Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Література до курсової"Технології маніпулювання уподобаннями цільової аудиторії споживачів"з дисципліни Технології підприємницької діяльності
1.


Споживчі витрати й роздрібна торгівля [Текст] // Галицькі контракти. – 2010. – №8. – С. 34. – [Статистика].

2.
330.101.542
Б17
Базілінська, О.Я. Мікроекономіка [Текст] : навч. посіб. / О. Я. Базілінська, О. В. Мініна за ред. О.Я. Базілінської. – К. : ЦНЛ, 2004. – 351с. – [Рекомендовано МОН України].

3.


Близнюк, А. Економічна поведінка споживачів на ринку туристичних послуг: наукові підходи до її визначення [Текст] / А. Близнюк // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2010. – №2. – С. 35-39.

4.


Бондар, М. Звичне споживання [Текст] / М. Бондар // Галицькі контракти. – 2010. – №48. – С. 44-45. – [Типові для українців моделі споживчої поведінки].

5.


Вавер, М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів [Текст] / М. Вавер, Р. Вавер // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №6. – С. 290-296.

6.


Ватаманюк, М.М. Споживча поведінка домогосподарств в умовах перехідної економіки [Текст] / М. М. Ватаманюк // Фінанси України. – 2004. – №12. – С. 69-76.

7.


Верхомій, С.О. Визначення індивідуально-психологічних особливостей досліджуваного сегменту споживачів [Текст] / С. О. Верхомій, А. Л. Славінська // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2008. – №3. – С. 205-209. – [Досліджено індивідуально-психологічні особливості чоловіків молодшої вікової групи. Проведено сегментування споживчого ринку за психографічним принципом.].

8.


Воронцов, В. Концепція моделювання формування попиту на ринку споживчих товарів [Текст] / В. Воронцов // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2009. – №3. – С. 38-43.

9.


Зеленська, О. Особливості формування регіонального споживчого ринку [Текст] / О. Зеленська // Економіка АПК. – 2009. – №11. – С. 107-110.

10.


Кокодей, Т. Математична модель поведінки споживача на ринку харчових продуктів [Текст] / Т. Кокодей // Економіка і прогнозування. – 2011. – №3. – С. 127-148.

11.
330
Е45
Економічна теорія [Текст] : навч. посіб. / М. Х. Корецький, О. І. Дацій, Г. М. Кульнєва, І. І. Вініченко. – К. : ЦНЛ, 2007. – 256с. – [Рекомендовано МОН України].

12.


Кузьо, Н.Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг [Текст] / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 75-81.

13.


Ложкін, Г.В. Споживацька поведінка [Текст] / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – №4. – С. 1-10. – [Економічна психологія].

14.


Мамалига, С.В. Реклама: психологія впливу на споживача [Текст] / С. В. Мамалига, Н. М. Краєвська, С. О. Краєвський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №3,Т.3. – С. 173-176.

15.


Марущак, О.Я. Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів [Текст] / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – №11(691). – С. 181-188.

16.


Моисеева, Н.В. Потребительские инновации в рыночной экономике [Текст] / Н. В. Моисеева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – №1. – С. 25-28.

17.


Окландер, І. Хорор-маркетинг: модель впливу на споживачів [Текст] / І. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2010. – №2. – С. 10-12.

18.


Прокопенко, О.В. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О. В. Прокопенко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №2. – С. 109-116.

19.
366
П80
Прокопенко, О.В. Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. – К. : ЦУЛ, 2008. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].

20.


Темник, І. Психологія споживачів: " теорія генерації" [Текст] / І. Темник // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2007. – №69,Ч.2. – С. 203-206.

21.


Фордзюн, Ю.І. Психофізичний аспект відчуття дискомфорту у системі "споживач-взуття-зовнішнє середовище" [Текст] / Ю. І. Фордзюн, О. А. Андреєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2011. – №1. – С. 132-137.

22.


Царьова, Т. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів [Текст] / Т. Царьова // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3. – С. 16-19. – [Промисловий маркетинг].

23.


Червиков, Є. Сучасна практика моделювання функції приватного споживача [Текст] / Є. Червиков // Економіка і прогнозування. – 2009. – №2. – С. 110-118.

24.


Чоу, Ж.Р. Метод нечіткої кластерізації у виявленні споживчих переваг [Текст] / Ж. Р. Чоу // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №9. – С. 405-417.

25.


Шафалюк, О.К. Розвиток маркетингових технологій поширення результатів інновацій в системах споживання [Текст] / О. К. Шафалюк // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №21. – С. 32-35.

26.


Яценко, О. Маркетингові дослідження споживацьких вподобань на ринку продукції бджільництва [Текст] / О. Яценко // Економіка АПК. – 2011. – №10. – С. 49-56.

27.



www.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvvnu/misnarod...11/.../Karpchuk.pdf Маніпулятивні технології в рекламі


28.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Теорія споживання.....”