Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Упаковка товару як його важливий атрибут.
1.
339.138
Б68
Блайт, Д. Основы маркетинга [Текст] = Essentials of Marketing / Д. Блайт пер. с англ. М.Ю. Зарицкой ; Пер.Заризкая М.Ю. – К. : Знання-Прес, 2003. – 493с. – (Европейский маркетинг).

2.


Божко, Т.О. Елементи народного мистецтва у сучасному дизайні паковань [Текст] / Т. О. Божко // Упаковка. – 2005. – №2. – С.46-49.

3.


Громова, О. Так ли важно содержимое? Роль упаковки в создании и продвижении бренда [Текст] / О. Громова // Маркетинг и реклама. – 2006. – №9. – С. 32-34.

4.


Громова, О. Упаковка для премиального продукта [Текст] / О. Громова // Маркетинг и реклама. – 2007. – № 7-8. – С. 44-47.

5.


Грундке, Г. Тенденції розвитку паковальної галузі [Текст] / Г. Грундке // Харчова і переробна промисловість. – 2007. – №2. – С. 6-7.

6.


Грундке, Г. Упаковка сегодня и в будущем [Текст] / Г. Грундке // Упаковка. – 2006. – №1. – С. 30-32.

7.
339.9
Д44
Дідківський, М.І. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / М. І. Дідківський. – К. : Знання, 2006. – 462с. 

8.


Иванов, П. Технология аппетита [Текст] / П. Иванов // Компаньон. – 2005. – №47. – С. 24-26. – [Новые современные способы упаковки].

9.
339.138
І-44
Ілляшенко, С.М. Маркетингова торгова політика [Текст] : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : "Університетська книга", 2005. – 234с. 

10.
339.138
К21
Кардаш, В.Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч.-метод. посiб. / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2000. – 124с.

11.


Крестьянполь, О.А. Сучасне паковання - засіб боротьби із фальсифікацією [Текст] / О. А. Крестьянполь // Упаковка. – 2004. – №5. – С.54-57.

12.


Кривошей, В.М. Сьогодення та майбутнє упаковки в Україні (стан та шляхи вдосконалення) [Текст] / В. М. Кривошей // Упаковка. – 2006. – №1. – С. 22-26.

13.


Римаренко, М. Упаковка в комплексі маркетингу ресторану [Текст] / М. Римаренко // Маркетинг и реклама. – 2005. – №12. – С. 30-33.

14.
339.138
С50
Смит, П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит пер. со 2-го англ. изд. – К. : Знання- Прес, 2003. – 796с.

15.


Старокадомский, Д. "Одежка" для товара [Текст] / Д. Старокадомский, Я. Ансакова // Інвестиції : практика та досвід. – 2006. – №15. – С. 11-12. – [Развитие украинского производства тары].

16.


Сторожук, І.І. Маркетинговий потенціал картонної коробки, або як працювати з упаковкою [Текст] / І. І. Сторожук // Маркетинг в Україні. – 2005. – №2. – С. 33-38.

17.


Томасов, С.М. Упаковка и ее восприятие потребителем [Текст] / С. М. Томасов // Упаковка. – 2007. – №5. – С. 30-33.

18.


Шредер, В.Л. Хронология развития упаковки [Текст] / В. Л. Шредер // Упаковка. – 2007. – №5. – С. 60-63.

19.


Шредер, В.Л. Хронология развития упаковки [Текст] / В. Л. Шредер // Упаковка. – 2006. – №5. – С. 58-62.

20.

http://library.if.ua/book/22/1678.html
алгоритм планування нових товарів

21.

http://ukrarticles.pp.ua/biznes-i-finansy/1798-dizajn-upakovki-vazhnyj-faktor-uspexa-na-rynke.html







Дизайн упаковки - важливий фактор успіху на ринку

22.

http://polka-knig.com.ua/article.php?book=13&article=1002Маркетингова товарна політика

23.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Упаковка., товарна політика....”
24.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “.Маркетинг
..”