Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Добрий день!Допоможіть будь ласка підібрати список літератури на тему: "Цінова політика підприємства: загальна характеристика, методи встановлення ціни і регулювання".Предмет Економіка і фінанси підприємства.Дякую!
> 1.
658
Е45
Економіка підприємства [Текст] : практикум до самост. вивчення дисц. /  уклад.: В.М. Полозова, А.Б. Грушевицька; відп. за вип. О.О. Орлов. – Х. : ХНУ, 2008. – 195с.

2.
658.8
П81
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика [Текст] : підручник /  за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764с. 

3.
338.5
Ц62
Цінова політика підприємства [Текст] : контрол. робота та метод. вказ. для студ. спец. "Економіка підприємства" ЗФН /  уклад. К.С. Думанська. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 23с.

4.
338.5
Б39
Безкоровайна, С.В. Управління ціновою політикою підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / С. В. Безкоровайна. – К. : Нац-ний ун-т харчових технологій, 2005. – 20с.

5.


Дащенко, А. Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку [Текст] / А. Дащенко // Економіст. – 2009. – №12. – С. 48-51.

6.


Ерчак, А.И. Постановка цели как условие успеха ценовой политики торговой организации [Текст] / А. И. Ерчак // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №5. – С. 111-117.

7.


Кудлай, В. Маркетинговий підхід у ціноутворенні [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №4. – С. 3-7.

8.
339.138
Л64
Литвиненко, Я.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – К. : Персонал, 2008. – 244с.  спеціальностей.].

9.


Литвиненко, Я.В. Стратегія планування ціни та напрями її удосконалення [Текст] / Я. В. Литвиненко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.1. – С. 89-92. 

10.


Мельник, С.І. Методологічні аспекти формування ефективної цінової політики вітчизняних підприємств [Текст] / С. І. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 153-157.

11.


Потій, В. Механізм ціноутворення в управлінні фінансами підприємств [Текст] / В. Потій, Г. Куліш // Ринок цінних паперів України. – 2010. – №1-2. – С. 13-16.

12.


Руда, Т.П. Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів [Текст] / Т. П. Руда // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6. Т.1. – С. 195-197. 

13.


Тараненко, С.М. Управління ціновою політикою диверсифікованого промислового підприємства [Текст] / С. М. Тараненко, А. М. Тараненко // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 59-62.

14.
658
Е45
Економіка промислового підприємства [Текст] : підручн. для студ. неекон. спец. / Н. М. Тюріна, М. Д. Ведерніков, Г. І. Капінос [та ін.] за ред. Н.М. Тюріної. – Л. : Новий Світ - 2000, 2008. – 312с. – (Вища освіта в Україні). – [Затверджено МОН України].

15.


Устименко, В.А. Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / В. А. Устименко, Г. О. Данилова // Держава та регіони. – 2011. – №2. – С. 198-205.

16.


Федотов, М. Конкурентное ценообразование на предприятии [Текст] / М. Федотов // Маркетинг. – 2005. – №2. – С. 49-55.

17.


Філіпішина, Л. Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Л. Філіпішина // Вісник економічної науки України. – 2009. – №2. – С. 156-160.

18.
338.5
Ф53
Філіпішина, Л.М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к. е.н.; спец. 08.06. 05 - економіка торгівлі та послуг / Л. М. Філіпішина. – Х. : ХДУХТ, 2006. – 20с.

19.


Чорна, М. Ефективна цінова політика як складова конкурентоспроможності підприємства торгівлі [Текст] / М. Чорна, Л. Філіпішина // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 362-368.

20.


Шевченко, А.А. Цінова політика як основний мотиваційний чинник підвищення ефективності виробництва підприємств харчової та переробної промисловості [Текст] / А. А. Шевченко // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №2,Т.1. – С. 117-120. –

21.
338.5
Ш66
Шкварчук, Л.О. Ціни і ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / Л. О. Шкварчук. – 3-тє вид., випр. – К. : Кондор, 2005. – 214с. – [Існує електронна копія]. 

22.
338.5
Ш66
Шкварчук, Л.О. Ціноутворення [Текст] : підручник / Л. О. Шкварчук. – К. : Кондор, 2006. – 460с.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Цінова політика підприємства.”

http://studentbooks.com.ua/content/view/131/44/1/17/ Цінова політика підприємства

http://readbookz.com/book/124/3408.html
Цінова політика підприємства, методи встановлення цін. Конспект лекцій

http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t6/3.htmМаркетингова цінова політика
підприємства