1. |
|
Андрусь О. Модульно-проектувальний
комплекс: освітнє завдання та методологічна основа// Вища освіта України.-
2004.- №1.- С.97-101.- [Аналіз наукових джерел модульних навчальних технологій]. |
2. |
|
Андрущенко В. Модернізація
педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу// Вища освіта
України.- 2004.- №1.- С.5-9.- [Модернізація, демократизація освітньої
політики, підвищення мобільності викладачів і студентів, кредитно-модульна
система навчання]. |
3. |
|
Андрущенко В. Педагогічна
освіта України в стратегії Болонського процесу// Освіта України.- 2004.-
№13.- С.4-. |
4. |
|
Байденко В.И. Болонские
реформы: некоторые уроки Европы// Высшее образование сегодня.- 2004.-
№2.- С.14-19.- [Императив образования: Россия в Болонском процессе ]. |
5. |
|
Бирюков А.В. Две
модели интеграции: реформа образования в Азиатско-Тихоокеанском регионе
и Болонский процесс// Высшее образование сегодня.- 2004.- №12.- С.46-51. |
6. |
|
Болонский процесс
пошел// Обучение за рубежом.- 2004.- №4.- С.45-46. |
7. |
|
Болюбаш Я. Болонський
процес:подолання стереотипів// Освіта України.- 2004.- №21.- С.5.- [Процес
інтеграції потребує певних змін у вітчизняній освітянській і науковій
сфері. Ступенева підготовка : бакалавр- спеціаліст, магістр, аспірантура,
кредитно-модульна система навчання]. |
8. |
|
Болюбаш Я. Чи визнаватиме
Європа українські дипломи про вищу освіту?// Сучасна освіта.- 2004.-
№3.- С.10-11.- [Приєднання Україн до Болонського процесу, ступенева
освіта. ]. |
9. |
|
Булавко В. Болонський
процес у філософській інтерпретації// Освіта України.- 2004.- №54-55.-
С.8.- [Зміни в концепції освіти України відповідно Болонського процесу
]. |
10. |
|
Важливий крок до визнання
України членом європейського освітнього простору// Освіта України.-
2004.- №42-43.- С.6.- [Якість освіти, європейська система передачі і
накопичення кредитів.]. |
11. |
|
Волович В. Болонський
процес і нова парадигма освіти в Україні// Соціологія: теорія, методи,
маркетинг.- 2004.- №4.- С. 189-199. |
12. |
|
Галушка Р. Розвиток
педагогічної освіти та інтеграція в європейський освітній простір//
Освіта України.- 2004.- №81-82.- С.4-5.- [Розвиток педагогічної освіти
України та її інтеграція в європейський освітній простір]. |
13. |
|
Гамзюк М. Навчання
за кредитно-модульною системою. Перші підсумки// Освіта.- 2004.- №48.-
С.2-3.- [Нова система навчання, перші підсумки та недоліки у Київському
національному лінгвістичному університеті]. |
14. |
|
Глушецкая С.В. Среднее
профессиональное образование в контексте Болонской декларации// Профессиональное
образование.- 2004.- №9.- С.27-28 |
15. |
|
Головенкін В. Щеплення
від споживацтва або чим можна замінити сесії?// Освіта.- 2004.- №3.-
С.4-5.- [Модульно-рейтингова система оцінки знань студентів]. |
16. |
|
Гребенюк В. Болонський
процес і традиції української освіти/ В.Гребенюк, Є.Євсєєв// Новий колегіум.-
2004.- №3.- С.43-48.- [Чи відповідають пропоновані зміни менталітету
нашого суспільства]. |
17. |
|
Гречин К. Лише постійне
навчання дає добрий результат// Аудиторія.- 2004.- №29.- С.5.- [Модульна
система оцінювання знань]. |
18. |
|
Гуменник В. Через
синтез культур до нової моделі освіти закладом освіти в умовах приєднання
України до Болонського процесу// Вища школа.- 2004.- №4.- С.45-54.-
[Входження освіти і науки в ринкове середовище, адаптація до процесів
глобалізації та інтернаціоналізації, впровадження нових інформаційних
та мультимедійних технологій]. |
19. |
|
Дайнеко В.В. Модулювання
навчального процесу в Україні у світлі положень Болонської декларації
1999 року/ В.В.Дайнеко, О.В.Григорова// Актуальні проблеми міжнародних
відносин. - 2004.- №49,Ч.1.- С.190-194.- [Головною метою Програми дій
визначено вживання заходів для входження національної системи освіти
і науки в європейський простір.]. |
20. |
|
Дем'яченко Н. Класичний
університет України і Болонський процес: реалізація принципу автономії
в управлінні// Рідна школа.- 2004.- №5.- С.53-56.- [Відповідно до вимог
Болонського процесу Україна зобов'язалася узгодити освітню політику
щодо створення Європейського регіонувищої освіти]. |
21. |
|
Дзоз В. Освітня справа
як складник гуманітарної політики держави// Вища освіта України.- 2004.-
№4.- С.36-39.- [Державні пріоритети в галузі освіти, необхідність входження
України в Болонський процес]. |
22. |
37Д44 |
Дидактика професійної
школи: Збірник наукових праць. Вип 1/ Ред. кол.: С.У. Гончаренко, В.О.
