Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Добрий день.Підшукайте, будь-ласка, літературу по прикладах впровадження на практиці стратегій маркетингу, чи маркетингових заходів загалом. Щиро дякую

1. 339.138
Д42 Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учебное пособие.- 2-е изд.- М.: Вильямс, 2000.- 688с.: іл.

2. 339.138
І-49 Ілляшенко С.М. Маркетингова торгова політика: Підручник.- Суми: "Університетська книга", 2005.- 234с.- [ У підручнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
Підручник містить практикум з основних розділів курсу.
Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики. Буде корисним для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
[Затверджено Міністерством освіти і науки України]].

3. 338.45
К82 Крикавський Є. Промисловий маркетинг: Підручник/ Є.Крикавський, Н.Чухрай.- 2-ге вид.- Львів: Львівська політехніка, 2004.- 472с.- [ Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-спо-живача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення.
Підручник містить практичні завдання та ситуаційні завдання і вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
].

4.
Кужилева О. Практика маркетинга на украинском предприятии. Эпизод 3. Производитель замороженных продуктов// Маркетинг и реклама.- 2006.- №3.- С. 34-38.

5.
Кулжинский Г. Практика маркетинга на украинском предприятии. Эпизод 1. Винодельческий холдинг// Маркетинг и реклама.- 2006.- №3.- С. 22-29.- [Рекламный маркетинг].

6.
Лейко Л. Практика маркетинга на украинском предприятии. Эпизод . Предприятие по производству мучнистых кондитерских изделий// Маркетинг и реклама.- 2006.- №3.- С. 30-33.

7.
Липинская А. Есть ли у вас план?// Новый маркетинг.- 2004.- №10.- С. 26-31.- [В поиске лучшей маркетинговой практики. Маркетинговое планирование].

8. 339.138
П24 Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник.- К.: ЦНЛ, 2003.- 200с.- [ У навчальному посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент, який орієнтує управлінську систему підприємств на вимоги ринку і забезпечує реальну реалізацію всього комплексу маркетингових заходів. Наведений механізм маркетингового менеджменту зорієнтований на використання основних парадигм маркетингу -— неокласичного, стратегічного та маркетингу партнерських відносин.
Призначений для формування у студентів, аспірантів та фахівців підприємств вміння реального досягнення поставлених маркетингових цілей в умовах сучасного ринку.
].

9.
Пятенко С. Конструктивный маркетинг: теории и практика// Управление компанией ( рос.)Управление компанией (рос.изд.).- 2004.- №7.- С. 14-16.- [Основные концепции и теории маркетинга].

10. 338.45
Т31 Тєлєтов О.С. Маркетинг у промисловості: Підручник.- К.: ЦНЛ, 2004.- 248с.- [ У підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингової діяльності в промисловості, та основних проблем, які доводиться вирішувати працівникам відповідних служб промислових підприємств в умовах ринкової економіки. У книзі наведена значна кількість прикладів з практики вітчизняних промислових підприємств, які зібрані безпосередньо автором або під його керівництвом, запропоновано комплекс запитань, тестових та розрахункових завдань, що пройшли апробацію у вищих навчальних закладах України.
Книга розрахована на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів усіх форм навчання, слухачів ФПФ, а також може бути корисною фахівцям промислових підприємств (менеджерам, маркетологам, виробникам, економістам, розроблювачам нової техніки та ін.) і всім, хто бажає опанувати основи маркетингу в промисловості самостійно.
].


За додатковою інформацією радимо також звернутись до БД «Навігатор Інтернет- ресурсів за профілем університету», за адресою http://library.tup.km.ua/inf_res/res_internet/navigator_SHV.htm
та переглянути тематичну рубрику ЕК "Маркетинг"