. Основы туристского бизнеса [Текст] : учеб. пособие / В. Г. Герасименко. – Одесса : "Черноморье", 1997. – 160с.
4.
Демура, Т. Шляхи удосконалення організаційно-управлінських механізмів підприємств туристичної сфери України [Текст] / Т. Демура // Економіка та держава. – 2005. – №10. – С. 49-51.
5.
Дмитрук, О.В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств [Текст] / О. В. Дмитрук // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №9. – С. 108-112.
6.
338.48
М50
Дмитрук, О.В. Підприємства рекреаційно-туристичної сфери як об`єкти управлінської діяльності [Текст] / О. В. Дмитрук // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №9. – С. 98-103.
7.
Дядечко, Л.П. Економіка туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / Л. П. Дядечко. – К. : ЦУЛ, 2007. – 224с. – [Рекомендовано МОН України].
8.
Кабушкин, Н.И. Менеджмент туризма [Текст] : учеб. пособие / Н. И. Кабушкин. – Минск : БГЭУ, 1999. – 644с.
9.
Квартальнов, В.А. Стратегический менеджмент в туризме. (Современный опыт управления) [Текст] / В. А. Квартальнов. – М. : Финансы и статистика, 2000. – 496с.
10.
338.48
С50
Кифяк, В.Ф. Організація туризму [Текст] : навч. посіб. / В. Ф. Кифяк. – Чернівці : Книги-XXI, 2008. – 344с. – [Рекомендовано МОН України].
11.
338.48
С31
Кифяк, В.Ф. Організація туризму [Текст] : навч. посіб. / В. Ф. Кифяк. – Чернівці : Книги-XXI, 2008. – 344с. – [Рекомендовано МОН України].
12.
Кравчук, І.В. Застосування ефективних антикризових заходів в управлінні фінансовими ресурсами на туристичних підприємствах України [Текст] / І. В. Кравчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.2. – С. 166-169.
13.
338.48
П68
Левицкая, Э.В. Организация предпринимательства в туризме [Текст] : учеб. пособие / Э. В. Левицкая. – Донецьк : ДИТБ, 2000. – 312с.
14.
Мальська, М. Основи туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / М. Мальська, В. Худо, В. Цибух. – Львів : Видавн. центр ЛНУ ім.І .Франка, 2003. – 360с.
15.
Мальська, М. Основи туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / М. Мальська, В. Худо, В. Цибух. – Львів : Видавн. центр ЛНУ ім.І .Франка, 2003. – 360с. – [ Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.
Для студентів та фахівців з туризму.
].
16.
338.48
М21
Менеджмент туристичної індустрії [Текст] : навч. посіб. / І. М. Школа, Т. М. Ореховська, І. Д. Козьменко [та ін.] за ред. І.М. Школи. – Чернівці : Книги- ХХІ, 2005. – 596с.
17.
Музиченко-Козловська, О.В. Механізм започаткування та функціонування туристичного кластера [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 267-273.
18.
338.48
К45
Непогодіна, Н.І. Проблеми управління розвитком підприємств туристичного комплексу Криму [Текст] / Н. І. Непогодіна // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 58-61. – [Окреслено проблеми розвитку туристичного комплексу Криму. Визначено підходи до формування
стратегії інвестиційної діяльності підприємств туристичного комплексу з урахуванням рекреаційного
потенціалу регіону та комерційної й економічної віддачі від реалізації інвестиційних проектів.].
19.
338.48
К32
Попович, В.І. Особливості класифікації витрат у туристичній діяльності [Текст] / В. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №4,Ч.2,Т.2. – С. 18-22. – [У статті розглянуто класифікацію витрат туристичного підприємства за різними класифікаційними ознаками: за складом та видами витрат, за статтями калькуляції й економічними елементами, за місцем виникнення і по відношенню до повної собівартості реалізованої турпродукції, за роллю, виконуваною у процесі формування турпродукту і цільовим призначенням, за способом включення у собівартість турпродукту, за відношенням до обсягу діяльності, залежно від часу виникнення витрат і віднесення на собівартість турів, за доцільністю здійснення витрат та інші.].
20.
338.48
К12
Правик, Ю.М. Маркетинг туризму [Текст] : підручник / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303с. – (Вища освіта ХХ1 століття).
21.
338.48
Д99
Прочан, А.О. Особливості товарної політики туристичного підприємства [Текст] / А. О. Прочан // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №3. – С. 252-254.
22.
Розвиток туристичного бізнесу регіону [Текст] : навч. посіб. / за ред. І.М. Школи. – Чернівці : Книги-XXI, 2007. – 292с.
23.
Сенин, В.С. Организация международного туризма [Текст] : учебник / В. С. Сенин. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 400с. : ил.
24.
Смирнов, І.Г. Логістика туризму [Текст] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов. – К. : Знання, 2009. – 444с. – (Вища освіта ХХ1 століття). –
25.
338.48
Г37
Трегулова, И.П. Закрепление позиций туристического предприятия на рынке Украины при помощи введения реинжиниринга организации эффективного управления персоналом [Текст] / И. П. Трегулова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №1,Т.2. – С. 100-106.
26.
Федулова, Л.І. Інноваційні контури розвитку туризму [Текст] / Л. І. Федулова // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №2. – С. 137-147.
27.
338.48
А45
Чаплінський, Ю.Б. Особливості управління маркетингом туристичного підприємства [Текст] / Ю. Б. Чаплінський // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №4. – С. 391-393.
28.
Шульгіна, Л.М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – 2005. – №10. – С. 24-30.
29.
338.48
М21
Щербань, І.О. Удосконалення управління ризиками в антикризовому управлінні посередницькими туристичними підприємствами [Текст] / І. О. Щербань // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №12. – С. 128-135.
30.
338.48
Л37
Юр`єва-Юрій, А.В. Проблеми кадрового забезпечення підприємств туристичної сфери [Текст] / А. В. Юр`єва-Юрій // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6. Т.1. – С. 292-295. – [У статті розглянуто заходи щодо створення системи кадрового забезпечення підприємств туристичної сфери та формування дієвої системи підготовки кадрів в галузі туризму.].
31.
338.48
К45
Юрьев, А.П. Планирование туризма [Текст] : учеб. пособие / А. П. Юрьев. – Донецк : ДИТБ, 2001. – 195с.
32.
338.48
Р64
Ярмолка, В.М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії [Текст] / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №8. – С. 191-196.
|
|