2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р.   2012 р.  2011 р.  2010 р.  2009 р.   2008 р.   2007 р.   2006 р.  2005 р. ... 2003 р.

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

   2004 р.

1.   Андрусь О.    Модульно-проектувальний комплекс: освітнє завдання та методологічна основа// Вища освіта України.- 2004.- №1.- С.97-101.- [Аналіз наукових джерел модульних навчальних технологій].
2.   Андрущенко В.    Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу// Вища освіта України.- 2004.- №1.- С.5-9.- [Модернізація, демократизація освітньої політики, підвищення мобільності викладачів і студентів, кредитно-модульна система навчання].
3.   Андрущенко В.    Педагогічна освіта України в стратегії Болонського процесу// Освіта України.- 2004.- №13.- С.4-.
4.   Байденко В.И.    Болонские реформы: некоторые уроки Европы// Высшее образование сегодня.- 2004.- №2.- С.14-19.- [Императив образования: Россия в Болонском процессе ].
5.   Бирюков А.В.    Две модели интеграции: реформа образования в Азиатско-Тихоокеанском регионе и Болонский процесс// Высшее образование сегодня.- 2004.- №12.- С.46-51.
6.      Болонский процесс пошел// Обучение за рубежом.- 2004.- №4.- С.45-46.
7.   Болюбаш Я.    Болонський процес:подолання стереотипів// Освіта України.- 2004.- №21.- С.5.- [Процес інтеграції потребує певних змін у вітчизняній освітянській і науковій сфері. Ступенева підготовка : бакалавр- спеціаліст, магістр, аспірантура, кредитно-модульна система навчання].
8.   Болюбаш Я.    Чи визнаватиме Європа українські дипломи про вищу освіту?// Сучасна освіта.- 2004.- №3.- С.10-11.- [Приєднання Україн  до Болонського процесу, ступенева освіта. ].
9.   Булавко В.    Болонський процес у філософській інтерпретації// Освіта України.- 2004.- №54-55.- С.8.- [Зміни в концепції освіти України відповідно Болонського процесу ].
10.    Важливий крок до визнання України членом європейського освітнього простору// Освіта України.- 2004.- №42-43.- С.6.- [Якість освіти, європейська система передачі і накопичення кредитів.].
11.   Волович В.    Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні// Соціологія: теорія, методи, маркетинг.- 2004.- №4.- С. 189-199.
12.   Галушка Р.    Розвиток педагогічної освіти та інтеграція в європейський освітній простір// Освіта України.- 2004.- №81-82.- С.4-5.- [Розвиток педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський освітній простір].
13.   Гамзюк М.    Навчання за кредитно-модульною системою. Перші підсумки// Освіта.- 2004.- №48.- С.2-3.- [Нова система навчання, перші підсумки та недоліки у Київському національному лінгвістичному університеті].
14.   Глушецкая С.В.    Среднее профессиональное образование в контексте Болонской декларации// Профессиональное образование.- 2004.- №9.- С.27-28
15.   Головенкін В.    Щеплення від споживацтва або чим можна замінити сесії?// Освіта.- 2004.- №3.- С.4-5.- [Модульно-рейтингова система оцінки знань студентів].
16.   Гребенюк В.    Болонський процес і традиції української освіти/ В.Гребенюк, Є.Євсєєв// Новий колегіум.- 2004.- №3.- С.43-48.- [Чи відповідають пропоновані зміни менталітету нашого суспільства].
17.   Гречин К.    Лише постійне навчання дає добрий результат// Аудиторія.- 2004.- №29.- С.5.- [Модульна система оцінювання знань].
18.   Гуменник В.    Через синтез культур до нової моделі освіти закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу// Вища школа.- 2004.- №4.- С.45-54.- [Входження освіти і науки в ринкове середовище, адаптація до процесів глобалізації та інтернаціоналізації, впровадження нових інформаційних та мультимедійних технологій].
