Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Будь-ласка допоможіть найти літературу по "дитяча обдарованість:соціально педагогічний підхід"

1.
159.9
В40
Взаємозв`язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 144с. 

2.


Робота з обдарованими дітьми. Методичні рекомендації [Текст] // Завуч. – 2011. – №7. – С. 5-7.

3.


Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] // Завуч. – 2012. – №7. – С. 7-9.

4.


Методика експертних оцінок з визначення обдарованих дітей [Текст] // Обдарована дитина. – 2012. – №8. – С. 39-43.

5.


Бочарова, О. Відповідальність учителя за обдарованих учнів [Текст] / О. Бочарова // Директор школи. Україна. – 2011. – №11-12. – С. 17-19.

6.


Володівська, Ж. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Ж. Володівська, Т. Докійчук // Психолог. – 2011. – №22-23. – С. 15-31.

7.


Волошин, О. Обдаровані діти — майбутнє України [Текст] / О. Волошин // Психолог. – 2012. – №20. – С. 17-23.

8.


Гаценко, Л. Система роботи з обдарованими школярами [Текст] / Л. Гаценко // Завуч. – 2011. – №25. – С. 24-28.

9.


Гонтаренко, Л. Концептуальна модель. Спрямування діяльності щодо розвитку здібностей та обдарувань [Текст] / Л. Гонтаренко // Управління освітою. – 2011. – №22. – С. 23-29.

10.


Освіта обдарованих — державна проблема [Текст] / А. П. Журанльов, В. В. Рубцов, А. А. Марголіс, Д. В. Ушаков // Обдарована дитина. – 2012. – №3. – С. 2-11.

11.


Заіграєва, Т.Є. Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу [Текст] / Т. Є. Заіграєва // Обдарована дитина. – 2011. – №10. – С. 8-17.

12.


Зінченко, Н. Обдаровані діти [Текст] / Н. Зінченко // Психолог. – 2012. – №15-16. – С. 15-19.

13.


Корнеєва, О. Робота з обдарованими та здібними учнями [Текст] / О. Корнеєва // Психолог. – 2009. – №45. – С. 13-17.

14.


Левченко, І. Розвиток творчих здібностей [Текст] / І. Левченко // Психолог. – 2011. – №22-23. – С. 35-38.

15.


Лук`янець, О.Г. З досвіду роботи з обдарованими дітьми [Текст] / О. Г. Лук`янець // Обдарована дитина. – 2009. – №6. – С. 35-38.

16.


Обухова, В.Д. Методи роботи з обдарованими учнями [Текст] / В. Д. Обухова // Обдарована дитина. – 2010. – №8. – С. 6-11.

17.
37
П56
Поніманська, Т.І. Дошкільна педагогіка [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2008. – 456с. – (Альма-матер). 

18.


Попова, Л.В. Освітні програми для обдарованих учнів у країнах Європи [Текст] / Л. В. Попова // Обдарована дитина. – 2012. – №8. – С. 34-39.

19.


Рибалка, В.В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення [Текст] / В. В. Рибалка // Обдарована дитина. – 2012. – №8. – С. 2-9.

20.


Слободенюк, Л.І. Психологічна підтримка обдарованих дітей батьками [Текст] / Л. І. Слободенюк // Обдарована дитина. – 2009. – №10. – С. 57-60.

21.


Чаплінська, Л. Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей [Текст] / Л. Чаплінська // Соціальний педагог. – 2012. – №5. – С. 46-51.

22.


Шумакова, Н.Б. Основні підходи до навчання обдарованих дітей [Текст] / Н. Б. Шумакова // Обдарована дитина. – 2011. – №8. – С. 2-11.

23.


Шумакова, Н.Б. Як потрібно вчити обдаровану дитину [Текст] / Н. Б. Шумакова // Обдарована дитина. – 2011. – №10. – С. 2-8.

24.


Янковчук, М.М. Розвиток обдарованості: практичний досвід. Виховання обдарованої дитини: критичний аналіз досвіду.Частина VI. [Текст] / М. М. Янковчук // Обдарована дитина. – 2009. – №5. – С. 59-65.

25.


Янковчук, М.М. Вплив сім`ї як виховної інституції на розвиток обдарованості [Текст] / М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – №10. – С. 57-61.

26.

http://10669.ucoz.ru/news/ditjacha_obdarovanist_okremi_aspekti_v_roboti_socialnogo_pedagoga/2011-05-28-2 ДИТЯЧА ОБДАРОВАНІСТЬ: ОКРЕМІ АСПЕКТИ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
27.

http://nauka.hnpu.edu.ua/sites/default/files/fahovi%20vudannia/2010/Pedagogika_ta_psukhologia_36/4.html А.Д. Балацинова
ДИТЯЧА ОБДАРОВАНІСТЬ
ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

28.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Обдаровані діти, психологія обдарованості, соціальна робота з обдарованими дітьми.....”