2016 р. ... 2014 р. 2013 р. 2012 р. 2011 р. 2010 р. 2009 р. 2008 р. 2007 р. 2006 р. 2005 р. 2004 р. 2003 р.

ВИЩА ОСВІТА В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
2015 р.


1.   Baybakova, O.    Peculiarities of cultural interaction in education: the us experience [Текст] / O. Baybakova, L. Sidun // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – C. 97-101.
2.   Dernova, M.    Experiential learning theory as one of the foundations in effective adult learning practice worldwide [Текст] / M. Dernova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – C. 52-58.
3.   Kornuta, O.    Problems of technical standards teaching in the context of the globalization and euro-integration in higher education system of-Ukraine [Текст] / O. Kornuta, N. Pryhorovska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. –  1,Т.5. – C. 77-82.
4.   Petruk, N.    Educational thought of ukraine and Poland within renaissance culture: from the history [Текст] / N. Petruk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – C. 33-37.
5.   Sushentseva, L.    Preparedness formation of the future vocational education teachers to occupational adaptation under conditions of globalization processes in society [Текст] / L. Sushentseva // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – C.31-38.
6.   Алтинбасов, Б.    Болонський процес в Казахстані: економічні та правові аспекти [Текст] / Б. Алтинбасов, Ш. Саймова, А. Тасова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 99-109.
7.   Базиль, Л. Літературознавча компетенністьу професійному розвитку майбутніх учителів-філологів (на матеріалі освітнього досвіду Німеччини) [Текст] / Л. Базиль // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 154-162.
8.   Барановська, Л. Особливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської конфедерації [Текст] / Л. Барановська, А. Заслужена // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 148-154.
9.   Бачинський, О. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 66-75. – [Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків.].
10.   Бєлостєчнік, Г. Університет у глобалізованому світі [Текст] / Г. Бєлостєчнік // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2015. – №1. – С. 5-11.
11.   Білецька, І. Організаційні засади та зміст раннього іншомовного навчання у США [Текст] / І. Білецька // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 141-148.
12.   Білик, В. Особливості формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в Україні та зарубіжних країнах [Текст] / В. Білик // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 203-209.
13.   Браніцька, Т. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії [Текст] / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 162-170.
14.   Волярська, О. Професійна підготовка безробітних:зарубіжні та вітчизняні тенденції [Текст] / О. Волярська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 170-176.
15.   Галата, С.    "Горизонт 2020": шукайте свою нішу! [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2015. –  7 груд. (№49). – С. 8-9. – [Участь у програмі - це не тільки можливість отримати фінансування і пережити кризовий час. Це шанс побудувати нову систему , яка буде імплементована в європейський науковий простір].
16.   Ганна Новосад: "Новий порядок визнання іноземних дипломів - це перемога над абсурдом [Текст] // Освіта України. – 2015. –  17 серп. (№33). – С. 5.
17.   Дебич, М.    Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 49-58.
18.   Дебич, М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 75-81.
19.   Дебич, М. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 53-62.
20.   Десятов, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів у зарубіжних країнах в умовах міжкультурної взаємодії об'єктів освітнього простору [Текст] / Т. Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 128-134.
21.   Єрмаченко, В.    Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу [Текст] / В. Єрмаченко, О. Єрмоленко // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 59-69.
22.   Загакайло, О.    Освіта в Польщі як шлях в еміграцію? [Текст] / О. Загакайло // Дзеркало тижня. – 2015. –  7-13 листоп. (№42). – С. 12.
23.   Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 59-68.
24.   Золоторьова, І.    Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу [Текст] / І. Золоторьова, Ж. Шоша // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 70-80. – [У статті розглядається проблема входження українського університету до міжнародного освітнього простору. ].
25.   Ільницький, Д. Науково-освітнє державно-приватне партнерство - запорука міжнародної конкурентоспроможності [Текст] / Д. Ільницький // Журнал Європейської економіки. – 2015. – №2,Т.14. – С. 128-148.
26.   Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161.
27.   Карзун, І.    Фінансове забезпечення інтеграційних процесів розвитку вищої освіти [Текст] / І. Карзун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2015. – №2. – С. 113-119.
28.   Кірик, Т.    Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 100-107.
29.   Кобрин, Н. Спеціальність "медична інформатика" у розвинутих англомовних країнах:порівняльний аналіз термінології [Текст] / Н. Кобрин // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 176-182.
30.   Козієвська, О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) [Текст] / О. Козієвська // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 101-109.
31.   Коржинська, Т. Компаративний аналіз теоретичних підходів до професійної підготовки майбутніх митників у системі вищої освіти України та республіки Польща [Текст] / Т. Коржинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 189-196.
32.   Короденко, М.    Курс на інтернаціоналізацію [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2015. –  21 верес. (№38). – C.8-9. – [Навчання іноземців, подвійні дипломи, роль ECTS].
33.   Костіна, Л. Стратегії професійного розвитку вчителів у документах уряду та професійних асоціацій Австралії [Текст] / Л. Костіна // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 196-203.
34.   Кульбашна, Я.    Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи [Текст] / Я. Кульбашна // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 59-65.
35.   Кульбашна, Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи [Текст] / Я. Кульбашна // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 59-65.
36.   Курбатов, С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 34-40.
37.   Лещенко, М.    Філософсько-педагогічні засади розвитку транснаціональної вищої освіти [Текст] / М. Лещенко, Н. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №3,Т.5. – С. 92-97.
38.   Лойко, Д.    Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС [Текст] / Д. Лойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №5(91). – С. 61-71.