19.   Дайнеко В.В.    Модулювання навчального процесу в Україні у світлі положень Болонської декларації 1999 року/ В.В.Дайнеко, О.В.Григорова// Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2004.- №49,Ч.1.- С.190-194.- [Головною метою Програми дій визначено вживання заходів для входження національної системи освіти і  науки в європейський простір.].
20.   Дем'яченко Н.    Класичний університет України і Болонський процес: реалізація принципу автономії в управлінні// Рідна школа.- 2004.- №5.- С.53-56.- [Відповідно до вимог Болонського процесу Україна зобов'язалася узгодити освітню політику щодо створення Європейського регіонувищої освіти].
21.   Дзоз В.    Освітня справа як складник гуманітарної політики держави// Вища освіта України.- 2004.- №4.- С.36-39.- [Державні пріоритети в галузі освіти, необхідність входження України в Болонський процес].
22. 37Д44 Дидактика професійної школи: Збірник наукових праць. Вип 1/ Ред. кол.: С.У. Гончаренко, В.О. Радкевич, І.Є. Каньковський та інші.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 208с.- [   У збірнику наукових праць розглядаються теоретико-методологічні та дидактичні аспекти професійної освіти, інтегративні процеси в професійній школі, проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців, організації професійного навчання незайнятого населення. Розгорнуто дискусію щодо фундаментальності чи вузького професіоналізму освіти. У додатках подано Концепцію розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні.    Для науковців, педагогічних працівників та керівників професійно-технічних і вищих навчальних закладів, інститутів післядипломної освіти. ].
23.   Долженко О.    "Болонский процесс" между Куром и Ельником или о приоритете дела// Alma mater.- 2004.- №6.- С.37-49.- [Россия подписала Болонскую декларацию].
24.   Єрохін С.    Як прийти до взаємного визнання дипломів? Болонський процес в дії// Освіта.- 2004.- №41.- С.5-6.- [З досвіду міжнародного співробітництва Національної академії управління].
25.   Жовта І.    Еліту вищої технічної освіти приймав Харків// Освіта України.- 2004.- №26.- С.2.- [Всеукраїнська нарада ректорів вищих технічних навчальних закладів "Вища технічна освіта України і Болонський процес"].
26.   Жовта І.    Українські вищі навчальні заклади впроваджують кредитно-модульну систему підготовки студентів// Освіта України.- 2004.- №7.- С.5-6.
27.   Журавський В.    Проблеми модернізації освіти в контексті Болонського процесу// Освіта України.- 2004.- №16.- С.1-2.- [Чотири етапа Болоньського процесу . Провести грунтовний аналіз вітчизняної системи науки й освіти з європейською (за Болонською моделлю) За результатами аналізу  визначити , що потрібно змінити в нашій системи науки й освіти, і започаткувати відповідні реформи].
28.      Заходи щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004-2005 роки// Освіта.- 2004.- №8.- С.6-7.
29.   Згуровський М.    Основні завдання вищої освіти України щодо реалізації принципів Болонського процесу та забезпечення вимог сфери праці// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.54-61.- [Зміни, викликані болонськими ідеями, повинні стати прискорювачем  перетворень вітчизняної вищої технічної школи].
30.   Иванов С.    Болонский процесс: проблемы конкурентоспособности/ С.Иванов, И.Волков// Alma mater.- 2004.- №7.- С.19-26.- [Образование в России].
31.   Каленюк І.    Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна/ І.Каленюк, К.Корсак// Вища освіта України.- 2004.- №3.- С.22-27.- [Перетворення науково-освітнього комплексу України з маргінальної сфери інтересів держави в пріоритетну].
32.   Карпенко О.М.    Высшее социально-экономическое образование за рубежом// Инновации в образовании.- 2004.- №2.- С.45-81.- [Анализ образовательных программ по специальности "Экономика", "Социология", для разных ступеней: бакалавр, магистр в вузах США, кредитно-модульная система].
33.   Касьянов Г.    "Болонізація": поспішай повільно// Дзеркало тижня.- 2004.- № 20.- С. 14.- [Болонська декларація].
