1. | Baybakova, O. Peculiarities of cultural interaction in education: the us experience [Текст] / O. Baybakova, L. Sidun // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – C. 97-101. | |
2. | Dernova, M. Experiential learning theory as one of the foundations in effective adult learning practice worldwide [Текст] / M. Dernova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – C. 52-58. | |
3. | Kornuta, O. Problems of technical standards teaching in the context of the globalization and euro-integration in higher education system of-Ukraine [Текст] / O. Kornuta, N. Pryhorovska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – C. 77-82. | |
4. | Petruk, N. Educational thought of ukraine and Poland within renaissance culture: from the history [Текст] / N. Petruk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – C. 33-37. | |
5. | Sushentseva, L. Preparedness formation of the future vocational education teachers to occupational adaptation under conditions of globalization processes in society [Текст] / L. Sushentseva // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – C.31-38. | |
6. | Алтинбасов, Б. Болонський процес в Казахстані: економічні та правові аспекти [Текст] / Б. Алтинбасов, Ш. Саймова, А. Тасова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 99-109. | |
7. | Базиль, Л. Літературознавча компетенністьу професійному розвитку майбутніх учителів-філологів (на матеріалі освітнього досвіду Німеччини) [Текст] / Л. Базиль // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 154-162. | |
8. | Барановська, Л. Особливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської конфедерації [Текст] / Л. Барановська, А. Заслужена // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 148-154. | |
9. | Бачинський, О. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 66-75. – [Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків.]. | |
10. | Бєлостєчнік, Г. Університет у глобалізованому світі [Текст] / Г. Бєлостєчнік // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2015. – №1. – С. 5-11. | |
11. | Білецька, І. Організаційні засади та зміст раннього іншомовного навчання у США [Текст] / І. Білецька // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 141-148. | |
12. | Білик, В. Особливості формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в Україні та зарубіжних країнах [Текст] / В. Білик // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 203-209. | |
13. | Браніцька, Т. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії [Текст] / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 162-170. | |
14. | Волярська, О. Професійна підготовка безробітних:зарубіжні та вітчизняні тенденції [Текст] / О. Волярська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 170-176. | |
15. | Галата, С. "Горизонт 2020": шукайте свою нішу! [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2015. – 7 груд. (№49). – С. 8-9. – [Участь у програмі - це не тільки можливість отримати фінансування і пережити кризовий час. Це шанс побудувати нову систему , яка буде імплементована в європейський науковий простір]. | |
16. | Ганна Новосад: "Новий порядок визнання іноземних дипломів - це перемога над абсурдом [Текст] // Освіта України. – 2015. – 17 серп. (№33). – С. 5. | |
17. | Дебич, М. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 49-58. | |
18. | Дебич, М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 75-81. | |
19. | Дебич, М. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 53-62. | |
20. | Десятов, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів у зарубіжних країнах в умовах міжкультурної взаємодії об'єктів освітнього простору [Текст] / Т. Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 128-134. | |
21. | Єрмаченко, В. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу [Текст] / В. Єрмаченко, О. Єрмоленко // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 59-69. | |
22. | Загакайло, О. Освіта в Польщі як шлях в еміграцію? [Текст] / О. Загакайло // Дзеркало тижня. – 2015. – 7-13 листоп. (№42). – С. 12. | |
23. | Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 59-68. | |
24. | Золоторьова, І. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу [Текст] / І. Золоторьова, Ж. Шоша // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 70-80. – [У статті розглядається проблема входження українського університету до міжнародного освітнього простору. ]. | |
25. | Ільницький, Д. Науково-освітнє державно-приватне партнерство - запорука міжнародної конкурентоспроможності [Текст] / Д. Ільницький // Журнал Європейської економіки. – 2015. – №2,Т.14. – С. 128-148. | |
26. | Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161. | |
27. | Карзун, І. Фінансове забезпечення інтеграційних процесів розвитку вищої освіти [Текст] / І. Карзун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2015. – №2. – С. 113-119. | |
28. | Кірик, Т. Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 100-107. | |
29. | Кобрин, Н. Спеціальність "медична інформатика" у розвинутих англомовних країнах:порівняльний аналіз термінології [Текст] / Н. Кобрин // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 176-182. | |
30. | Козієвська, О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) [Текст] / О. Козієвська // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 101-109. | |
31. | Коржинська, Т. Компаративний аналіз теоретичних підходів до професійної підготовки майбутніх митників у системі вищої освіти України та республіки Польща [Текст] / Т. Коржинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 189-196. | |
32. | Короденко, М. Курс на інтернаціоналізацію [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2015. – 21 верес. (№38). – C.8-9. – [Навчання іноземців, подвійні дипломи, роль ECTS]. | |
33. | Костіна, Л. Стратегії професійного розвитку вчителів у документах уряду та професійних асоціацій Австралії [Текст] / Л. Костіна // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 196-203. | |
34. | Кульбашна, Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи [Текст] / Я. Кульбашна // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 59-65. | |
35. | Кульбашна, Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи [Текст] / Я. Кульбашна // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 59-65. | |
36. | Курбатов, С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 34-40. | |
37. | Лещенко, М. Філософсько-педагогічні засади розвитку транснаціональної вищої освіти [Текст] / М. Лещенко, Н. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №3,Т.5. – С. 92-97. | |
38. | Лойко, Д. Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС [Текст] / Д. Лойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №5(91). – С. 61-71. | |
39. | Мурашко, М.І. Віртуалізація ринку освітянських послуг [Текст] / М. І. Мурашко, C. O. Назарко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 289-293. | |