Радкевич, І.Є. Каньковський та інші.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 208с.-
[ У збірнику наукових праць розглядаються теоретико-методологічні
та дидактичні аспекти професійної освіти, інтегративні процеси в професійній
школі, проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців,
організації професійного навчання незайнятого населення. Розгорнуто
дискусію щодо фундаментальності чи вузького професіоналізму освіти.
У додатках подано Концепцію розвитку професійно-технічної (професійної)
освіти в Україні. Для науковців, педагогічних працівників та керівників
професійно-технічних і вищих навчальних закладів, інститутів післядипломної
освіти. ]. |
23. |
|
Долженко О. "Болонский
процесс" между Куром и Ельником или о приоритете дела// Alma mater.-
2004.- №6.- С.37-49.- [Россия подписала Болонскую декларацию]. |
24. |
|
Єрохін С. Як прийти
до взаємного визнання дипломів? Болонський процес в дії// Освіта.- 2004.-
№41.- С.5-6.- [З досвіду міжнародного співробітництва Національної академії
управління]. |
25. |
|
Жовта І. Еліту вищої
технічної освіти приймав Харків// Освіта України.- 2004.- №26.- С.2.-
[Всеукраїнська нарада ректорів вищих технічних навчальних закладів "Вища
технічна освіта України і Болонський процес"]. |
26. |
|
Жовта І. Українські
вищі навчальні заклади впроваджують кредитно-модульну систему підготовки
студентів// Освіта України.- 2004.- №7.- С.5-6. |
27. |
|
Журавський В. Проблеми
модернізації освіти в контексті Болонського процесу// Освіта України.-
2004.- №16.- С.1-2.- [Чотири етапа Болоньського процесу . Провести грунтовний
аналіз вітчизняної системи науки й освіти з європейською (за Болонською
моделлю) За результатами аналізу визначити , що потрібно змінити в
нашій системи науки й освіти, і започаткувати відповідні реформи]. |
28. |
|
Заходи щодо реалізації
положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України
на 2004-2005 роки// Освіта.- 2004.- №8.- С.6-7. |
29. |
|
Згуровський М. Основні
завдання вищої освіти України щодо реалізації принципів Болонського
процесу та забезпечення вимог сфери праці// Вища школа.- 2004.- №5-6.-
С.54-61.- [Зміни, викликані болонськими ідеями, повинні стати прискорювачем
перетворень вітчизняної вищої технічної школи]. |
30. |
|
Иванов С. Болонский
процесс: проблемы конкурентоспособности/ С.Иванов, И.Волков// Alma mater.-
2004.- №7.- С.19-26.- [Образование в России]. |
31. |
|
Каленюк І. Рух Європи
до суспільства знань, Болонський процес і Україна/ І.Каленюк, К.Корсак//
Вища освіта України.- 2004.- №3.- С.22-27.- [Перетворення науково-освітнього
комплексу України з маргінальної сфери інтересів держави в пріоритетну]. |
32. |
|
Карпенко О.М. Высшее
социально-экономическое образование за рубежом// Инновации в образовании.-
2004.- №2.- С.45-81.- [Анализ образовательных программ по специальности
"Экономика", "Социология", для разных ступеней:
бакалавр, магистр в вузах США, кредитно-модульная система]. |
33. |
|
Касьянов Г. "Болонізація":
поспішай повільно// Дзеркало тижня.- 2004.- № 20.- С. 14.- [Болонська
декларація]. |
34. |
|
Коваленко О. Інженерно-педагогічна
освіта та Болонський процес/ О.Коваленко, В.Лабунець// Новий колегіум.-
2004.- №5-6.- С.16-22.- [Розвиток інженерно-педагогічної освіти може
ефективно здійснюватись шляхом інтеграції до Європейського науково-освітнього
співтовариства]. |
35. |
|
Коваленко О. Нова
філософія економічної освіти// Освіта України.- 2004.- №29.- С.5.- [Вимоги
Болонської декларації передбачають нові принципи організації навчального
процесу, нові технології опанування знань, новий тип взаємин між викладачем
і студентом]. |
36. |
|
Коваленко О. Студенти
мають бути і будуть повноправними учасниками Болонського процесу// Освіта
України.- 2004.- №86.- С. 7.- [Всеукраїнський семінар з питань Болонського
процесу]. |
37. |
|
Козлакова Г. Інфоматизація
навчального процесу - передумова інтеграції до європейського освітнього
простору// Освіта.- 2004.- №33.- С.2.- [Електронні навчальні посібники.
