2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р. ... 2011 р. 2010 р. 2009 р. 2008 р. 2007 р. 2006 р. 2005 р. 2004 р. 2003 р.

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2012 р.


1.   Агрант, Ю.В. (Агрант, Джу Ким) Поликультурная компетенция студента как условие успешной реализации программ академической программ академической мобильности [Текст] / Ю. В. Агрант, Д. К. Хен // Высшее образование сегодня. – 2012. – №10. – С. 10-16.
2.   Борецька, Н. Реалізація державної освітньої політики в контексті європейської інтеграції [Текст] / Н. Борецька // Економіка та держава. – 2012. – №10. – С. 112-114.
3.   Гатальская, Е.А. Болонский процесс и непрерывное профессиональное образование в России [Текст] / Е. А. Гатальская // Alma mater. – 2011. – №11. – С. 96-97.
4.   Гордієнко, М.Г. Професійна мобільність у наукових дослідженнях [Текст] / М. Г. Гордієнко // Педагогіка і психологія. – 2011. – №4. – С. 106-114. – [Болонський процес].
5.   Добрянський, І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи (порівняльний аналіз) [Текст] / І. Добрянський, О. Наумець // Вища школа. – 2012. – №7. – С. 7-18.
6.   Євтух, М. Основни модернізації: національна рамка кваліфікації і європейська трансферна кредитно-накопичувальна система [Текст] / М. Євтух // Педагогічна газета. – 2012. – №3. – С. 6.
7.   Журавель, Г. Болонська декларація: шляхи реалізації [Текст] / Г. Журавель, М. Шинкарук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2011. – №5-1. – С. 61-66.
8. 37
І-73
Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи [Текст] : монографія / за заг. ред. Ф.Г. Ващука. – Ужгород : ЗакДУ, 2011. – 560с. – (Євроінтеграція: український вимір ; Вип.16). – [Колективна монографія, підготовлена науковцями Закарпатського державного університету та інших вищих навчальних закладів України, а також сусідніх країн - членів Євросоюзу - Словаччини, Угорщини. Румунії, Польщі, - містить аналітичні оцінки стану формування єдиного європейського освітнього і наукового простору.
Видання присвячене 15-й річниці Закарпатського державного університету.].
9.   Калашнікова, С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири [Текст] / С. Калашнікова // Вища освіта України. – 2012. – №2. – С. 80-84. – [У статті на основі аналізу базових документів Європейського Союзу висвітлено ключові орієнтири та параметри, що визначають сучасні процеси модернізації Європейського простору вищої освіти. На їх основі автор обґрунтовує необхідність розбудови в Україні наукової та навчальної інфраструктури для професіоналізації управління вищою освітою.].
10. 378
К17
Каленюк, І.С. Розвиток вищої освіти та економіка зань [Текст] : монографія / І. С. Каленюк, О. В. Куклін. – К. : Знання, 2012. – 343с. – (Сучасна наука).
11.   Калінічева, Г. Проблеми інтеграції університетської науки України до європейського наукового простору [Текст] / Г. Калінічева // Трибуна. – 2011. – №9-12. – С. 35-36.
12.   Кікіна, Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою [Текст] / Н. Кікіна // Вища школа. – 2012. – №7. – С. 65-71.
13.   Клименко, О.З. Трансформація інрфомаційно-освітнього середовища бібліотеки галузевого внз в умовах болонського процесу [Текст] / О. З. Клименко // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. – 2011. – С.375-380. – [Розглядається роль бібліотеки ВНЗ в інформаційному забезпеченні навчального процесу в контексті переходу до Болонської системи освіти].
14.   Козієвська, О. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах [Текст] / О. Козієвська // Вища освіта України. – 2012. – №2. – С. 98-107. – [Досліджуються найбільш значущі тенденції розвитку академічної мобільності студентів, характерні для світового та європейського освітніх просторів. Аналізуються причини активізації академічної мобільності. Констатується асиметричний характер академічної мобільності в Україні та робиться висновок про необхідність вироблення стратегії інтернаціоналізації вищої освіти України з метою відновлення балансу у сфері міграційних і освітніх процесів].