40. | Нестерова, А. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти [Текст] / А. Нестерова // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 29-35. | |
41. | Онищенко, О. "...Тому що в когось надто вузькі двері" [Текст] : [чому іноземні студенти їдуть в Україну] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. – 22 серп. (№30). – С. 11. | |
42. | Онкович, Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія [Текст] / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 85-94. | |
43. | Пєтрікова, Д. Міжнародна міграція майбутніх випускників ВНЗ Словацької Республіки [Текст] / Д. Пєтрікова, Т. Сорокова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №3. – С. 282-289. | |
44. | Похресник, А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 23-29. | |
45. | 378 П68 |
Правові засади реалізації Болонського процесу в Україні [Текст] : монографія. – К. : ДП НВЦ Пріоритети, 2014. – 156с. – [У монографії висвітлено основні поняття, етапи та тенденції розвитку Європейського простору вищої освіти як мети Болонського процесу. ]. |
46. | Пронкіна, Л. Участь України у міжнародному обміні знаннями як важливий напрям забезпечення європейської орієнтації політики в сфері технологій [Текст] / Л. Пронкіна, О. Марченко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – №3. – С. 77-86. | |
47. | Рач, В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 38-51. | |
48. | Семеног, О. Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій [Текст] / О. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 134-141. | |
49. | Скабурскієне, Н. Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви [Текст] / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 10-18. | |
50. | Суржик, Л. Вектор високих енергій [Текст] : [в Україні відбувся французько-український форум закладів вищої освіти і наукових установ] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2015. – 4-10 лип. (№24). – С. 1, 13. | |
51. | Харакальова, Л. Освітня політика Європейського Союзу та її відображення в стратегії "Європа 2020" / Л. Харакальова, Л. Ліпкова, М. Греш // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 318-326. | |
52. | Хоружий, Г. Університет банківської справи НБУ долучається до Європейського простору вищої освіти [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Національного банку України. – 2014. – №12. – С. 44-47. | |
53. | Храмцовська, Н. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах [Текст] / Н. Храмцовська // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 100-108. | |
54. | Цюк, О. Міжнародні програми мобільності ("Erasmus mundus", "Tempus", "Jean monnet"): головні завдання та проектні підходи [Текст] / О. Цюк // ПедагогічнаВісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 190-199. | |
55. | Шунько, О. Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини [Текст] / О. Шунько // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №7. – С. 58-65. | |
56. | Янушка, М. Розвиток системи управління ризиками: за даними Університету Західної Богемії в Пільзені взаємодії суб'єктів регіону [Текст] : [управління ризиками університету] / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 267-277. | |
Електронні ресурси | ||
57. | Антонюк Т. Університетська еліта у забезпеченні міжнародної інтеграції національної системи вищої освіти України / Т. Антонюк // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 14. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ukralm_2013_14_36.pdf | |
58. | Бреславець Т. І. Інтеграція освіти, науки і виробництва як складова сучасного розвитку / Т. І. Бреславець // Вісник ДДФА. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vddfae_2014_2_3.pdf | |
59. | Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pptp_2014_3_12.pdf | |
60. | Дюндін В. Д. Розвиток інтелектуального потенціалу в рамках системи вищої освіти в умовах глобалізації / В. Д. Дюндін // Економічний простір. - 2014. - № 87. - С. 227-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecpros_2014_87_25.pdf | |
61. | Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна: Реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, А. В. Салій, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mosv_2014_2_14.pdf | |
62. | Журавель Г. Пріоритети розвитку вищої освіти України в умовах глобалізації економіки / Г. Журавель, М. Шинкарик // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vtneu_2014_1_23.pdf | |
63. | Завідонова Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (На прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа. - 2015. - № 7. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/rsh_2011_7_13.pdf | |
64. | Кобрин О. П. Підготовка студентів стоматологічного факультету до практично-орієнтованого державного іспиту на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах навчання за кредитно-трансферною системою [Електронний ресурс] / О. П. Кобрин // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/bumv_2015_19_1_61.pdf | |
65. | Кочубей А. В. Інтеграція як ефективне методичне явище в процесі підготовки студентів технічного вищого навчального закладу / А. В. Кочубей // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2014_9_54.pdf | |
66. | Моісєєва Ф. А. Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. - 2014. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nrs_2014_1_8.pdf | |
67. | Німеччина збільшує кількість іноземних студентів // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/germany/47997/ | |
68. | Петриченко П. Як безкоштовно вступити в Йель: досвід українця. Одесит Владислав Виходець, який цього року вступив у Йельський університет, розповів Освіта.ua про досвід підготовки та вступу в топовий американський виш Ліги Плюща // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/united-states/48045/ | |
69. | Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf | |
70. | Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf | |
71. | Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf | |
72. | Рамусь М. О. Деякі проблеми вищої освіти в аспекті впровадження болонського процесу в Україні / М. О. Рамусь // Проблеми екології | |
73. | Садковий В. П. Болонський процес як один з напрямів державного реформування освіти / В. П. Садковий // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2014. - Т. 235, Вип. 223. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchdu_2014_235_223_28.pdf | |
74. | Цюк, О. Міжнародні програми мобільності ("Erasmus mundus", "Tempus", "Jean monnet"): головні завдання та проектні підходи [Текст] / О. Цюк // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 190-199. | |
75. | Шатилоо В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до Європейський стандартів / В. Й. Шатилоо, С. В. Гордійчук, В. З. Свиридюк // Україна. Здоров'я нації. - 2013. - № 4. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Uzn_2013_4_16.pdf |