34.   Коваленко О.    Інженерно-педагогічна освіта та Болонський процес/ О.Коваленко, В.Лабунець// Новий колегіум.- 2004.- №5-6.- С.16-22.- [Розвиток інженерно-педагогічної освіти може ефективно здійснюватись шляхом інтеграції до Європейського науково-освітнього співтовариства].
35.   Коваленко О.    Нова філософія економічної освіти// Освіта України.- 2004.- №29.- С.5.- [Вимоги Болонської декларації передбачають нові принципи організації навчального процесу, нові технології опанування знань, новий тип взаємин між викладачем і студентом].
36.   Коваленко О.    Студенти мають бути і будуть повноправними учасниками Болонського процесу// Освіта України.- 2004.- №86.- С. 7.- [Всеукраїнський семінар з питань Болонського процесу].
37.   Козлакова Г.    Інфоматизація навчального процесу - передумова інтеграції до європейського освітнього простору// Освіта.- 2004.- №33.- С.2.- [Електронні навчальні посібники. Створення освітнього Web-сайту].
38.   Колот А.М.    Реалізація засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю// Маркетинг в Україні.- 2004.- №3.- С. 59-65.- [Викладання маркетингу].
39.   Коміренко В.І.    Приєднання до Болонського процесу як євроінтеграційна стратегія України: аспекти, проблеми, прогнози// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2004.- №47,Ч.1.- С. 10-14.
40.   Коноваленко О.    Сучасні технології у підготовці фахівців з торгівлі// Освіта.- 2004.- №43.- С.6.- [Болонський процес у центрі діяльності Науково-методичної комісії з торгівлі міністерства освіти та науки].
41.   Корольов Б.    Методична складова Болонського процесу// Освіта.- 2004.- №26.- С.2.- [Кредитно-модульна система, оцінювання знань студентів, методичне забезпечення навчального процесу].
42.   Корсак К.    Приховані перешкоди на шляху України в "Болонський клуб" європейських держав// Освіта.- 2004.- №26.- С.3.- [Болонський процес та стандарти середньої освіти].
43.   Кремень В.    Модернізація вищої школи України в контексті принципів Болонської декларації// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.32-39.- [ У міністерстві освіти і науки України затверджено спеціальні заходи, які передбачають проведення серії конференцій, семінарів, робочих нарад, розробка і впровадження нормативних документів, що визначають шляхи модернізації системи вищої освіти в контексті Болонського процесу].
44.   Кремень В.    Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника суспільного розвитку та інтеграції в європейське співтовариство// Освіта України.- 2004.- №17.- С.12-14.
45.   Кремень В.    Як готуватимо... духовних батьків людства// Освіта.- 2004.- №43.- С.2-4.- [Розвиток педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський освітній простір].
46.   Кузнецов Д.И.    От Болонской декларации к университетскому книгоизданию России, или некоторые размышления о будущем высшего образования/ Д.И.Кузнецов, А.В.Иванов// Университетская книга.- 2004.- №2.- С.20-23.- [Ряд проблем, связанных с присоединеним России к Болонскому процессу, которые затрагивают университетское книгоиздание].
47.   Кузьмінський Ю.    Болонський процес: удосконалення викладання бухгалтерського обліку для економістів та правознавців у вищих навчальних закладах України/ Ю.Кузьмінський, М.Мельничук// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №8.- С. 37-40.
48.   Левківський К.    Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу/ К.Левківський, Ю.Сухаріков// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.86-106.- [Реформування вищої освіти України бажано проводити з урахуванням вимог Міжнародної стандартної класифікації занять].
49.   Литвин О.    Болонський процес і наші державні стандарти// Вища освіта України.- 2004.- №3.- С.42-44.- [Підготовка реформи викладання математики та інформатики до стандартів країн, що приєдналися до Болонської декларації].
50.   Лозинский О.    Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця// Вища школа.- 2004.- №1.- С.66-68.- [Науково-методичні та дидактичні підходи до планування та організації навчального процесу].
51. 378М54 Методичні рекомендації щодо формування освітньо-професійної програми підготовки фахівців у кредитно -модульній системі організації навчального процесу (КМСОНП).- Львів: Львівська політехніка, 2004.- 86с.- [Методичні рекомендації розроблені робочою групою Національного університет) "Львівська політехніка" для організаційного та методичного супроводження експеримент) щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах III—IV рівнів акредитації].
