Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Застосування медіапланування на телебаченні.
1.
621.397
О-75
Основи телебачення [Текст] : курс лекцій /  уклад. В.І. Стецюк. – Хмельницький : ТУП, 2001. – 95с.

2.


Дубровін, В.І. Підтримка прийняття рішень щодо реклами і медіапланування [Текст] / В. І. Дубровін, В. В. Круглікова, К. О. Фандєєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №4,Т.1. – С. 114-118.

3.


Зинченко, О. Медиапланирование: интересно о неинтересном [Текст] / О. Зинченко // Маркетинг и реклама. – 2005. – №5-6. – С. 62-69.

4.
007
К55
Кочеткова, А.В. Медиапланирование [Електронний ресурс] / А. В. Кочеткова. – Львів : РИП-холдинг, 2003.

5.
070
М69
Михайлин, І.Л. Основи журналістики [Текст] : підручник / І. Л. Михайлин. – 5-е вид., перероб. та доп. – К. : ЦУЛ, 2011. – 496с.


6.


Скрицька, Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – №12. – С. 20-23.

7.


Шевченко, Р. Телебачення України: порівняльний аналіз [Текст] / Р. Шевченко // Маркетинг в Україні. – 2002. – №1. – С. 29-31.

8.
659
Л84
Лук`янець, Т.І. Рекламний менеджмент [Текст] : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Т. І. Лук`янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 200с.
9.

main.isuct.ru›files/publ/snt/2008/04/snt_4_005.pdf
МЕДИАПЛАНИРОВАНИЕ НА ТЕЛЕВИДЕНИИ: ПРИМЕНЕНИЕ ОПТИМИЗАЦИОННЫХ МОДЕЛЕЙ

10.

http://pulib.if.ua/part/6055Рекламний менеджмент
Лук’янець Т.І. Навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.
11.


12.

http://prinfo.com.ua/mediaplanirovanie/130-mediaplanirovani

Медиапланирование на телевидении

13.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Види массової інформації=мас-медіа.....”