Створення освітнього Web-сайту]. |
38. |
|
Колот А.М. Реалізація
засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю//
Маркетинг в Україні.- 2004.- №3.- С. 59-65.- [Викладання маркетингу]. |
39. |
|
Коміренко В.І. Приєднання
до Болонського процесу як євроінтеграційна стратегія України: аспекти,
проблеми, прогнози// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2004.-
№47,Ч.1.- С. 10-14. |
40. |
|
Коноваленко О. Сучасні
технології у підготовці фахівців з торгівлі// Освіта.- 2004.- №43.-
С.6.- [Болонський процес у центрі діяльності Науково-методичної комісії
з торгівлі міністерства освіти та науки]. |
41. |
|
Корольов Б. Методична
складова Болонського процесу// Освіта.- 2004.- №26.- С.2.- [Кредитно-модульна
система, оцінювання знань студентів, методичне забезпечення навчального
процесу]. |
42. |
|
Корсак К. Приховані
перешкоди на шляху України в "Болонський клуб" європейських
держав// Освіта.- 2004.- №26.- С.3.- [Болонський процес та стандарти
середньої освіти]. |
43. |
|
Кремень В. Модернізація
вищої школи України в контексті принципів Болонської декларації// Вища
школа.- 2004.- №5-6.- С.32-39.- [ У міністерстві освіти і науки України
затверджено спеціальні заходи, які передбачають проведення серії конференцій,
семінарів, робочих нарад, розробка і впровадження нормативних документів,
що визначають шляхи модернізації системи вищої освіти в контексті Болонського
процесу]. |
44. |
|
Кремень В. Підвищення
ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника суспільного розвитку
та інтеграції в європейське співтовариство// Освіта України.- 2004.-
№17.- С.12-14. |
45. |
|
Кремень В. Як готуватимо...
духовних батьків людства// Освіта.- 2004.- №43.- С.2-4.- [Розвиток педагогічної
освіти України та її інтеграція в європейський освітній простір]. |
46. |
|
Кузнецов Д.И. От
Болонской декларации к университетскому книгоизданию России, или некоторые
размышления о будущем высшего образования/ Д.И.Кузнецов, А.В.Иванов//
Университетская книга.- 2004.- №2.- С.20-23.- [Ряд проблем, связанных
с присоединеним России к Болонскому процессу, которые затрагивают университетское
книгоиздание]. |
47. |
|
Кузьмінський Ю. Болонський
процес: удосконалення викладання бухгалтерського обліку для економістів
та правознавців у вищих навчальних закладах України/ Ю.Кузьмінський,
М.Мельничук// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №8.- С. 37-40. |
48. |
|
Левківський К. Завдання
щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського
процесу/ К.Левківський, Ю.Сухаріков// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.86-106.-
[Реформування вищої освіти України бажано проводити з урахуванням вимог
Міжнародної стандартної класифікації занять]. |
49. |
|
Литвин О. Болонський
процес і наші державні стандарти// Вища освіта України.- 2004.- №3.-
С.42-44.- [Підготовка реформи викладання математики та інформатики до
стандартів країн, що приєдналися до Болонської декларації]. |
50. |
|
Лозинский О. Концептуальні
засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та
особливості формування навчальної програми підготовки фахівця// Вища
школа.- 2004.- №1.- С.66-68.- [Науково-методичні та дидактичні підходи
до планування та організації навчального процесу]. |
51. |
378М54 |
Методичні рекомендації
щодо формування освітньо-професійної програми підготовки фахівців у
кредитно -модульній системі організації навчального процесу (КМСОНП).-
Львів: Львівська політехніка, 2004.- 86с.- [Методичні рекомендації розроблені
робочою групою Національного університет) "Львівська політехніка"
для організаційного та методичного супроводження експеримент) щодо запровадження
кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних
закладах III—IV рівнів акредитації]. |
52. |
378М54 |
Механізм організації
навчального процесу за кредитно-модульною ситемою на різних структурних
рівнях (на прикладі Хмельницького державного університету): Методичні
рекомендації/ Укл.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко,
І.Л. Андрієнко.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 25с. |
53. |
|
Мінецька І. Українська
вища школа - складова загальноєвропейської освіти// Освіта України.-
2004.- №41.- С.2.- [Українська вища школа залишиться фундаментальною]. |
54. |
|
Мних Є. Проблеми
фахової підготовки спеціалістів з обліку та аудиту в умовах інтеграції
європейської освіти// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №5.- С.