52. 378М54 Механізм організації навчального процесу за кредитно-модульною ситемою на різних структурних рівнях (на прикладі Хмельницького державного університету): Методичні рекомендації/ Укл.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко, І.Л. Андрієнко.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 25с.
53.   Мінецька І.    Українська вища школа - складова загальноєвропейської освіти// Освіта України.- 2004.- №41.- С.2.- [Українська вища школа залишиться фундаментальною].
54.   Мних Є.    Проблеми фахової підготовки спеціалістів з обліку та аудиту в умовах інтеграції європейської освіти// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №5.- С. 25-27.- [Болонська декларація].
55.    Модернізація вищої освіти України і Болонський процес:Інформація до першої лекції 2004-2005 навчального року/ М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, К.М.Левківський, Ю.В.Сухарніков// Освіта України.- 2004.- № 60-61.- С. 7-11.
56.      Модулі , рейтинги та інші таємниці. Словник// Аудиторія.- 2004.- №23.- С.5.- [Диференційований залік, атестація студента , бакалаврат та інш.].
57.      Модулі, рейтинги та інші таємниці. Словник. Продовження// Аудиторія.- 2004.- №24.- С.7.- [Аспірантура та докторантура, магістр, кафедра фахової підготовки].
58.   Найдьонов І.    Болонський процес: культурологічні парадигми// Освіта і управління.- 2004.- №2.- С.60-66.
59.      Науково-практичний семінар."Кредитно-модульна система підготовки фахівців у контексті Болонської декларації"// Вища школа.- 2004.- №1.- С.41.
60.   Ойстачер М.    Как поступить в Европу// Обучение за рубежом.- 2004.- №9.- С.8-9.- [Россия полноправный участник Болонского процеса].
61.   Ойстачер М.    Кредитная траектория// Карьера.- 2004.- №6.- С. 80-83.- [Болонский процесс. Россия взяла на себя обязательство к 2010 году присоединиться к единому европейскому пространству высшего образования. С чем столкнуться завтрашние студенты?].
62.   Оніщенко І.    Гуманітарна освіта в контексті Болонського процесу// Освіта.- 2004.- №32.- С.2.- [Освітні стратегії Європейського університету].
63.   Онкович Г.    Болонський процес і національні пріоритети в гуманітарної освіті// Освіта.- 2004.- №53.- С.4.- [Гуманітарна складова системи освіти в Україні, міжнародні стандарти, навчальні програми ВНЗ.].
64. 378О-64 Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах/ Упоряд. О.В. Ситяшенко.- К.: Задруга, 2004.- 338с.- (Енциклопедія керівника навчального закладу)
65.   Паламарчук В.    Європейський вибір вищої освіти/ В.Паламарчук, Л.Даниленко// Управління освітою.- 2004.- №18.- С.4-5.- [Напрями до конвертації дипломів, проблеми змісту вищої освіти, контрольно-оцінювальний компонент управління].
66.   Півняк Г.    Стандарти вищої освіти у контексті Болонської декларації// Освіта України.- 2004.- №42-43.- С.6.
67.   Півняк Г.    Стандарти вищої освіти у контексті Болонської декларації// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.70-73
68.      Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство :Рішення колегії МОН України// Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України.- 2004.- №7.- С.3-15.
69.      Про затвердження Програми дій щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004-2005 роки// Освіта.- 2004.- №8.- С.6-7.
70.    Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Освіта.- 2004.- №8.- С.14.
71.    Програма дій щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004-2005 р.// Освіта.- 2004.- №8.- С.6.
72.    Програма проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах 3-4 рівня акредитації// Освіта.- 2004.- №8.- С.4-5.
73.   Рибніков С.    Яка Європа без України?// Всеукраїнська технічна газета.- 2004.- № 23.- С. 3.- [Вітчизняна вища освіта напередодні приєднання до Болонського процесу].
