1. |
Baranyuk, V. Experience of forming professional and communicative competency of future social workers in education systems [Текст] / V. Baranyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 109-114. |
2. |
Boichenko, M. Talent management programmes at british. American and canadian universities: comparative study [Текст] / M. Boichenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 68-72. |
3. |
Chychuk, A. The system of teacher education management in Great Britain [Текст] / A. Chychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 80-86. |
4. |
Desyatov, Т. Peculiarities of professional training standards development and implementation within competency-based approach: foreign experience [Текст] / Т. Desyatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 27-31. |
5. |
Havrylenko, K. Development of formal agricultural education in Canada (based on the Canalysis of scientific periodicals of the 19th - early 20th centuries [Текст] / K. Havrylenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 47-53. |
6. |
Hizhynska, Т. State education policy in the field of adult education in Germany [Текст] / Т. Hizhynska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 67-71. |
7. |
Komochkova, O. Linguistics undergraduate and postgraduate courses: experience of lancaster university (uk) [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 61-66. |
8. |
Komochkova, O. Undergraduate courses in linguistics at universities of Great Britain [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C.104-108. |
9. |
Kovalchuk, V. Teaching staff advanced training in russia, the republic of kazakhstan, the usa and Кanada [Текст] / V. Kovalchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 16-22. |
10. |
Lavrysh, Y. Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada [Текст] / Y. Lavrysh // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 62-67. |
11. |
Mukan, N. Methodology of comparative analysis of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 39-45. |
12. |
Padalka, О. Modern guidelines for forming the international image of universities: foreign experience [Текст] / О. Padalka, О. Voronenko, Т. Humeniuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 7-16. |
13. |
Pavlyuk, V. Peculiarities in construction of future teachers' professional training content in the system of multilevel pedagogical education in Canada [Текст] / V. Pavlyuk, H. Ivanchyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 36-40. |
14. |
Pazyura, N. Development of teachers' alternative certification in the USA [Текст] / N. Pazyura // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 33-38. |
15. |
Savotina, N. The potential for development of Russian youth social activity. [Текст] / N. Savotina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 14-20. |
16. |
Skyba, K. Key methodological aspects of translators' training in Ukraine and in the USA [Текст] / K. Skyba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 52-56. |
17. |
Winch, J. Does the students' preferred pedagogy relate to their ethnicity: uk and asian experience [Текст] / J. Winch // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 21-27. |
18. |
Zapotichna, M. Traditional education of aboriginal people in Canada: principles, methods and characteristic features [Текст] / M. Zapotichna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 98-103. |
19. |
Zubekhina, T. Content of bachelors' in tourism informative training in ukrainian and polish experience:comparative study [Текст] / T. Zubekhina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 93-98. |
20. |
Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів [Текст] / В. Бакіров, Л. Бєлова // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 10-17. |
21. |
Біла, І. Досвід становлення талантів в Японі [Текст] / І. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №11. – С. 59-62. |
22. |
Блощинський, І. Особливості підготовки фахівців-прикордонників у федеральному правоохоронному навчальному центрі США на основі онлайн-кампусу [Текст] / І. Блощинський // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 144-149. |
23. |
Бурдонос, Л.І. Входження вищої школи України до міжнародної системи освіти [Текст] / Л. І. Бурдонос // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №12. – С. 96-102. |
24. |
Вільчковський, Е. Сучасна система фізичного виховання учнів у польських школах [Текст] / Е. Вільчковський, В. Пасічник // Фізичне виховання в школі. – 2016. – №1. – С. 35-41. |
25. |
Возняк, О. Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 41-47. |
26. |
Гавриленко, К. Розвиток формальної аграрної освіти дорослих у Канаді (на основі аналізу періодичних джерел канади у xix-на початку xx століття) [Текст] / К. Гавриленко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 85-92. |
27. |
Гіжинська, Т. Державна освітня політика Німеччини в галузі освіти дорослих [Текст] / Т. Гіжинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 93-98. |
28. |