25-27.- [Болонська декларація]. |
55. |
|
Модернізація вищої освіти
України і Болонський процес:Інформація до першої лекції 2004-2005 навчального
року/ М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, К.М.Левківський, Ю.В.Сухарніков// Освіта
України.- 2004.- № 60-61.- С. 7-11. |
56. |
|
Модулі , рейтинги
та інші таємниці. Словник// Аудиторія.- 2004.- №23.- С.5.- [Диференційований
залік, атестація студента , бакалаврат та інш.]. |
57. |
|
Модулі, рейтинги та
інші таємниці. Словник. Продовження// Аудиторія.- 2004.- №24.- С.7.-
[Аспірантура та докторантура, магістр, кафедра фахової підготовки]. |
58. |
|
Найдьонов І. Болонський
процес: культурологічні парадигми// Освіта і управління.- 2004.- №2.-
С.60-66. |
59. |
|
Науково-практичний
семінар."Кредитно-модульна система підготовки фахівців у контексті
Болонської декларації"// Вища школа.- 2004.- №1.- С.41. |
60. |
|
Ойстачер М. Как поступить
в Европу// Обучение за рубежом.- 2004.- №9.- С.8-9.- [Россия полноправный
участник Болонского процеса]. |
61. |
|
Ойстачер М. Кредитная
траектория// Карьера.- 2004.- №6.- С. 80-83.- [Болонский процесс. Россия
взяла на себя обязательство к 2010 году присоединиться к единому европейскому
пространству высшего образования. С чем столкнуться завтрашние студенты?]. |
62. |
|
Оніщенко І. Гуманітарна
освіта в контексті Болонського процесу// Освіта.- 2004.- №32.- С.2.-
[Освітні стратегії Європейського університету]. |
63. |
|
Онкович Г. Болонський
процес і національні пріоритети в гуманітарної освіті// Освіта.- 2004.-
№53.- С.4.- [Гуманітарна складова системи освіти в Україні, міжнародні
стандарти, навчальні програми ВНЗ.]. |
64. |
378О-64 |
Організація навчального
процесу у вищих навчальних закладах/ Упоряд. О.В. Ситяшенко.- К.: Задруга,
2004.- 338с.- (Енциклопедія керівника навчального закладу) |
65. |
|
Паламарчук В. Європейський
вибір вищої освіти/ В.Паламарчук, Л.Даниленко// Управління освітою.-
2004.- №18.- С.4-5.- [Напрями до конвертації дипломів, проблеми змісту
вищої освіти, контрольно-оцінювальний компонент управління]. |
66. |
|
Півняк Г. Стандарти
вищої освіти у контексті Болонської декларації// Освіта України.- 2004.-
№42-43.- С.6. |
67. |
|
Півняк Г. Стандарти
вищої освіти у контексті Болонської декларації// Вища школа.- 2004.-
№5-6.- С.70-73 |
68. |
|
Підвищення ефективності
вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське
співтовариство :Рішення колегії МОН України// Інформаційний збірник
Міністерства освіти і науки України.- 2004.- №7.- С.3-15. |
69. |
|
Про затвердження Програми
дій щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти
і науки України на 2004-2005 роки// Освіта.- 2004.- №8.- С.6-7. |
70. |
|
Про проведення педагогічного
експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу//
Освіта.- 2004.- №8.- С.14. |
71. |
|
Програма дій щодо реалізації
положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України
на 2004-2005 р.// Освіта.- 2004.- №8.- С.6. |
72. |
|
Програма проведення
педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи
організації навчального процесу у вищих навчальних закладах 3-4 рівня
акредитації// Освіта.- 2004.- №8.- С.4-5. |
73. |
|
Рибніков С. Яка Європа
без України?// Всеукраїнська технічна газета.- 2004.- № 23.- С. 3.-
[Вітчизняна вища освіта напередодні приєднання до Болонського процесу]. |
74. |
|
Рудавський Ю. Кредитно-модульна
система організації навчального процесу як необхідна умова інтеграції
вищої технічної освіти в Україні в європейський освітній простір// Аудиторія.-
2004.- №10.- С.4-5. |
75. |
|
Рудавський Ю. Кредитно-модульна
система організації навчального процесу як необхідна умова інтеграції
вищої технічної освіти України// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.66-69.-
[Позитивні аспекти методика розробки стандартів вищої освіти]. |