74.   Рудавський Ю.    Кредитно-модульна система організації навчального процесу як необхідна умова інтеграції вищої технічної освіти в Україні в європейський освітній простір// Аудиторія.- 2004.- №10.- С.4-5.
75.   Рудавський Ю.    Кредитно-модульна система організації навчального процесу як необхідна умова інтеграції вищої технічної освіти України// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.66-69.- [Позитивні аспекти методика розробки стандартів вищої освіти].
76.   Рудавський Ю.    Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі “Львівської політехніки”// Вища школа.- 2004.- №1.- С.45-49.- [Запровадження двоступеневої системи освіти, формування нового переліку напрямів і спеціальностей з урахуванням вимог Болонської декларації і кредитно-модульної системи та інш.].
77.   Семиноженко В.    "Освіта має починатися зі статусу вчителя в суспільстві"// Освіта.- 2004.- №7.- С.1.- [Реформування освіти, стандарти освіти, Болонська конвенція].
78.   Сенашенко В.    О ходе интеграции российской системы образования в европейское образовательное пространство/ В.Сенашенко, Г.Ткач// Alma mater.- 2004.- №7.- С.13-19.- [Вхождение Россиив Болонский процесс].
79.   Сидоренко С.    Європейська інтеграція: справа за українськими університетами// Сучасна освіта.- 2004.- №5.- С.56-57.- [Міжнародна діяльність технічних університетів України].
80.   Сидоренков С.    Нові можливості європейської інтеграції університетів// Педагогічна газета.- 2004.- №4.- С.3-4.- [Болоньский процес і результати реформ вищої освіти України].
81.   Сікорський П.    Дидактичні поняття кредиту і модуля в контексті Болонського процесу// Шлях освіти.- 2004.- №2.- С.15-19.
82.   Сікорський П.    Кредитно-модульна технологія у вищих навчальних закладах// Шлях освіти.- 2004.- №3.- С.29-38.- [Взаємодія і цілісність трьох компонентів: організаційної форми, дидактичного процесу і кваліфікація викладача].
83.   Сікорський П.    Принципи кредитно-модульної технології навчання// Вища школа.- 2004.- №4.- С.69-76.- [Принципи гуманізації, демократизації, кредитності, модульності, індивідуалізації, диференціації, інтеграції].
84.   Скнарь В.К.    Болонська декларація та розвиток інформаційних технологій// Бібліотечний форум України.- 2004.- №2.- С.47-50.- [В рамках реалізації в Україні планується перехід до модульно- кредитної системи оцінювання знань студентів, введення двоступеневої освіти, розвиток дистанційної та післядипломної освіти. Зміни у системі підготовки кадрів та підвищення кваліфікації бібліотекарів взагалі та зокрема в Центрі безперервної освіти в ДАККІМ].
85.   Сопко В.    Болонський процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський облік (контроль), аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №6.- С. 25-30.- [Система підготовки кадрів].
86.   Сопко В.    Болонський процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський облік, аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №7.- С. 29+34.
87.   Сопко В.    Болонський процес: питання вищої освіти і науки за спеціальністю "Бухгалтерський облік, контроль, аналіз і аудит"// Бухгалтерський облік і аудит.- 2004.- №10.- С. 22-30.
88.      Спільна декларація міністрів освіти Європи. Болонья, 19 червня 1999 року// Маркетинг в Україні.- 2004.- №3.- С. 66-68.
89.   Степанюк О.    Болонська угода: кому це потрібно// Дзеркало тижня.- 2004.- № 44.- С. 14.- [Які  реформи потрібні українській вищій школі].
90.   Степко М.    Вища освіта України: наступні етапи модернізації// Освіта України.- 2004.- №54-55.- С.4-5.- [Гармонізація чинної нормативно-правої бази вищої освіти України із вимогами та ідеями Болонського процесу].
91.   Степко М.    Вища технічна освіта і наука України як фактори суспільного розвитку та інтеграції України у світове співтовариство// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.40-53.- [Концептуальні засади розвитку вищої технічної освіти України в контексті Болонського процесу].
