2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р.   2012 р.  2011 р.  2010 р.  2009 р.   2008 р.   2007 р.   2006 р. ... 2004 р.    2003 р.

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2005 р.

1.   Андрейцев В.    Сучасна правнича наука та освіта: на шляху до Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №3.- С.36-55.
2.   Байденко В.И.    Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы// Высшее образование сегодня.- 2005.- №5.- С.16-21.
3.   Бобало Ю.    На ниві української науки// Аудиторія.- 2005.- №15.- С.9.- [Наукові дослідження спрямовані на вдосконалення навчального процесу задля входження України в Болонський процес].
4.   Богиня Л.П.    Інноваційна діяльність у вищій освіті в контексті глобалізації та інтеграції України до ЄС// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №2, Т.1.- С. 89-92.
5.   Бондарчук Б.    Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу/ Б.Бондарчук, Г.Чуйко, Н.Чуйко// Вища школа.- 2005.- №2.- С.35-41.- [Шкала ECTS, система Блума рекомендована для використання у вищих навчальних закладах].
6.   Булавко В.    Українська наука й освіта впевнено входять у Болонський процес// Освіта України.- 2005.- №50.- С.6.- [Реформування вищої технічної освіти в України у світлі вимог Болонського процесу].
7.   Вайс К.    Европейская система взаимозачета кредитов: опыт австрийского университета/ К.Вайс, Т.И.Монастырская// Высшее образование сегодня.- 2005.- №9.- С.34-37.- [Академическая мобильность студентов, как вычисляются кредиты зачетных единиц, как определяется эквивалентность образовательных программ].
8.   ВАК у контексті Болонського процесу// Бюлетень ВАК України.- 2005.- №3.- С.2-7.
9.   Вікторов В.    Нові моделі управління освітою// Вища освіта України.- 2005.- №2.- С.66-71.- [Європейський вибір України потребує реорганізації всієї освітньої системи зі збереженням кращих вітчизняних традицій].
10.   Гофрон А.    Різні погляди на Європу і проектування освітніх концепцій// Вища освіта України.- 2005.- №1.- С.37-43.- [У питанні зміцнення європейської конкурентності і забезпечення виробництва основна цінність - підтримка якості освіти].
11.   Гречин К.    Упродовж семестру студенти така вчаться// Аудиторія.- 2005.- №21.- С.4.- [Кредитна- модульна система і якість навчання. 100 бальна система оцінювання знань].
12.   Громовий В.    Європейські горизонти української освіти// Завуч.- 2005.- №11.- С.10-11.- [Шкільна освіта в контексті європейської інтеграції].
13.   Гуляєва Н.    Мобільність викладачів і студентів: проблеми та орієнтири// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2005.- №4.- С. 112-116
14.   Гурч Л.    Мобільність студентів та професорсько - викладацького складу як фактор підвищення конкурентоспроможності вищої освіти України в європейському просторі// Персонал.- 2005.- №7.- С.81-85.
15.   Дакснер М.    Есть ли будущее у университетов// Alma mater.- 2005.- №3.- С.27-34.- [Европейские университеты в условиях развития Болонского процесса].
16.   Джугастрянська Ю.    Європа знань// Українська газета.- 2005.- № 21.- С.19.- [Болонська конвенція: проблеми першого кроку до омріяного простору. Виступ на прес-конференції міністра освіти України С.М. Ніколаєнко].
17.   Дмитриченко М.    Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації// Вища школа.- 2005.- №2.- С.22-34
18.   Добрянський І.    Вища освіта України: європейський вимір (аспект доступності)// Рідна школа.- 2005.- №9-10.- С.12-16.- [Україна здійснює модернізацію  освітньої діяльності у контексті європейських вимог, працює над практикою приєднання до Болонського процесу].
19.   Есенькин Б.С.    Болонский процесс -стандартизация или свободный полет/ Б.С.Есенькин, Ю.Ф.Майсурадзе// Высшее образование сегодня.- 2005.- №5.- С.22-24.- [Национальные системы образования - выбор ориентиров развития].  
20.   Жовта І.    120 тисяч студентів сьогодні навчаються за кредитно-модульною системою організації навчального процесу// Освіта України.- 2005.- №9.- С.2.
21.   Жовта І.    Станіслав Ніколаєнко: пріоритетними є питання європейської якості і доступності освіти// Освіта України.- 2005.- №15.- С.2.
