1. |
|
Андрейцев В. Сучасна
правнича наука та освіта: на шляху до Болонського процесу// Вища школа.-
2005.- №3.- С.36-55. |
2. |
|
Байденко В.И. Россия
в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы// Высшее образование
сегодня.- 2005.- №5.- С.16-21. |
3. |
|
Бобало Ю. На ниві
української науки// Аудиторія.- 2005.- №15.- С.9.- [Наукові дослідження
спрямовані на вдосконалення навчального процесу задля входження України
в Болонський процес]. |
4. |
|
Богиня Л.П. Інноваційна
діяльність у вищій освіті в контексті глобалізації та інтеграції України
до ЄС// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні
науки.- 2005.- №2, Т.1.- С. 89-92. |
5. |
|
Бондарчук Б. Удосконалення
форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу/ Б.Бондарчук,
Г.Чуйко, Н.Чуйко// Вища школа.- 2005.- №2.- С.35-41.- [Шкала ECTS, система
Блума рекомендована для використання у вищих навчальних закладах]. |
6. |
|
Булавко В. Українська
наука й освіта впевнено входять у Болонський процес// Освіта України.-
2005.- №50.- С.6.- [Реформування вищої технічної освіти в України у
світлі вимог Болонського процесу]. |
7. |
|
Вайс К. Европейская
система взаимозачета кредитов: опыт австрийского университета/ К.Вайс,
Т.И.Монастырская// Высшее образование сегодня.- 2005.- №9.- С.34-37.-
[Академическая мобильность студентов, как вычисляются кредиты зачетных
единиц, как определяется эквивалентность образовательных программ]. |
8. |
|
ВАК у контексті Болонського
процесу// Бюлетень ВАК України.- 2005.- №3.- С.2-7. |
9. |
|
Вікторов В. Нові моделі
управління освітою// Вища освіта України.- 2005.- №2.- С.66-71.- [Європейський
вибір України потребує реорганізації всієї освітньої системи зі збереженням
кращих вітчизняних традицій]. |
10. |
|
Гофрон А. Різні погляди
на Європу і проектування освітніх концепцій// Вища освіта України.-
2005.- №1.- С.37-43.- [У питанні зміцнення європейської конкурентності
і забезпечення виробництва основна цінність - підтримка якості освіти]. |
11. |
|
Гречин К. Упродовж
семестру студенти така вчаться// Аудиторія.- 2005.- №21.- С.4.- [Кредитна-
модульна система і якість навчання. 100 бальна система оцінювання знань]. |
12. |
|
Громовий В. Європейські
горизонти української освіти// Завуч.- 2005.- №11.- С.10-11.- [Шкільна
освіта в контексті європейської інтеграції]. |
13. |
|
Гуляєва Н. Мобільність
викладачів і студентів: проблеми та орієнтири// Вісник Київського національного
торговельно-економічного університету.- 2005.- №4.- С. 112-116 |
14. |
|
Гурч Л. Мобільність
студентів та професорсько - викладацького складу як фактор підвищення
конкурентоспроможності вищої освіти України в європейському просторі//
Персонал.- 2005.- №7.- С.81-85. |
15. |
|
Дакснер М. Есть ли
будущее у университетов// Alma mater.- 2005.- №3.- С.27-34.- [Европейские
университеты в условиях развития Болонского процесса]. |
16. |
|
Джугастрянська Ю. Європа
знань// Українська газета.- 2005.- № 21.- С.19.- [Болонська конвенція:
проблеми першого кроку до омріяного простору. Виступ на прес-конференції
міністра освіти України С.М. Ніколаєнко]. |
17. |
|
Дмитриченко М. Автономія
вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації// Вища школа.-
2005.- №2.- С.22-34 |
18. |
|
Добрянський І. Вища
освіта України: європейський вимір (аспект доступності)// Рідна школа.-
2005.- №9-10.- С.12-16.- [Україна здійснює модернізацію освітньої діяльності
у контексті європейських вимог, працює над практикою приєднання до Болонського
процесу]. |
