Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Найдіть будь ласка літературу на курсову "Маркетингові дослідження конкурентного середовища"
1.
339.138
М26
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. /  за наук. ред. канд. екон. наук. доц. С.В. Ковальчук. – Львів : Новий Світ - 2000, 2010. – 679с. – (Вища освіта в Україні).


2.


Маркетинговые исследования в условиях кризиса: что говорят эксперты (результаты блиц-опроса) [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №2. – С. 14-25.

3.


Березин, И. Когда и зачем проводить маркетинговые исследования [Текст] / И. Березин // Контроль. – 2011. – №5-6. – С. 105-110.

4.
339.138
Б69
Близнюк, С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – К. : Політехніка, 2009. – 400с.

5.


Бойко, Р.В. Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в Україні [Текст] / Р. В. Бойко, Ю. А. Вознюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 189-192. 

6.


Герасимов, А.В. Будущее маркетинговых исследований в Украине: развивается ли украинский исследовательский рынок? [Текст] / А. В. Герасимов // Маркетинговые исследования в Украине. – 2010. – №6. – С. 14-16.

7.


Григорук, П.М. Оцінка подібності показників маркетингових досліджень [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. – №5(55). – С. 30-34.

8.


Григорук, П.М. Шкалювання в маркетингових дослідженнях [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки (Електронна версія). – 2009. – №5,Т.3. – C. 138-141. 

9.


Житник, О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози [Текст] / О. Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – №1. – С. 8-11.

10.
339.138
К66
Корж, М.В. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Корж. – К. : ЦУЛ, 2008. – 344с. 

11.


Косар, Н. Маркетингове забезпечення розміщення цінних паперів [Текст] / Н. Косар, М. Тернущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – №9(669). – С. 205-211.

12.


Лабурцева, О.І. Визначення оптимального обсягу вибірки у маркетингових дослідженнях [Текст] / О. І. Лабурцева, О. І. Хоменко // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №13. – С. 42-45.

13.


Лилик, І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2011. – №2. – С. 7-13.

14.


Лискова, С.С. Методи реалізації регіонального маркетингу [Текст] / С. С. Лискова // Економічний часопис - XXI. – 2010. – №11-12. – С. 78-81.

15.


Мавріна, А.О. Оцінювання ефективності маркетингових заходів [Текст] / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №5(640). – С. 334-342. – [Сутність маркетингових витрат].

16.


Роденко, Д. Рынок маркетинговых исследований в Украине: результаты и прогнозы [Текст] / Д. Роденко // Маркетинговые исследования в Украине. – 2010. – №3. – С. 28-29.

17.
334
С42
Скібіцький, О.М. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності [Текст] : навч. посіб. / О. М. Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. – К. : Кондор, 2011. – 912с. 

18.


Слободчикова, Ю. Теоретичні аспекти формування конкурентного середовища [Текст] / Ю. Слободчикова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2009. – №6. – С. 200-204.

19.


Тарнавська, Н. Парадигма конкурентного середовища: перегляд при формуванні нового світового порядку [Текст] / Н. Тарнавська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – №5. – С. 312-324.


20.
339.138
Т35
Теремко, В.І. Видавничий маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В. І. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – 272с. – (Альма-Матер). 

21.


Футало, Т. Шляхи розвитку конкурентного середовища та посилення конкурентних переваг роздрібних торговельних підприємств [Текст] / Т. Футало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №14(635). – С. 204-211.

22.


Царенко, О.В. Основні напрями розвитку теорії конкурентних переваг [Текст] / О. В. Царенко // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №4. – С. 57-60.

23.
339.92
Ч-49
Черномаз, П.О. Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / П. О. Черномаз. – К. : Академвидав, 2010. – 272с. – (Альма-матер). 

24.


Чиглинцев, С. Что такое маркетинговые исследования?!!! [Текст] / С. Чиглинцев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2011. – №4. – С. 18-25.

25.
339.138
Ч-96
Чухрай, Н.І. Маркетинг інновацій [Текст] : підручник / Н. І. Чухрай. – Львів : Львівська політехніка, 2011. – 256с. 


http://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-2/2-3-doslidzenna-konkurentnogo-seredovisa
Дослідження конкурентного середовища

http://pidruchniki.ws/19570411/turizm/marketingovi_doslidzhennya_konkurentnogo_seredovischa Маркетингові дослідження конкурентного середовища

http://library.if.ua/book/22/1669.htmlМаркетингові дослідження ринку

http://library.if.ua/book/22/1666.html Сутність і система маркетингових досліджень