Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Удосконалення маркетингової діяльності банківської установи? Дуже дякую!
1.
336.7
Б87
Брітченко, І.Г. Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова Під. ред. проф. І.Г.Брітченко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 345с.

2.
336.7
В61
Вовчак, О.Д. Банківська справа [Текст] : навч. посіб. / О. Д. Вовчак, Н. М. Рущишин. – Львів : Новий Світ-2000, 2008. – 560с. 

3.
336.7
В61
Вовчак, О.Д. Кредит і банківська справа [Текст] : підручник / О. Д. Вовчак, Н. М. Рущишин, Т. Я. Андрейків. – К. : Знання, 2008. – 564с. 

4.
336.7
Г65
Гончарова, І.І. Формування комплексу маркетингових комунікацій банківських установ [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / І. І. Гончарова. – Луганськ : Східноукраїнський нац-ний ун-т ім.Володимира Даля, 2004. – 18с.

5.
336.7
Є30
Єгоричева, С.Б. Організація діяльності банків у зарубіжних країнах [Текст] : навч. посіб. / С. Б. Єгоричева. – К. : ЦУЛ, 2007. – 208с. – [Рекомендовано МОН України].

6.
336.7
З-13
Завадська, Д.В. Фінансове забезпечення розвитку банківського маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н. / Д. В. Завадська. – Одеса : ОДЕУ, 2006. – 20с.

7.


Кір`янова, В. Сучасні інформаційні технології у банківському маркетингу [Текст] / В. Кір`янова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.136-139.

8.
336.7
К56
Ковальчук, С.В. Маркетинг у банку [Текст] : курс лекцій / С. В. Ковальчук. – Хмельницький : ХНУ, 2005. – 198с. – [ Лекції охоплює питання, які необхідні для освоєння студентами під час проведення практичних занять, виконання завдань виробничого характеру в період проходження практики, написання курсових і дипломних робіт та участі в студентських наукових конференціях.
].

9.
336.7
К75
Кочетков, В.М. Маркетинг у банку [Текст] : конспект лекцій / В. М. Кочетков, А. В. Нікітін. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. – 88с.

10.


Криклій, А. Політика банків у сфері маркетингу [Текст] / А. Криклій // Економіка та держава. – 2008. – №9. – С. 10-13.

11.


Кубів, С.І. Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 253-257.

12.
336.7
Л96
Лютий, І.О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – К. : ЦУЛ, 2009. – 776с. – [Затверджено МОН України].

13.


Матвієнко, П. Банківський маркетинг як фактор підвищення ефективності банківської діяльності [Текст] / П. Матвієнко // Економіка та держава. – 2007. – №8. – С. 70-75.

14.


Ненашев, Є.О. Інформаційні технології в банківському маркетингу [Текст] / Є. О. Ненашев // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.113-115.

15.


Новошинська, Л. Маркетинг банку на ринку цінних паперів [Текст] / Л. Новошинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 532-538.

16.
339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.

17.


Паньковська, Л.С. Проблеми активізації банківського маркетингу [Текст] / Л. С. Паньковська, І. Міходуй // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №6. – С. 235-237. – [В статті розглядаються проблеми і особливості розвитку банківського маркетингу. Висвітлено основні тенденції розвитку, специфіка в умовах створення ринкової економіки на національному рівні, в тому числі в міжнародних зіставленнях. Особливе місце приділяється принциповим рисам нового механізму банківського маркетингу з точки зору їх адаптації для України.].

18.
336.7
Р69
Романенко, Л.Ф. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / Л. Ф. Романенко. – К. : ЦНЛ, 2004. – 344с. 

19.


Смородинов, О. Маркетинг банковских услуг [Текст] / О. Смородинов // Банковские технологии. – 2002. – №2. – С. 26-30.

20.


Халуев, К. Маркетинг отношений-современный подход в работе банка с клиентами [Текст] / К. Халуев // Маркетинг. – 2002. – №5. – С.44-55.

21.


Христофорова, О. Маркетинг партнерських відносин у системі управління клієнтською базою банку [Текст] / О. Христофорова // Вісник Національного банку України. – 2008. – №7. – С. 41-43.

22.


Чирва, Е.В. Маркетинговый анализ деятельности банка [Текст] / Е. В. Чирва // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №2. – С. 84-97. – [Банковский маркетинг].

23.


Штейн, О. Маркетинг у банківській сфері [Текст] / О. Штейн // Економіка та держава. – 2006. – №1. – С. 37-39.

24.


Штейн, О. Нові тенденції в розвитку банківського маркетингу [Текст] / О. Штейн // Вісник Національного банку України. – 2006. – №8. – С. 51-55.

25.

http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/345839.htmlДиссертационная работа:
Баханова Манира Валеріївна. Ефективність комплексу маркетингових комунікацій банківських установ : Дис... канд. наук: 08.00.08 - 2008.

26.

http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekpr/2009_25/shevcova.htmШевцова О.Й., д.е.н.
Віхлевщук В.І.КОНКУРЕНЦІЯ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ: БАНКІВСЬКІ КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ
 
27.

http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/27342.htmlДиссертационная работа:
Перепечай Надія Михайлівна. Маркетинг банківських послуг: дисертація канд. екон. наук: 08.06.01 / Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 2003.

28.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Банківський маркетинг=маркетинг в банках.....”