Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Підшукайте будь-ласка літературу з періодичних видань 2009-2011 рр. на тему: "Маркетинг закупівлі товарів промислового призначення". Щиро вдячна!
1.


Басараб, О. Производители попались в сеть [Текст] / О. Басараб // Компаньон. – 2003. – №39. – С.42-43. – [дорогие телевизионные кампании по продвижению товаров массового спроса выходят из моды].

2.
658.7/.8
В18
Варєс, О.Ю. Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.02.03 - організація управління, планування та регулювання економікою / О. Ю. Варєс. – Донецьк : Донецький нац-ний ун-т, 2004. – 20с.

3.
658.7/.8
Г46
Гіковата, Н.К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект [Текст] : автореф. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. К. Гіковата. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 20с.

4.


Демків, Я.В. Трансформація елементів комплексу маркетингу високотехнологічних товарів [Текст] / Я. В. Демків // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки (Електронна версія). – 2009. – №5,Т.3. – С. 50-54. – [Розглянуто потребу застосування новітніх підходів до формування попиту та вибору маркетингових інструментів на ринку високотехнологічних товарів. Обґрунтовано необхідність зміни сутності складових комплексу маркетингу, а також напрями трансформації комплексу маркетингу для високотехнологічних товарів. Окреслено трансформацію елементів комплексу маркетингу як насамперед зміну пріоритетів у формуванні маркетингових інструментів. Підкреслено важливість управління елементами комплексу маркетингу в інтегрований спосіб, узгоджуючи всі елементи між собою та з цілями
підприємства.

].

5.


Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах [Текст] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьов // Вища школа. – 2008. – №6. – С. 50-68.

6.


Молякова, О. Просуваємо товар за допосмогою промоакції [Текст] / О. Молякова // Баланс. – 2011. – №25. – С. 31-33.

7.


Никитенко, А. Как заработать на промрынке? Всеукраинский форум "Промышленный маркетинг" приглашает к диалогу [Текст] / А. Никитенко // Деньги и технологии. – 2004. – №5. – С. 34 - 36. – [Конференции, семинары].

8.
658.8
А39
Акимова, И.М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К. : Дніпро, 2000. – 294с.

9.
658.8
С25
Святненко, В.Ю. Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В. Ю. Святненко. – К. : МАУП, 2001. – 264с : іл.

10.
658.8
К82
Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с.
11.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2011. – 486с. 
12.
658.8
П81
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2010. – 486с. –
13.


Ряполов, К. Переведите конкуренцию в зону дискомфорта [Текст] / К. Ряполов // Компаньон. – 2005. – №8. – С. 20-24. – [Организация производителями торговли без посредников].

14.
67
С12
Савенкова, Т.И. Промышленность и мода. (Маркетинг и его возможности) [Текст] / Т. И. Савенкова. – М. : Знання, 1989. – 64с. – (Новое в жизни, науке, технике. Практика социалистического хозяйствования ; №5).

15.


Сахаров, В.Є. Застосування торгових марок у просуванні товарів [Текст] / В. Є. Сахаров, Н. В. Безрукова // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №7. – С.75-85.

16.


Семенова, А. Не по-детски сильные бренды [Текст] / А. Семенова // Маркетолог. – 2005. – №4. – С. 7-18. – [Современный маркетинг товаров для детей].

17.


Силаков, А.В. Выбор структуры товарного портфеля предприятия на основе анализа его сбалансированности [Текст] / А. В. Силаков, Н. С. Иващенко // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – №6. – С. 71-87.

18.


Чухліб, А.В. Система активного маркетингу при формуванні асортименту текстильної лляної продукції [Текст] / А. В. Чухліб // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 225-228.

19.

http://marketing-helping.com/rinok-pdprimstv/25-rinok-tovarv-promislovogo-priznachennya-.html






Ринок товарів промислового призначення

20.

http://pidruchniki.ws/15941024/marketing/osnovni_vidminnosti_mizh_rinkami_tovariv_promislovoyi_produktsiyi_tovariv_kintsevih_spozhivachivОсновні відмінності між ринками товарів промислової продукції та товарів кінцевих споживачів

21.

http://www.twirpx.com/file/407919/Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг

22.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика М“аркетинг промислових товарів.....”
23.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Маркетинг ...”