39.   Мурашко, М.І.    Віртуалізація ринку освітянських послуг [Текст] / М. І. Мурашко, C. O. Назарко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 289-293.
40.   Нестерова, А. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти [Текст] / А. Нестерова // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 29-35.
41.   Онищенко, О.    "...Тому що в когось надто вузькі двері" [Текст] : [чому іноземні студенти їдуть в Україну] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. –  22 серп. (№30). – С. 11.
42.   Онкович, Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія [Текст] / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 85-94.
43.   Пєтрікова, Д. Міжнародна міграція майбутніх випускників ВНЗ Словацької Республіки [Текст] / Д. Пєтрікова, Т. Сорокова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №3. – С. 282-289.
44.   Похресник, А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 23-29.
45. 378
П68
Правові засади реалізації Болонського процесу в Україні [Текст] : монографія. – К. : ДП НВЦ Пріоритети, 2014. – 156с. – [У монографії висвітлено основні поняття, етапи та тенденції розвитку Європейського простору вищої освіти як мети Болонського процесу. ].
46.   Пронкіна, Л. Участь України у міжнародному обміні знаннями як важливий напрям забезпечення європейської орієнтації політики в сфері технологій [Текст] / Л. Пронкіна, О. Марченко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – №3. – С. 77-86.
47.   Рач, В.    Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 38-51.
48.   Семеног, О. Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій [Текст] / О. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 134-141.
49.   Скабурскієне, Н.    Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви [Текст] / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 10-18.
50.   Суржик, Л.    Вектор високих енергій [Текст] : [в Україні відбувся французько-український форум закладів вищої освіти і наукових установ] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2015. –  4-10 лип. (№24). – С. 1, 13.
51.   Харакальова, Л.  Освітня політика Європейського Союзу та її відображення в стратегії "Європа 2020" / Л. Харакальова, Л. Ліпкова, М. Греш // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 318-326.
52.   Хоружий, Г. Університет банківської справи НБУ долучається до Європейського простору вищої освіти [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Національного банку України. – 2014. – №12. – С. 44-47.
53.   Храмцовська, Н. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах [Текст] / Н. Храмцовська // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 100-108.
54.   Цюк, О.    Міжнародні програми мобільності ("Erasmus mundus", "Tempus", "Jean monnet"): головні завдання та проектні підходи [Текст] / О. Цюк // ПедагогічнаВісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 190-199.
55.   Шунько, О. Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини [Текст] / О. Шунько // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №7. – С. 58-65.
56.   Янушка, М. Розвиток системи управління ризиками: за даними Університету Західної Богемії в Пільзені взаємодії суб'єктів регіону [Текст] : [управління ризиками університету] / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 267-277.
    Електронні ресурси
57.   Антонюк Т. Університетська еліта у забезпеченні міжнародної інтеграції національної системи вищої освіти України / Т. Антонюк // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 14. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ukralm_2013_14_36.pdf
58.   Бреславець Т. І. Інтеграція освіти, науки і виробництва як складова сучасного розвитку / Т. І. Бреславець // Вісник ДДФА. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vddfae_2014_2_3.pdf
59.   Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pptp_2014_3_12.pdf
60.   Дюндін В. Д. Розвиток інтелектуального потенціалу в рамках системи вищої освіти в умовах глобалізації / В. Д. Дюндін // Економічний простір. - 2014. - № 87. - С. 227-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecpros_2014_87_25.pdf
61.   Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна: Реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, А. В. Салій, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mosv_2014_2_14.pdf
62.   Журавель Г. Пріоритети розвитку вищої освіти України в умовах глобалізації економіки / Г. Журавель, М. Шинкарик // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vtneu_2014_1_23.pdf
63.   Завідонова Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (На прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа. - 2015. - № 7. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/rsh_2011_7_13.pdf
64.   Кобрин О. П. Підготовка студентів стоматологічного факультету до практично-орієнтованого державного іспиту на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах навчання за кредитно-трансферною системою [Електронний ресурс] / О. П. Кобрин // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/bumv_2015_19_1_61.pdf
65.   Кочубей А. В. Інтеграція як ефективне методичне явище в процесі підготовки студентів технічного вищого навчального закладу / А. В. Кочубей // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2014_9_54.pdf
66.   Моісєєва Ф. А. Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. - 2014. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nrs_2014_1_8.pdf
67.   Німеччина збільшує кількість іноземних студентів // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/germany/47997/
68.   Петриченко П. Як безкоштовно вступити в Йель: досвід українця. Одесит Владислав Виходець, який цього року вступив у Йельський університет, розповів Освіта.ua про досвід підготовки та вступу в топовий американський виш Ліги Плюща // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/united-states/48045/
69.   Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf
70.   Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf
71.   Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecfor_2015_2_17.pdf
72.   Рамусь М. О. Деякі проблеми вищої освіти в аспекті впровадження болонського процесу в Україні / М. О. Рамусь // Проблеми екології
73.   Садковий В. П. Болонський процес як один з напрямів державного реформування освіти / В. П. Садковий // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2014. - Т. 235, Вип. 223. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchdu_2014_235_223_28.pdf
74.   Цюк, О. Міжнародні програми мобільності ("Erasmus mundus", "Tempus", "Jean monnet"): головні завдання та проектні підходи [Текст] / О. Цюк // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 190-199.
75.   Шатилоо В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до Європейський стандартів / В. Й. Шатилоо, С. В. Гордійчук, В. З. Свиридюк // Україна. Здоров'я нації. - 2013. - № 4. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Uzn_2013_4_16.pdf