... 2015 р. 2014 р. 2013 р. 2012 р. 2011 р. 2010 р. 2009 р. 2008 р. 2007 р. 2006 р. 2005 р. 2004 р. 2003 р.

ВИЩА ОСВІТА В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
2016 р.


1. Baranyuk, V.    Experience of forming professional and communicative competency of future social workers in education systems [Текст] / V. Baranyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 109-114.
2. Boichenko, M.    Talent management programmes at british. American and canadian universities: comparative study [Текст] / M. Boichenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 68-72.
3. Chychuk, A.    The system of teacher education management in Great Britain [Текст] / A. Chychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 80-86.
4. Desyatov, Т.    Peculiarities of professional training standards development and implementation within competency-based approach: foreign experience [Текст] / Т. Desyatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 27-31.
5. Havrylenko, K.    Development of formal agricultural education in Canada (based on the Canalysis of scientific periodicals of the 19th - early 20th centuries [Текст] / K. Havrylenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 47-53.
6. Hizhynska, Т.    State education policy in the field of adult education in Germany [Текст] / Т. Hizhynska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 67-71.
7. Komochkova, O.    Linguistics undergraduate and postgraduate courses: experience of lancaster university (uk) [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 61-66.
8. Komochkova, O.    Undergraduate courses in linguistics at universities of Great Britain [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C.104-108.
9. Kovalchuk, V.    Teaching staff advanced training in russia, the republic of kazakhstan, the usa and Кanada [Текст] / V. Kovalchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 16-22.
10. Lavrysh, Y.    Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada [Текст] / Y. Lavrysh // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 62-67.
11. Mukan, N.    Methodology of comparative analysis of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 39-45.
12. Padalka, О.    Modern guidelines for forming the international image of universities: foreign experience [Текст] / О. Padalka, О. Voronenko, Т. Humeniuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 7-16.
13. Pavlyuk, V.    Peculiarities in construction of future teachers' professional training content in the system of multilevel pedagogical education in Canada [Текст] / V. Pavlyuk, H. Ivanchyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 36-40.
14. Pazyura, N.    Development of teachers' alternative certification in the USA [Текст] / N. Pazyura // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 33-38.
15. Savotina, N.    The potential for development of Russian youth social activity. [Текст] / N. Savotina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 14-20.
16. Skyba, K.    Key methodological aspects of translators' training in Ukraine and in the USA [Текст] / K. Skyba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 52-56.
17. Winch, J.    Does the students' preferred pedagogy relate to their ethnicity: uk and asian experience [Текст] / J. Winch // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 21-27.
18. Zapotichna, M.    Traditional education of aboriginal people in Canada: principles, methods and characteristic features [Текст] / M. Zapotichna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 98-103.
19. Zubekhina, T.    Content of bachelors' in tourism informative training in ukrainian and polish experience:comparative study [Текст] / T. Zubekhina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 93-98.
20. Бакіров, В.    Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів [Текст] / В. Бакіров, Л. Бєлова // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 10-17.
21. Біла, І.    Досвід становлення талантів в Японі [Текст] / І. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №11. – С. 59-62.
22. Блощинський, І.    Особливості підготовки фахівців-прикордонників у федеральному правоохоронному навчальному центрі США на основі онлайн-кампусу [Текст] / І. Блощинський // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 144-149.
23. Бурдонос, Л.І.    Входження вищої школи України до міжнародної системи освіти [Текст] / Л. І. Бурдонос // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №12. – С. 96-102.
24. Вільчковський, Е.    Сучасна система фізичного виховання учнів у польських школах [Текст] / Е. Вільчковський, В. Пасічник // Фізичне виховання в школі. – 2016. – №1. – С. 35-41.
25. Возняк, О.    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 41-47.
26. Гавриленко, К.    Розвиток формальної аграрної освіти дорослих у Канаді (на основі аналізу періодичних джерел канади у xix-на початку xx століття) [Текст] / К. Гавриленко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 85-92.
27. Гіжинська, Т.    Державна освітня політика Німеччини в галузі освіти дорослих [Текст] / Т. Гіжинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 93-98.