76. |
|
Рудавський Ю. Реалії
та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та
науковий простір (на прикладі “Львівської політехніки”// Вища школа.-
2004.- №1.- С.45-49.- [Запровадження двоступеневої системи освіти, формування
нового переліку напрямів і спеціальностей з урахуванням вимог Болонської
декларації і кредитно-модульної системи та інш.]. |
77. |
|
Семиноженко В. "Освіта
має починатися зі статусу вчителя в суспільстві"// Освіта.- 2004.-
№7.- С.1.- [Реформування освіти, стандарти освіти, Болонська конвенція]. |
78. |
|
Сенашенко В. О ходе
интеграции российской системы образования в европейское образовательное
пространство/ В.Сенашенко, Г.Ткач// Alma mater.- 2004.- №7.- С.13-19.-
[Вхождение Россиив Болонский процесс]. |
79. |
|
Сидоренко С. Європейська
інтеграція: справа за українськими університетами// Сучасна освіта.-
2004.- №5.- С.56-57.- [Міжнародна діяльність технічних університетів
України]. |
80. |
|
Сидоренков С. Нові
можливості європейської інтеграції університетів// Педагогічна газета.-
2004.- №4.- С.3-4.- [Болоньский процес і результати реформ вищої освіти
України]. |
81. |
|
Сікорський П. Дидактичні
поняття кредиту і модуля в контексті Болонського процесу// Шлях освіти.-
2004.- №2.- С.15-19. |
82. |
|
Сікорський П. Кредитно-модульна
технологія у вищих навчальних закладах// Шлях освіти.- 2004.- №3.- С.29-38.-
[Взаємодія і цілісність трьох компонентів: організаційної форми, дидактичного
процесу і кваліфікація викладача]. |
83. |
|
Сікорський П. Принципи
кредитно-модульної технології навчання// Вища школа.- 2004.- №4.- С.69-76.-
[Принципи гуманізації, демократизації, кредитності, модульності, індивідуалізації,
диференціації, інтеграції]. |
84. |
|
Скнарь В.К. Болонська
декларація та розвиток інформаційних технологій// Бібліотечний форум
України.- 2004.- №2.- С.47-50.- [В рамках реалізації в Україні планується
перехід до модульно- кредитної системи оцінювання знань студентів, введення
двоступеневої освіти, розвиток дистанційної та післядипломної освіти.
Зміни у системі підготовки кадрів та підвищення кваліфікації бібліотекарів
взагалі та зокрема в Центрі безперервної освіти в ДАККІМ]. |
85. |
|
Сопко В. Болонський
процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський
облік (контроль), аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.-
2004.- №6.- С. 25-30.- [Система підготовки кадрів]. |
86. |
|
Сопко В. Болонський
процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський
облік, аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.-
№7.- С. 29+34. |
87. |
|
Сопко В. Болонський
процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський
облік, контроль, аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.-
2004.- №10.- С. 22-30. |
88. |
|
Спільна декларація
міністрів освіти Європи. Болонья, 19 червня 1999 року// Маркетинг в
Україні.- 2004.- №3.- С. 66-68. |
89. |
|
Степанюк О. Болонська
угода: кому це потрібно// Дзеркало тижня.- 2004.- № 44.- С. 14.- [Які
реформи потрібні українській вищій школі]. |
90. |
|
Степко М. Вища освіта
України: наступні етапи модернізації// Освіта України.- 2004.- №54-55.-
С.4-5.- [Гармонізація чинної нормативно-правої бази вищої освіти України
із вимогами та ідеями Болонського процесу]. |
91. |
|
Степко М. Вища технічна
освіта і наука України як фактори суспільного розвитку та інтеграції
України у світове співтовариство// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.40-53.-
[Концептуальні засади розвитку вищої технічної освіти України в контексті
Болонського процесу]. |
92. |
|
Степко М.Ф. Модернізація
вищої освіти України і Болонський процес// Освіта.- 2004.- №38.- С.12-15.-
[Інформація до першої лекції 2004-2005 навчального року]. |
93. |
|
Стоцько З. Впровадження
кредитно-модульної системи в Інституті інженерної механіки та транспорту
