> Дорброго дня!
> Допоможіть будь-ласка з літературою на тему:
>
> "Маркетингове забезпечення страхової діяльності"
> "Маркетингові дослідження на страховому ринку"
>
> Дякую!
1.
Бастричев, В. Посередницький страховий ринок України: маркетингові аспекти [Текст] / В. Бастричев, Є. Забурмеха // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 32-38.
2.
Виноходова, С. Маркетингові дослідження в страховому бізнесі: роль, методи, алгоритм проведення [Текст] / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2005. – №4. – С. 15-19.
3.
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №2. – С. 34-37.
4.
Данников, О.В. Ринок страхування в Україні: роль маркетингу [Текст] / О. В. Данников // Маркетинг в Україні. – 2002. – №5. – С. 10-14.
5.
Забурмеха, Є.М. Деякі аспекти формування страхової культури з погляду маркетингу [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №2,Т.2. – С. 153-156. – [Розглянуто сучасний стан страхового ринку та проблеми просування страхового продукту. Виділено два аспекти впливу на рівень страхової культури населення. Наведено доцільність впровадження маркетингових заходів для підвищення позитивного ставлення населення до страхових послуг.].
6.
Забурмеха, Є.М. Маркетингові дослідження ринку страхових послуг міста Хмельницького [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №4,Т.1. – С. 133-136. – [У статті розглядаються особливості та причини посилення конкурентної боротьби на ринку страхових послуг Хмельниччини. Наведені причини доцільності проведення маркетингових досліджень регіональних страхових ринків, а також результати дослідження страхового ринку м. Хмельницького.].
7.
Козоріз, Г. Напрями маркетингових досліджень страхового ринку України в умовах фінансової кризи [Текст] / Г. Козоріз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 322-325.
8.
Коропецька, Т.О. Інноваційні напрямки розвитку страхового маркетингу [Текст] / Т. О. Коропецька, Р. М. Дякунчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 221-224. – [У роботі досліджено ринок страхування та основні тенденції його розвитку. Запропоновано
інноваційні напрями розвитку страхового маркетингу, серед яких найважливішим є становлення ринку
екологічного страхування. Проаналізовано механізми формування ринку екологічного страхування.
Запропоновано шляхи його розвитку].
9.
Кудлай, В. Особливості маркетингу в страхових компаніях [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №1. – С. 18-23.
10.
338
Ф59
Михайловська, І.М. Маркетингові дослідження як засіб підвищення ефективності страхового бізнесу [Текст] / І. М. Михайловська, М. О. Гостюхіна. – С. 116-117.
11.
Михайловська, І.М. Математичне забезпечення застосування елементів маркетингу при страхуванні ризиків підготовчої, будівельної та поточної діяльності підприємств [Текст] / І. М. Михайловська, І. В. Форкун // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №4,Ч.1,Т.2. – С. 84-88. – [Стаття присвячена проблемі обґрунтування теоретичних та розробці практичних аспектів вдосконалення управління прийнятими на страхування ризиками для підвищення ефективності даного процесу. Для оцінки ризиків та узгодження умов їх страхування, вибору найбільш перспективного та вигідного варіанта для страховика та страхувальника авторами запропонована математична модель мінімізації ризиків в залежності від стадії роботи підприємства.].
12.
Михайловська, І.С. Маркетингові дослідження як засіб підвищення ефективності страхового бізнесу [Текст] / І. С. Михайловська, М. О. Гостюхіна // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №1,Ч.2,Т.2. – С. 69-71. – [В статті розглядаються застосування методу стратегічного аналізу (сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози) діяльності страхової компанії для з’ясування маркетингових можливостей і маркетингових загроз для розробки програм конкурентних переваг і конкурентної вразливості компанії.].
13.
Мних, М.В. Маркетингові дослідження та маркетингова політика у страхуванні [Текст] / М. В. Мних, Н. М. Мних // Економіка. Фінанси. Право. – 2004. – №2. – С. 12-15.
14.
Музика, О. Парадокси маркетингу на сучасному етапі розвитку ринку страхових послуг України [Текст] / О. Музика // Страхова справа. – 2006. – №1. – С. 62-67.
15.
Музика, О.М. Особливості впровадження маркетингового інструментарію на ринку страхових послуг України [Текст] / О. М. Музика // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №3,Т.2. – С. 82-87.
16.
Пінчак, Л. Страховий ринок України як об`єкт маркетингового аналізу [Текст] / Л. Пінчак // Вісник Тернопільського державного економічного університету. – 2006. – №4. – С. 26-30.
17.
Рулинская, О. Целепопадание в контексте страхового маркетинга [Текст] / О. Рулинская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 823-830.
18.
Тринчук, В. Мобільний маркетинг страхових компаній [Текст] / В. Тринчук, Б. Лисак // Страхова справа. – 2010. – №1. – С. 36-41.
19.
Тринчук, В. Особливості використання product placement в маркетингових комунікаціях страхових компаній [Текст] / В. Тринчук, Б. Лисак // Страхова справа. – 2010. – №4. – С. 44-53.
20.
Фурман, В.М. Організація маркетингової служби страхової компанії [Текст] / В. М. Фурман // Фінанси України. – 2004. – №9. – С.125-133.
|
|