19. |
|
Есенькин Б.С. Болонский
процесс -стандартизация или свободный полет/ Б.С.Есенькин, Ю.Ф.Майсурадзе//
Высшее образование сегодня.- 2005.- №5.- С.22-24.- [Национальные системы
образования - выбор ориентиров развития]. |
20. |
|
Жовта І. 120 тисяч
студентів сьогодні навчаються за кредитно-модульною системою організації
навчального процесу// Освіта України.- 2005.- №9.- С.2. |
21. |
|
Жовта І. Станіслав
Ніколаєнко: пріоритетними є питання європейської якості і доступності
освіти// Освіта України.- 2005.- №15.- С.2. |
22. |
|
Жук Ю. Треба вміти
дивитися у вічі, або в Болонський процес слід входити з українським
досвідом, враховуючи реалії// Освіта.- 2005.- №12.- С.4-5. |
23. |
|
Жуковский И.В. Болонский
процесс и Россия// Профессиональное образование.- 2005.- №2.- С.21-22. |
24. |
|
Жуковский И.В. Развитие
международных образовательных проектов// Инновации в образовании.- 2005.-
№1.- С.20-29.- [Болонский процес и Россия]. |
25. |
|
Загальноєвропейський
простір вищої освіти - досягнення цілей// Освіта України.- 2005.- №50.-
С.5-6.- [Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних
за сферу вищої освіти М. Берген, 19-20 травня 2005 року]. |
26. |
|
Загородній А. У контексті
Болонської декларації// Аудиторія.- 2005.- №15.- С.5.- [Впровадження
кредитно-модульної системи навчання у Львівської політехніки]. |
27. |
531 З-41 |
Збірник матеріалів III
українсько-польської наукової конференції молодих вчених "Механіка
та інформатика" 28-30 квітня 2005 р.- Хмельницький: ХНУ, 2005.-
264с |
28. |
|
Згага П. Реформы университетов
Юго-Восточной Европы с учетом Болонского процесса// Инновации в образовании.-
2005.- №3.- С.165-168 |
29. |
|
Зязюн І.А. Болонський
процес у Європі і Україні// Трибуна.- 2005.- №1-2.- С.14-16. |
30. |
|
Коваленко О. Головне
підвищити якість наукової продукції// Освіта України.- 2005.- №41.-
С.5.- [Вступ України в європейський науковий простір викликає чимало
міркувань, обговорень фахівців, які готують наукову еліту країни]. |
31. |
|
Ковальчук Т. Прогрес
дається нелегко, але він неминучий// Аудиторія.- 2005.- №12.- С.2.-
[Рівень знань з іноземної мови, вступ України до Болонського процесу]. |
32. |
|
Ковальчук-Пасович Т.
Европейська освіта в Україні// Аудиторія.- 2005.- №17.- С.4,9.- [Міжнародна
конференція ректорів технічних університетів України і Польщі "Україна
-Польща: Болонський процес і реформування вищої технічної освіти]. |
33. |
|
Козіна Ж.Л. Стимуляція
самостійної творчої і наукової праці студентів як один з основних елементів
побудови навчального процесу по кредитно-модульній системі// Теорія
та методика фізичного виховання.- 2005.- №3.- С. 10-13. |
34. |
|
Козлакова Г. Інноваційні
процеси у вищій технічній школі: інтеграція до європейського освітнього
простору// Вища освіта України.- 2005.- №3.- С.36-39.- [Наголошені етапі
інтеграції до європейського освітнього простору]. |
35. |
|
Колот А. Реалізація
основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного
профілю// Бухгалтерський облік і аудит.- 2005.- №10.- С. 3-11. |
36. |
|
Концептуальні засади
розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський
освітній простір// Освіта.- 2005.- №2-3.- С.2-3 |
37. |
|
Коринская О. Окно
в Европу// Обучение за рубежом.- 2005.- №7-8.- С.23-26.- [Болонский
процес унификации образования в Европе]. |
38. |
|
Корсак К. Європейський
простір вищої освіти і Україна// Вища школа.- 2005.- №1.- С.47-56.-
[Структура вищих рівнів освіти у Великій Британії, Німеччині, Італії.
