2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р. 2012 р.   2011 р.  2010 р.  2009 р.   2008 р.   2007 р.  2006 р.  2005 р.   2004 р. ...

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2003 р.

1.   Байденко В.И.    Болонский процесс и высшая школа России// Высшее образование сегодня.- 2003.- №1.- С. 2-12.- [Болонская декларация сохраняет многообразие национальных традиций, но исходит из того, что надо иметь общее качество образования и уверенность в его стандартах].
2.   Про проведення експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації: Рішення колегії МОН України// Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України.- 2003.- №11.- С.13-21.
3.   Афанасьев А.Н.    Болонский процесс в Германии// Высшее образование сегодня.- 2003.- №5.- С.54-57.- [Интеграция образования].
4.   Лукичев Г.    Болонский процесс: образованию в ЕС суждены перемены// Поиск.- 2003.- №35.- С.7.- [Руководители стран ЕС существенно подняли планку системы образования и подготовки кадров].
5.   Петров А.    Уже в процессе. Россия присоединилась к Болонской конвенции по высшему образованию // Поиск.- 2003.- №39.- С.3.
6.   Лукичев Г.А.    Развития образования в государствах - участниках Болонского процесса// Высшее образование сегодня.- 2003.- №8.- С.34-37.- [Основные характеристики развития образования: условия приема в вузы, плата за образование, численность студентов, акдемическая мобильность].
7.   Сидоренко С.    Болонський процес: інтеграція вищої освіти до європейського освітнього простору// Педагогічна газета.- 2003.- №11.- С.8.
8.   Журавский В.    Чого ми чекаємо від Болонського процесу і що він вимагає від нас?// Аудиторія.- 2003.- №37.- С.4-5.
9.   Ассоциация инженерного образования России - о присоединении России к Болонскому процессу// Поиск.- 2003.- №50.- С.4.
10.   Корсак К.    Світло й тіні "Болонського процесу"/ К.Корсак, Г.Поберезька// Науковий світ.- 2003.- №12.- С.8-9.
11.   Сенашенко В.    Болонский процесс и качество образования/ В.Сенашенко, Г.Ткач// Alma mater.- 2003.- №8.- С.8-14.
12.   Про проведення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації: Рішення колегії МОН// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.111-112.
13.   Доповідна записка про проведення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах 3-4 рівнів акредитації// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.113-115.
14.   Болонский процесс // Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №6.- С.7-9.
15.   Европейское пространство высшего образования.  Болонская декларация// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №6.- С.9-12.
16.   Шамова І.    Орієнтир: Болонська декларація// Синергія.- 2003.- №1.- С.12-13.- [Побувати національну систему освіту, яка зможе гармонійно сполучатися із закордонними стандартами].
17. 378Ж91 Журавський В.С.    Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти/ В.С.Журавський, М.З.Згуровський.- К.: Політехніка, 2003.- 200с.- [Аналіз структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної і Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву Болонського процесу.].