22.   Жук Ю.    Треба вміти дивитися у вічі, або в Болонський процес слід входити з українським досвідом, враховуючи реалії// Освіта.- 2005.- №12.- С.4-5.
23.   Жуковский И.В.    Болонский процесс и Россия// Профессиональное образование.- 2005.- №2.- С.21-22.
24.   Жуковский И.В.    Развитие международных образовательных проектов// Инновации в образовании.- 2005.- №1.- С.20-29.- [Болонский процес и Россия].
25.   Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей// Освіта України.- 2005.- №50.- С.5-6.- [Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних за сферу вищої освіти М. Берген, 19-20 травня 2005 року].
26.   Загородній А.    У контексті Болонської декларації// Аудиторія.- 2005.- №15.- С.5.- [Впровадження кредитно-модульної системи навчання у Львівської політехніки].
27. 531 З-41 Збірник матеріалів III українсько-польської наукової конференції молодих вчених "Механіка та інформатика" 28-30 квітня 2005 р.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 264с
28.   Згага П.    Реформы университетов Юго-Восточной Европы с учетом Болонского процесса// Инновации в образовании.- 2005.- №3.- С.165-168
29.   Зязюн І.А.    Болонський процес у Європі і Україні// Трибуна.- 2005.- №1-2.- С.14-16.
30.   Коваленко О.    Головне підвищити якість наукової продукції// Освіта України.- 2005.- №41.- С.5.- [Вступ України в європейський науковий простір викликає чимало міркувань, обговорень фахівців, які готують наукову еліту країни].
31.   Ковальчук Т.    Прогрес дається нелегко, але він неминучий// Аудиторія.- 2005.- №12.- С.2.- [Рівень знань з іноземної мови, вступ України до Болонського процесу].
32.   Ковальчук-Пасович Т. Европейська освіта в Україні// Аудиторія.- 2005.- №17.- С.4,9.- [Міжнародна конференція ректорів технічних університетів України і Польщі "Україна -Польща: Болонський процес і реформування вищої технічної освіти].
33.   Козіна Ж.Л.    Стимуляція самостійної творчої і наукової праці студентів як один з основних елементів побудови навчального процесу по кредитно-модульній системі// Теорія та методика фізичного виховання.- 2005.- №3.- С. 10-13.
34.   Козлакова Г.    Інноваційні процеси у вищій технічній школі: інтеграція до європейського освітнього простору// Вища освіта України.- 2005.- №3.- С.36-39.- [Наголошені етапі інтеграції до європейського освітнього простору].
35.   Колот А.    Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю// Бухгалтерський облік і аудит.- 2005.- №10.- С. 3-11.
36.   Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір// Освіта.- 2005.- №2-3.- С.2-3
37.   Коринская О.    Окно в Европу// Обучение за рубежом.- 2005.- №7-8.- С.23-26.- [Болонский процес унификации образования в Европе].
38.   Корсак К.    Європейський простір вищої освіти і Україна// Вища школа.- 2005.- №1.- С.47-56.- [Структура вищих рівнів освіти у Великій Британії, Німеччині, Італії. Головні вектори Болонського процесу].
39.   Кочкіна Н.Ю.    Дослідження європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу// Маркетинг в Україні.- 2005.- №1.- С. 40-44.- [Викладання маркетингу].
40.   Кривчик Г.    Чи варто ставити воза попереду коня// Освіта.- 2005.- №16.- С.4-5.- [Демократизація і гуманізація національної системи вищої освіти як важлива передумова приєднання до Болонського процесу].
41.   Криклій А.    Шляхи удосконалення фінансово-кредитного механізму освіти у контексті Болонського процесу// Економіка та держава.- 2005.- №9.- С. 77-80
42.   Кульбовський М.    Інтеграція вищої освіти Поділля у Болонський процес// Подільські вісті.- 2005.- №22.- С.2.- [Засідання ради директорів вищих навчальних закладів 1-2 рівня акредитації].
43.   Мазоха Д.    Феномен європейської інтеграції педагогічної освіти// Вища освіта України.- 2005.- №2.- С.82-87.- [Входження в Болонський процес потребує модернізації педагогічної освіти].
44.   Мачулин В.Ф.    ВАК у контексті Болонського процесу// Науковий світ.- 2005.- №5.- С.2-5.- [Інтеграція України у науково-освітній простір].