Національного університету "Львівська політехніка"// Вища
школа.- 2004.- №1.- С.63-65.- [Формування споріднених напрямів і розробка
уніфікованих навчальних планів підготовки фахівців]. |
94. |
|
Студентська науково-практична
конференція "Болонський процес і європейський вибір України"//
Новий колегіум.- 2004.- №3.- С.74-77. |
95. |
|
Табачник Д. Стан та
перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євро інтеграції //
Вища школа.- 2004.- №4.- С.3-22.- [Система вищої освіти, мережа вищих
навчальних закладів, дистанційна освіта, система стандартів, професійні
кваліфікації вищої освіти, кредитно-модульна система організації навчального
процесу, кадровий склад педагогічних працівників.]. |
96. |
|
Терещенко Н. Вивчення
університетською бібліотекою потреб іноземних студентів у контексті
Болонського процесу// Вісник книжкової палати.- 2004.- №8.- С.33-36.-
[Дослідження: про підсилення рівня обслуговування шляхом вивчення потреб
відповідних груп користувачів. База дослідження - бібліотека МАУП.]. |
97. |
|
Технології забезпечення
мобільності студентів, викладачів та науковців// Аудиторія.- 2004.-
№14.- С.4-6.- [Доповідь ректора Національного університета "Львівська
політехніка Ю.Рудавського На міжнародному семінарі "Гарантії якості,
європейська система передачі і накопичення кредитів та практика імплементації
Болонського процесу в різних європейських країнах". Приклад формування
індивідуальної траекторії магістра інженерії за спеціальністю "Електромеханічні
системи"]. |
98. |
|
Товажнянський Л. Система
безперервної освіти на базі дистанційної технології навчання і кредитно-модульної
організації навчального процесу// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.62-65. |
99. |
|
Ушакова Н. Новітні
навчальні ресурси - передумова реалізації вимог Болонського процесу/
Н.Ушакова, С.Булгакова// Освіта України.- 2004.- №91.- С.8.- [Впровадження
у навчальний процес інноваційних технологій]. |
100. |
|
Черних О. "Європа
знань": входження України до загальноєвропейського простору вищої
освіти (за матеріалами Болонського процесу (1999-2003) в контексті бібліотечної
освіти України)// Вісник книжкової палати.- 2004.- №5.- С.48-53.- [Роль
бібліотек в освітньому процесі. Загальноєвропейський простір вищої освіти.
Болонська конвенція (1999). Підготовка бібл. фахівців у Харківськ. держ.
академії культури.]. |
101. |
|
Шаров О. Вища освіта
України: огляд головних подій останнього року// Синергія.- 2004.- №2.-
С.28-34.- [Лейтмотивом діяльності галузі стало просування до інтеграції
України в Болонський процес, наслідком якого маєстати впровадження та
забезпечення європейських стандартів якості навчання. У статті розглянуто
правове поле діяльності освітянських установ та зміни у законодавстві
з погляду можливих наслідків для бізнес-освіти]. |
102. |
|
Яблонський В. "...
З болонською зачіскою та в українській вишиванці..."// Освіта.-
2004.- №40.- С.6.- [Підтримуючи ідеї Болонської декларації Україна не
повинна принести в жертву свої надбання, традиції, науковий потенціал]. |
103. |
|
Яблонський В. Українська
вища школа і Болонські стандарти// Українська газета.- 2004.- № 34.-
С. 7. |
104. |
|
Якименко Ю. Вдосконалення
системи контролю якості вищої технічної освіти і Болонський процес//
Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.80-85. |
105. |
|
Якименко Ю. Кредитно-модульна
система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського
освітнього простору// Вища школа.- 2004.- №1.- С.50-62.- [Європейська
система кредитного взаємозаліку (ЄСКВ):основні елементи, шкала оцінок]. |
106. |
|
Якович В. У складі
провідних університетів світу// Юридичний вісник України.- 2004.- №
39.- С. 10.- [Національній юридичній академії імені Ярослава Мудрого
- 200 років.Болонський процес]. |