Гонтарева, І. Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу [Текст] / І. Гонтарева // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 88-97. |
29. |
Грузкова, С.Ю. Реализация модульно-компетентностного подхода при проектировании учебных модулей естественно-научных и профессиональных дисциплин [Текст] / С. Ю. Грузкова, А. Р. Камалеева, Е. Ю. Левина // Инновации в образовании. – 2016. – №3. – С. 62-74. |
30. |
Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації [Текст] / М. Кляп // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 45-54. |
31. |
Ковальчук, В. Підвищення кваліфікації вчителів у Росії республіці Казахстан, США й Канаді [Текст] / В. Ковальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 132-137. |
32. |
Култаєва, М.Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 23-29. |
33. |
Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 65-74. |
34. |
Курбатов, С. Якість університетської освіти: висока планка британського стандарту [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2016. – 14 берез. (№9-10). – С. 46. |
35. |
Луговий, В.І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2016. – №1. – С. 51-58. |
36. |
Лукашенко, А. Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи [Текст] / А. Лукашенко // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 86-92. |
37. |
Мате, Л.(.L. (Мате, Ларссон (Mats Larsson)) Організація та фінансування наукових досліджень у Швеції [Текст] / Л. (. Мате // Вісник НАН України. – 2016. – №1. – С. 69-78. |
38. |
Мінакова, Т.П. Особливості освітніх послуг у сучасних умовах [Текст] / Т. П. Мінакова // Економіка @ держава. – 2016. – №1. – С. 112-118. |
39. |
Мокін, Б.І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 30-37. |
40. |
Москальов, Д. Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 70-78. |
41. |
Некрач, А. Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО - запорука входження України в європейський цивілізаційний простір [Текст] / А. Некрач // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 11-22. |
42. |
Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 42-49. |
43. |
Павлюк, В. Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти Канаді [Текст] / В. Павлюк, Г. Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 80-84. |
44. |
Рибалко, Л.П. Застосування інновацій та інформаційних технологій у системі вищої освіти України [Текст] / Л. П. Рибалко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №1. – С. 110-114. |
45. |
Співаковський, В. Ось ми тут б'ємося з нашими реформами. А давайте подивимося, як люди роблять [Текст] : [освітня реформа в США] / В. Співаковський // Економіст. – 2016. – №4. – С. 13-14. |
46. |
Тимофеева, М.С. Преемственность федеральных государственных образовательных стандартов в сфере высшего образования [Текст] / М. С. Тимофеева, Л. М. Кирсанова // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 5-16. |
47. |
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз [Текст] / І. Тимченко // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 38-45. |
48. |
Цуканова, М. Фінські розвідки українських освітян, або "школа радості" таки існує [Текст] / М. Цуканова // Освіта України. – 2016. – 18 квіт. (№15). – С. 14-15. |
49. |
Чичук, А. Система управління педагогічною освттою у Великій Британії [Текст] / А. Чичук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 150-156. |
|
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ |
50. |
Антонюк Т. Міжнародні зв'язки Національного авіаційного університету як вияв загальних тенденцій інтеграції вищої освіти України / Т. Антонюк // Міжнародні зв'язки України: наукові пошуки і знахідки. - 2016. - Вип. 24. - С. 141-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzu_2016_24_11 |
51. |
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_19 |
52. |
Кириченко К. І. Проблеми інтеграції національної системи освіти до європейського освітнього простору / К. І. Кириченко // Аспекти публічного управління. - 2016. - № 11-12. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2016_11-12_15 |
53. |
Помінова І. І. Інституційна трансформація вищої освіти як траєкторія ефективної інтеграції в сучасну світову економіку / І. І. Помінова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_1_6 |
54. |
Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2016. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_2_17 |
55. |
Рейтинг університетів за показниками Scopus 2016 року : Освіта.ua презентує результати рейтингу університетів за даними наукометричної бази даних SciVerseScopus //Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/rating/51053/ |
56. |
Чугаєвський В. Г. Соціалізуючі функції вищої освіти в контексті європейської інтеграції / В. Г. Чугаєвський // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2016. - Вип. 12. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2016_12_15 |
57. |
Які польські виші обирають українці у 2016 році: цього року визначилась тенденція зацікавленості абітурієнтів державними університетами Польщі//Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/poland/51075/ |