45. 378 М54 Методологія контролю в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу: Методичні рекомендації/ Укл.: М.Є. Скиба, Г.В. Красильникова, В.І. Бегняк, О.В. Пащенко.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 96с.
46.     Модернізація системи вищої освіти України// Педагогічна газета.- 2005.- №9.- С.1.- [Питання теорії і практики адаптації вищої освіти до стандартів єдиного європейського освітнього простору].
47.   Мороз І.    Болонський процес - це конкретні рішення та дії// Вища освіта України.- 2005.- №1.- С.29-37.- [У рамках Болонського процесу висвітлюються ключові позиції щодо інтеграції вищої освіти до Європейського Союзу].
48.   Найдьонов І.    Вища освіта в Україні : європейський вибір, культурологічні парадигми// Персонал.- 2005.- №1.- С.81-84.
49.   Нечаєв В.    Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії/ В.Нечаєв, С.Шаронова// Вища школа.- 2005.- №1.- С.56-65.- [Болонський процес і освіта в Росії].
50.   Ніколаєнко С.    "Я просто прагну добре робити свою справу - люди побачать мене і консерватором, і реформатором"// Молодь України.- 2005.- № 49.- С. 1-2.- [У плині Болонського процесу].
51. 378 О-64 Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою на різних структурних рівнях в умовах Хмельницького національного університету: Методичні рекомендації/ Укл.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко, В.І. Бегняк, І.Л. Андрієнко.- Вид. 2-ге, випр. і доп.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 32с.
52.   Особливості впровадження положень Болонської декларації у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю/ О.Ф.Гавриленко, Б.Д.Халмурадов, Л.Д.Олешко, Г.А.Кремечек// Безпека життєдіяльності.- 2005.- №5.- С.8-11
53.   Павко А.    Пріоритети гуманітарної освіти та науки// Віче.- 2005.- №1.- С.63-66.
54.   Півняк Г.    Кредитно-модуна система - підвищення якості освіти// Освіта України.- 2005.- №13.- С.10-11.- [Забезпечення конкурентоспроможності випускників вузов, престиж національної системи вищої освіти].
55.   Радецький В.    На основі вимог Болонського процесу// Урядовий кур'єр.- 2005.- № 124.- С. 11.- [Військова освіта].
56.   Садков В.    Еще раз о качестве образования, ученых степенях и вхождении в европейское образовательное пространство/ В.Садков, Д.Аронов, П.Машегов// Alma mater.- 2005.- №1.- С.27-31.- [Присоединение России к Болонской декларации].
57. 531 З-41 Скиба К.М.    Вища технічна освіта України в світлі основних положень Болонського процесу// Збірник матеріалів III українсько-польської наукової конференції молодих вчених "Механіка та інформатика" 28-30 квітня 2005 р.- 2005.- С. 182-183.
58.   Скиба М.    Починаєте у Хмельницькому, продовжуєте за кордоном// Голос України.- 2005.- №67.- С.7.- [Хмельницький національний університет готов працювати за кредитно-модульною системою освіти у рамках Болонського процесу].
59.   Солдатенко М.    Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу// Рідна школа.- 2005.- №1.- С.3-5.- [Тенденції і принципи дальшого розвитку вищої освіти].
60.   Соловей М.    Удосконалення виховної системи вищого навчального закладу у світлі Болонського процесу/ М.Соловей, В.Демчук// Рідна школа.- 2005.- №6.- С.3-9.
61.   Станіслав Ніколаенко: наше завдання - збільшити доступ до навчання талановитої молоді// Освіта України.- 2005.- №6.- С. 3-4.- [Інтеграція в європейський простір, активна державна підтримка освіти і науки].
62.   Суліма Є.    Україна у Болонському процесі// Урядовий кур'єр.- 2005.- № 92.- С. 5.
63.   Трубникова Е.Ю.    Актуальность изучения иностранного языка для эффективного его использования при обучении и карьере по всей Европе в контексте евроинтеграционных процессов// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.2.- С. 231-233.
64.   Шевченко В.    Болонський процес у Донецькому національному університеті// Економіст.- 2005.- №6.- С.34-35.
65.   Ширшов Е.В.    Модернизация высшего технического образования в контексте Болонского процесса: из опыта вузов Архангельска// Высшее образование сегодня.- 2005.- №6.- С.34-40.