Головні вектори Болонського процесу]. |
39. |
|
Кочкіна Н.Ю. Дослідження
європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу// Маркетинг
в Україні.- 2005.- №1.- С. 40-44.- [Викладання маркетингу]. |
40. |
|
Кривчик Г. Чи варто
ставити воза попереду коня// Освіта.- 2005.- №16.- С.4-5.- [Демократизація
і гуманізація національної системи вищої освіти як важлива передумова
приєднання до Болонського процесу]. |
41. |
|
Криклій А. Шляхи
удосконалення фінансово-кредитного механізму освіти у контексті Болонського
процесу// Економіка та держава.- 2005.- №9.- С. 77-80 |
42. |
|
Кульбовський М. Інтеграція
вищої освіти Поділля у Болонський процес// Подільські вісті.- 2005.-
№22.- С.2.- [Засідання ради директорів вищих навчальних закладів 1-2
рівня акредитації]. |
43. |
|
Мазоха Д. Феномен
європейської інтеграції педагогічної освіти// Вища освіта України.-
2005.- №2.- С.82-87.- [Входження в Болонський процес потребує модернізації
педагогічної освіти]. |
44. |
|
Мачулин В.Ф. ВАК
у контексті Болонського процесу// Науковий світ.- 2005.- №5.- С.2-5.-
[Інтеграція України у науково-освітній простір]. |
45. |
378 М54 |
Методологія контролю
в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу:
Методичні рекомендації/ Укл.: М.Є. Скиба, Г.В. Красильникова, В.І. Бегняк,
О.В. Пащенко.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 96с. |
46. |
|
Модернізація системи
вищої освіти України// Педагогічна газета.- 2005.- №9.- С.1.- [Питання
теорії і практики адаптації вищої освіти до стандартів єдиного європейського
освітнього простору]. |
47. |
|
Мороз І. Болонський
процес - це конкретні рішення та дії// Вища освіта України.- 2005.-
№1.- С.29-37.- [У рамках Болонського процесу висвітлюються ключові позиції
щодо інтеграції вищої освіти до Європейського Союзу]. |
48. |
|
Найдьонов І. Вища
освіта в Україні : європейський вибір, культурологічні парадигми// Персонал.-
2005.- №1.- С.81-84. |
49. |
|
Нечаєв В. Болонський
процес: міфи, ілюзії, реалії/ В.Нечаєв, С.Шаронова// Вища школа.- 2005.-
№1.- С.56-65.- [Болонський процес і освіта в Росії]. |
50. |
|
Ніколаєнко С. "Я
просто прагну добре робити свою справу - люди побачать мене і консерватором,
і реформатором"// Молодь України.- 2005.- № 49.- С. 1-2.- [У плині
Болонського процесу]. |
51. |
378 О-64 |
Організація навчального
процесу за кредитно-модульною системою на різних структурних рівнях
в умовах Хмельницького національного університету: Методичні рекомендації/
Укл.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко, В.І. Бегняк,
І.Л. Андрієнко.- Вид. 2-ге, випр. і доп.- Хмельницький: ХНУ, 2005.-
32с. |
52. |
|
Особливості впровадження
положень Болонської декларації у вищих навчальних закладах гуманітарного
профілю/ О.Ф.Гавриленко, Б.Д.Халмурадов, Л.Д.Олешко, Г.А.Кремечек//
Безпека життєдіяльності.- 2005.- №5.- С.8-11 |
53. |
|
Павко А. Пріоритети
гуманітарної освіти та науки// Віче.- 2005.- №1.- С.63-66. |
54. |
|
Півняк Г. Кредитно-модуна
система - підвищення якості освіти// Освіта України.- 2005.- №13.- С.10-11.-
[Забезпечення конкурентоспроможності випускників вузов, престиж національної
системи вищої освіти]. |
55. |
|
Радецький В. На основі
вимог Болонського процесу// Урядовий кур'єр.- 2005.- № 124.- С. 11.-
[Військова освіта]. |
56. |
|
Садков В. Еще раз
о качестве образования, ученых степенях и вхождении в европейское образовательное
пространство/ В.Садков, Д.Аронов, П.Машегов// Alma mater.- 2005.- №1.-
С.27-31.- [Присоединение России к Болонской декларации]. |
57. |
531 З-41 |
Скиба К.М. Вища технічна
освіта України в світлі основних положень Болонського процесу// Збірник
матеріалів III українсько-польської наукової конференції молодих вчених
"Механіка та інформатика" 28-30 квітня 2005 р.- 2005.- С.
182-183. |
58. |
|
Скиба М. Починаєте
у Хмельницькому, продовжуєте за кордоном// Голос України.- 2005.- №67.-
С.7.- [Хмельницький національний університет готов працювати за кредитно-модульною
системою освіти у рамках Болонського процесу]. |
59. |
|
Солдатенко М. Самостійна
пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу// Рідна школа.-
2005.- №1.- С.3-5.- [Тенденції і принципи дальшого розвитку вищої освіти]. |
60. |
|
Соловей М. Удосконалення
виховної системи вищого навчального закладу у світлі Болонського процесу/
М.Соловей, В.Демчук// Рідна школа.- 2005.- №6.- С.3-9. |
61. |
|
Станіслав Ніколаенко:
наше завдання - збільшити доступ до навчання талановитої молоді// Освіта
України.- 2005.- №6.- С. 3-4.- [Інтеграція в європейський простір, активна
державна підтримка освіти і науки]. |
62. |
|
Суліма Є. Україна
у Болонському процесі// Урядовий кур'єр.- 2005.- № 92.- С. 5. |
63. |
|
Трубникова Е.Ю. Актуальность
изучения иностранного языка для эффективного его использования при обучении
и карьере по всей Европе в контексте евроинтеграционных процессов//
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.-
2005.- №3,Т.2.- С. 231-233. |
64. |
|
Шевченко В. Болонський
процес у Донецькому національному університеті// Економіст.- 2005.-
№6.- С.34-35. |
65. |
|
Ширшов Е.В. Модернизация
высшего технического образования в контексте Болонского процесса: из
опыта вузов Архангельска// Высшее образование сегодня.- 2005.- №6.-
С.34-40. |