28. Гонтарева, І.    Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу [Текст] / І. Гонтарева // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 88-97.
29. Грузкова, С.Ю.    Реализация модульно-компетентностного подхода при проектировании учебных модулей естественно-научных и профессиональных дисциплин [Текст] / С. Ю. Грузкова, А. Р. Камалеева, Е. Ю. Левина // Инновации в образовании. – 2016. – №3. – С. 62-74.
30. Кляп, М.    Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації [Текст] / М. Кляп // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 45-54.
31. Ковальчук, В.    Підвищення кваліфікації вчителів у Росії республіці Казахстан, США й Канаді [Текст] / В. Ковальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 132-137.
32. Култаєва, М.Д.    Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 23-29.
33. Курбатов, С.    Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 65-74.
34. Курбатов, С.    Якість університетської освіти: висока планка британського стандарту [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2016. –  14 берез. (№9-10). – С. 46.
35. Луговий, В.І.    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2016. – №1. – С. 51-58.
36. Лукашенко, А.    Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи [Текст] / А. Лукашенко // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 86-92.
37. Мате, Л.(.L. (Мате, Ларссон (Mats Larsson))   Організація та фінансування наукових досліджень у Швеції [Текст] / Л. (. Мате // Вісник НАН України. – 2016. – №1. – С. 69-78.
38. Мінакова, Т.П.    Особливості освітніх послуг у сучасних умовах [Текст] / Т. П. Мінакова // Економіка @ держава. – 2016. – №1. – С. 112-118.
39. Мокін, Б.І.    Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 30-37.
40. Москальов, Д.    Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 70-78.
41. Некрач, А.    Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО - запорука входження України в європейський цивілізаційний простір [Текст] / А. Некрач // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 11-22.
42. Нестерова, М.    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 42-49.
43. Павлюк, В.    Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти Канаді [Текст] / В. Павлюк, Г. Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 80-84.
44. Рибалко, Л.П.    Застосування інновацій та інформаційних технологій у системі вищої освіти України [Текст] / Л. П. Рибалко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №1. – С. 110-114.
45. Співаковський, В.    Ось ми тут б'ємося з нашими реформами. А давайте подивимося, як люди роблять [Текст] : [освітня реформа в США] / В. Співаковський // Економіст. – 2016. – №4. – С. 13-14.
46. Тимофеева, М.С.    Преемственность федеральных государственных образовательных стандартов в сфере высшего образования [Текст] / М. С. Тимофеева, Л. М. Кирсанова // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 5-16.
47. Тимченко, І.    Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз [Текст] / І. Тимченко // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 38-45.
48. Цуканова, М.    Фінські розвідки українських освітян, або "школа радості" таки існує [Текст] / М. Цуканова // Освіта України. – 2016. –  18 квіт. (№15). – С. 14-15.
49. Чичук, А.    Система управління педагогічною освттою у Великій Британії [Текст] / А. Чичук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 150-156.
  ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ
50. Антонюк Т. Міжнародні зв'язки Національного авіаційного університету як вияв загальних тенденцій інтеграції вищої освіти України / Т. Антонюк // Міжнародні зв'язки України: наукові пошуки і знахідки. - 2016. - Вип. 24. - С. 141-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzu_2016_24_11
51. ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_19
52. Кириченко К. І. Проблеми інтеграції національної системи освіти до європейського освітнього простору / К. І. Кириченко // Аспекти публічного управління. - 2016. - № 11-12. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2016_11-12_15
53. Помінова І. І. Інституційна трансформація вищої освіти як траєкторія ефективної інтеграції в сучасну світову економіку / І. І. Помінова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_1_6
54. Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2016. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_2_17
55. Рейтинг університетів за показниками Scopus 2016 року : Освіта.ua презентує результати рейтингу університетів за даними наукометричної бази даних SciVerseScopus //Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/rating/51053/
56. Чугаєвський В. Г. Соціалізуючі функції вищої освіти в контексті європейської інтеграції / В. Г. Чугаєвський // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2016. - Вип. 12. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2016_12_15
57. Які польські виші обирають українці у 2016 році: цього року визначилась тенденція зацікавленості абітурієнтів державними університетами Польщі//Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/poland/51075/