92.   Степко М.Ф.    Модернізація вищої освіти України і Болонський процес// Освіта.- 2004.- №38.- С.12-15.- [Інформація до першої лекції 2004-2005 навчального року].
93.   Стоцько З.    Впровадження кредитно-модульної системи в Інституті інженерної механіки та транспорту Національного університету "Львівська політехніка"// Вища школа.- 2004.- №1.- С.63-65.- [Формування споріднених напрямів і розробка уніфікованих навчальних планів підготовки фахівців].
94.      Студентська науково-практична конференція "Болонський процес і європейський вибір України"// Новий колегіум.- 2004.- №3.- С.74-77.
95.   Табачник Д.    Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євро інтеграції // Вища школа.- 2004.- №4.- С.3-22.- [Система вищої освіти, мережа вищих навчальних закладів, дистанційна освіта, система стандартів, професійні кваліфікації вищої освіти, кредитно-модульна система організації навчального процесу, кадровий склад педагогічних працівників.].
96.   Терещенко Н.    Вивчення університетською бібліотекою потреб іноземних студентів у контексті Болонського процесу// Вісник книжкової палати.- 2004.- №8.- С.33-36.- [Дослідження: про підсилення рівня обслуговування шляхом вивчення потреб відповідних груп користувачів. База дослідження - бібліотека МАУП.].
97.    Технології забезпечення мобільності студентів, викладачів та науковців// Аудиторія.- 2004.- №14.- С.4-6.- [Доповідь ректора Національного університета "Львівська політехніка Ю.Рудавського На міжнародному семінарі "Гарантії якості, європейська система передачі і накопичення кредитів та практика імплементації Болонського процесу в різних європейських країнах". Приклад формування індивідуальної траекторії магістра інженерії за спеціальністю "Електромеханічні системи"].
98.   Товажнянський Л.    Система безперервної освіти на базі дистанційної технології навчання і кредитно-модульної організації навчального процесу// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.62-65.
99.   Ушакова Н.    Новітні навчальні ресурси - передумова реалізації вимог Болонського процесу/ Н.Ушакова, С.Булгакова// Освіта України.- 2004.- №91.- С.8.- [Впровадження у навчальний процес інноваційних технологій].
100.   Черних О.    "Європа знань": входження України до загальноєвропейського простору вищої освіти (за матеріалами Болонського процесу (1999-2003) в контексті бібліотечної освіти України)// Вісник книжкової палати.- 2004.- №5.- С.48-53.- [Роль бібліотек в освітньому процесі. Загальноєвропейський простір вищої освіти. Болонська конвенція (1999). Підготовка бібл. фахівців у Харківськ. держ. академії культури.].
101.   Шаров О.    Вища освіта України: огляд головних подій останнього року// Синергія.- 2004.- №2.- С.28-34.- [Лейтмотивом діяльності галузі стало просування до інтеграції України в Болонський процес, наслідком якого маєстати впровадження та забезпечення європейських стандартів якості навчання. У статті розглянуто правове поле діяльності освітянських установ та зміни у законодавстві з погляду можливих наслідків для бізнес-освіти].
102.   Яблонський В.    "... З болонською зачіскою та в українській вишиванці..."// Освіта.- 2004.- №40.- С.6.- [Підтримуючи ідеї Болонської декларації Україна не повинна принести в жертву свої надбання, традиції, науковий потенціал].
103.   Яблонський В.    Українська вища школа і Болонські стандарти// Українська газета.- 2004.- № 34.- С. 7.
104.   Якименко Ю.    Вдосконалення системи контролю якості вищої технічної освіти і Болонський процес// Вища школа.- 2004.- №5-6.- С.80-85.
105.   Якименко Ю.    Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору// Вища школа.- 2004.- №1.- С.50-62.- [Європейська система кредитного взаємозаліку (ЄСКВ):основні елементи, шкала оцінок].
106.   Якович В.    У складі провідних університетів світу// Юридичний вісник України.- 2004.- № 39.- С. 10.- [Національній юридичній академії імені Ярослава Мудрого - 200 років.Болонський процес].