Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть, будь ласка, знайти матеріал на тему: "Функції паблік рілейшнс та завдання її елементів". Дякую!
1.


Паблик рилейшнз в системе маркетинга украинского предприятия (материалы круглого стола) [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2007. – №4. – С. 39-45.

2.
659.4
С17
Самые успешные PR-кампании в мировой практике [Електронний ресурс]. – М. : ИНФРА-М, 2002.

3.
339.138
А23
Агеев, Е.Я. Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы) [Текст] : учеб. пособие / Е. Я. Агеев, В. И. Чепинога. – Львів : Новий світ-2000, 2007. – 424с. 

4.
338.242
Б35
Бебик, В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз [Електронний ресурс] : моногр. / В. М. Бебик. – К. : МАУП, 2005. – 440с.

5.
659.4
Б61
Білоус, В.С. Зв`язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічний діяльності [Електронний ресурс] : навч. посіб. / В. С. Білоус. – К. : КНЕУ, 2005. – 275с.

6.
659.4
Б70
Блэм, С. Паблик Рилейшнз [Текст] / С. Блэм. – М. : Сирин, 2002. – 201с.

7.


Ваганова, О. Куда движется PR [Текст] / О. Ваганова, С. Гусев // Компаньон. – 2009. – №13. – С. 24-27. – [Тенденции развития ].

8.


Гугнин, А.К.Р. (Гугнин, А.. Казимеж Райхель) Паблик рилейшинз как орудие создания у управления общественнім мнением [Текст] / А. К. Гугнин, А. Ян // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №5. – С. 27-32.

9.
659.4
Д40
Джефкинс, Ф. Паблик рилейшнз [Електронний ресурс] : учеб. пособие / Ф. Джефкинс, Д. Ядин. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003.

10.
659
К68
Королько, В.Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика [Електронний ресурс] : підручник / В. Г. Королько. – 2-ге вид., доп. – К. : Видавничий центр "Скарби", 2001. – 400с.

11.


Курдан, А. Мораль и право как категории регулирования паблик рилейшнз [Текст] / А. Курдан // PR-Менеджер. – 2004. – №11. – С.2-9.

12.
659.4
М74
Мойсеєв, В.А. Паблік рілейшнз [Текст] : навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224с. – (Альма-матер). – [Рекомендовано МОН України].

13.


Нестеров, Д. PRавильная эволюция: от эффектности к эффективности [Текст] / Д. Нестеров // Маркетинг и реклама. – 2007. – №4. – С. 57-60.

14.


Нечетов, В. Public Relations - эффективная инвестиция в репутацию компании [Текст] / В. Нечетов // Отдел кадров. – 2004. – №8. – С. 4-7.

15.
659
П12
Пазуха, М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : навч. поcіб. / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : ЦНЛ, 2006. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].

16.


Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році: тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю [Текст] / Є. Панкратьєва // Маркетинг в Україні. – 2008. – №5. – С. 37-39.

17.


Пенькова, И.В. PR в контексте экономических трансформационных процессов [Текст] / И. В. Пенькова, В. В. Стеценко // ЕкономічнаНаукові праці Донецького державного технічного університету. – 2003. – №68. – С.33-36.

18.


Подвысоцкий, С. Внутренний PR и безопасность компании [Текст] / С. Подвысоцкий // Новый Персонал. – 2005. – №7. – С. 6-10.

19.
659.4
П65
Почепцов, Г.Г. Паблік рилейшнз [Текст] : навч. посiбник / Г. Г. Почепцов. – 2-е вид., випр. і доповн. – К. : Знання, 2004. – 373с. – (Вища освіта ХХI століття). 

20.


Садсембинова, А. Связь с общественностью или "паблик рилейшнз" [Текст] / А. Садсембинова, В. Степанов // Библиотека. – 1998. – №10. – С.71-73.

21.
659.4
С18
Санаев, А. Русский PR в бизнесе и политике [Електронний ресурс] / А. Санаев. – М. : Ось-89, 2003.

22.


Сахно, О. Паблік рилейшнз як інструмент легітимізації принципів взаємодії в рамках політичного процесу в Україні та його історія [Текст] / О. Сахно // Трибуна. – 2005. – С. 34-36.

23.
327
І-74
Сербіна, Н.Ф. Толерантність як чинник PR в міжнародних відносинах [Текст] / Н. Ф. Сербіна // Інформаційно-аналітична діяльність в міжнародних відносинах. – 2003. – Ч.1. – С.140-145.

24.


Ступницький, О.І. Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності [Текст] / О. І. Ступницький // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №9. – С. 77-85.

25.
17
Х65
Хміль, Ф.І. Ділове спілкування [Текст] : навч. посіб. / Ф. І. Хміль. – К. : Академвидав, 2004. – 280с. – [Рекомендовано МОН України].

26.


Циран, Я. Роль Public Relations у формуванні інноваційної позиції підприємства [Текст] / Я. Циран // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №6. Т.2. – С. 98-100. 

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “паблік рілейшнз=Public Relation=PR=піар=пі-ар.”