1. |
|
Байденко В.И. Болонский
процесс и высшая школа России// Высшее образование сегодня.- 2003.-
№1.- С. 2-12.- [Болонская декларация сохраняет многообразие национальных
традиций, но исходит из того, что надо иметь общее качество образования
и уверенность в его стандартах]. |
2. |
|
Про проведення експерименту
щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального
процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації: Рішення
колегії МОН України// Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки
України.- 2003.- №11.- С.13-21. |
3. |
|
Афанасьев А.Н. Болонский
процесс в Германии// Высшее образование сегодня.- 2003.- №5.- С.54-57.-
[Интеграция образования]. |
4. |
|
Лукичев Г. Болонский
процесс: образованию в ЕС суждены перемены// Поиск.- 2003.- №35.- С.7.-
[Руководители стран ЕС существенно подняли планку системы образования
и подготовки кадров]. |
5. |
|
Петров А. Уже в процессе.
Россия присоединилась к Болонской конвенции по высшему образованию //
Поиск.- 2003.- №39.- С.3. |
6. |
|
Лукичев Г.А. Развития
образования в государствах - участниках Болонского процесса// Высшее
образование сегодня.- 2003.- №8.- С.34-37.- [Основные характеристики
развития образования: условия приема в вузы, плата за образование, численность
студентов, акдемическая мобильность]. |
7. |
|
Сидоренко С. Болонський
процес: інтеграція вищої освіти до європейського освітнього простору//
Педагогічна газета.- 2003.- №11.- С.8. |
8. |
|
Журавский В. Чого
ми чекаємо від Болонського процесу і що він вимагає від нас?// Аудиторія.-
2003.- №37.- С.4-5. |
9. |
|
Ассоциация инженерного
образования России - о присоединении России к Болонскому процессу//
Поиск.- 2003.- №50.- С.4. |
10. |
|
Корсак К. Світло й
тіні "Болонського процесу"/ К.Корсак, Г.Поберезька// Науковий
світ.- 2003.- №12.- С.8-9. |
11. |
|
Сенашенко В. Болонский
процесс и качество образования/ В.Сенашенко, Г.Ткач// Alma mater.- 2003.-
№8.- С.8-14. |
12. |
|
Про проведення педагогічного
експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації:
Рішення колегії МОН// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.111-112. |
13. |
|
Доповідна записка про
проведення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної
системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах
3-4 рівнів акредитації// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.113-115. |
14. |
|
Болонский процесс //
Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №6.- С.7-9. |
15. |
|
Европейское пространство
высшего образования. Болонская декларация// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2003.- №6.- С.9-12. |
16. |
|
Шамова І. Орієнтир:
Болонська декларація// Синергія.- 2003.- №1.- С.12-13.- [Побувати національну
систему освіту, яка зможе гармонійно сполучатися із закордонними стандартами]. |
17. |
378Ж91 |
Журавський В.С. Болонський
процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти/
В.С.Журавський, М.З.Згуровський.- К.: Політехніка, 2003.- 200с.- [Аналіз
структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної
і Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового
і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву
Болонського процесу.]. |