Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть знайти літературу на таку тему: Управління товарною політикою підприємства - методи та методики.
1.
658
Е45
Економіка підприємства [Текст] : практикум до самост. вивчення дисц. /  уклад.: В.М. Полозова, А.Б. Грушевицька; відп. за вип. О.О. Орлов. – Х. : ХНУ, 2008. – 195с.

2.
339.138
М26
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [Текст] : монографія /  за ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2006. – 728с.

3.


Эсперты о проблемах маркетинговой товарной политики предприятия [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2006. – №1. – С. 12-15.

4.
339.138
А83
Армстронг, Г. Маркетинг. Загальний курс [Текст] : навч. посіб. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – 5-те вид. – М. : Вільямс, 2001. – 608с.

5.
339.138
Б93
Бутенко, Н.В. Маркетинг [Текст] : підручник / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2008. – 300с.

6.


Васютинська, Ю.О. Товарна політика підприємства та проблеми її формування [Текст] / Ю. О. Васютинська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 138-142.

7.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2011. – 486с

8.


Веселов, А.И. Формирование товарной политики предприятий на основе моделирования денежных потоков [Текст] / А. И. Веселов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №5. – С. 91-97.

9.


Герасимяк, Н.В. Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств [Текст] / Н. В. Герасимяк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 60-62.

10.
339.9
Д44
Дідківський, М.І. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / М. І. Дідківський. – К. : Знання, 2006. – 462с. 




11.
339.9
Д44
Дідківський, М.І. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / М. І. Дідківський. – К. : Знання, 2006. – 463с. 

12.
339.138
І-44
Ілляшенко, С.М. Маркетингова торгова політика [Текст] : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : "Університетська книга", 2005. – 234с. 

13.


Крамська, А.О. Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства [Текст] / А. О. Крамська // Легка промисловість. – 2007. – №2. – С. 48-49.

14.


Крамська, А.О. Удосконалення механізму управління товарною політикою підприємства за допомогою функціонально-вартісного аналізу (ФВА) [Текст] / А. О. Крамська // Легка промисловість. – 2007. – №3. – С. 48-49.

15.


Красовська, Т. Методичні засади формування механізму товарного асортименту на виробничих підприємствах [Текст] / Т. Красовська // Економіка та держава. – 2010. – №2. – С. 67-70.

16.


Красовська, Т.В. Споживчий попит як основа формування товарної політики промислових підприємств [Текст] / Т. В. Красовська // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №4. – С. 36-39.

17.


Курінний, Ф. Номенклатура товарів. Наводимо порядок [Текст] / Ф. Курінний // Контроль. – 2009. – №8. – С. 46-48.

18.
334
О-75
Основи бізнесу [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, С. В. Мочерний, В. М. Фомішина, С. І. Чеботар. – К. : Академія, 2009. – 384с. 

19.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с.



20.


Свірська, О. Розподіл виробничої програми на календарні проміжки часу як завдання товарної політики підприємства [Текст] / О. Свірська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 637-641.

21.


Соловйов, І. Товарна політика виноробних підприємств: управління асортиментом [Текст] / І. Соловйов, О. Петрухно // Маркетинг в Україні. – 2006. – №1. – С. 44-49.

22.


Ткаченко, Н. Проблемы формирования маркетинговой товарной политики предприятия [Текст] / Н. Ткаченко // Маркетинг и реклама. – 2006. – №1. – С. 16-19.

23.


Трішкіна, Н. Методологічні підходи до формування товарної політики оптового підприємства [Текст] / Н. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 

24.


Фесенко, Т.С. Зміст та особливості товарної політики підприємств маркетингової орієнтації [Текст] / Т. С. Фесенко, Т. І. Дзьоба // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №1,Т.1. – С. 169-171.

25.
339.138
Х73
Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 324с. 

26.


Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств [Текст] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2007. – №1. – С. 36-39.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Товарна політика підприємства”

http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2009_4/Polinchik_409.htm
Інформаційне забезпечення управління товарною політикою підприємств в конкурентному середовищі

http://www.rusnauka.com/PRNIT_2006/Economics/15979.doc.htmТкачук Ілля Анатолійович СУЧАСНІ ПЕРЕДУМОВИ ПЕРЕХОДУ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ
 
http://ebooktime.net/book_329_glava_26_6.2
Управління товарною політикою фірми

http://librar.org.ua/sections_load.php?s=business_economic_science&id=2917
Механізми управління товарною політикою підприємства у конкурентному середовищі