15.   Козієвська, О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи [Текст] / О. Козієвська // Вища школа. – 2012. – №7. – С. 30-39. – [Аналізується досвід країн світу щодо вибору та реалізації стратегії інтернаціоналізації вищої освіти].
16.   Косенко, О. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті [Текст] / О. Косенко // Вища освіта України. – 2012. – №1. – С. 81-86.
17.   Мельник, С. Перспективи розвитку системи експорту освітніх послуг в Україні [Текст] / С. Мельник, В. Матросов // Вища школа. – 2012. – №1. – С. 43-54.
18. 378
М58
Міжнародний науковий вісник [Текст] : зб. наук. доповідей за матеріалами ХХII Міжнародної науково-практ. конф., 16-19 листопада 2011р. Вип.3. Ч.1 / упор. К.М. Мовчан. – Ужгород : ЗакДУ, 2011. – 384с. – [Вісник містить наукові статті, підготовлені на основі доповідей , проголошених та обговорених на XXII Міжнародній науково-практичній конференції "Модернізація європейської вищої освіти в контексті Болонського процесу"].
19.   Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури [Текст] / Т. Модестова // Вища школа. – 2012. – №2. – С. 80-86.
20.   Нужненко, К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі [Текст] / К. Нужненко // Вища школа. – 2012. – №4. – С. 25-32. – [Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи до вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які ґрунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденції.].
21.   Пальчук, М. Модель професійної освіти і навчання у Польщі - четвертий етап європейської інтеграції [Текст] / М. Пальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2011. – №2. – С. 101-111.
22.   Параска, О.А. Європейська інтеграція як засіб підвищення якості та ефективності надання освітніх послуг в Україні [Текст] / О. А. Параска // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №1. – С. 226-230.
23.   Попов, А. Развитие экономической мобильности студентов и преподавателей как фактор повышения конкурентоспособности высшего образования Украины [Текст] / А. Попов, О. Иванова // Новий колегіум. – 2012. – №2. – С. 20-21.
24.   Постригач, Н.О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів [Текст] / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. – 2011. – №4. – С. 39-45.
25.   Романюк, Ю. Україна і болонський процес : тернистий шлях європейського визнання [Текст] / Ю. Романюк, С. Іванченко // Наука і суспільство. – 2012. – №1. – С. 44-50.
26.   Рыжкова, И.В. Академическая мобильность студентов Баренцева Евро-Арктического Региона [Текст] / И. В. Рыжкова // Инновации в образовании. – 2012. – №9. – С. 45-57.
27.   Рябинова, Е.Н. Подготовка специалистов в области энергосбережения с использованием модульно-рейтинговой системы компетентностного обучения [Текст] / Е. Н. Рябинова, Ю. И. Рахимова // Инновации в образовании. – 2012. – №9. – С. 57-67.
28.   Скиба, М.Є. Імплементація критеріїв європейської шкали оцінювання ESTS у систему вищої освіти України [Текст] / М. Є. Скиба // Порівняльна професійна педагогіка. – 2011. – №1. – C. 73-81.
29.   Слободянюк, Т. Болонський процес: погляд з Хмельницького [Текст] / Т. Слободянюк // Подільські вісті. – 2012. – №37-38. – С. 4. – [Про впровадження Болонської системи у ХНУ розповідає ректор вишу, проф., д.т.н. М.Є. Скиба].
30.   Стрілець, С. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення [Текст] / С. Стрілець // Рідна школа. – 2012. – №1-2. – С. 17-22.
31.   Суходуб, Т. Європейський вектор вітчизняної освіти: проблеми та перспективи [Текст] / Т. Суходуб // Філософія освіти. – 2006. – №3. – С. 7-27.
32.   Тереньтьева, Н.О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір [Текст] / Н. О. Тереньтьева // Педагогіка і психологія. – 2012. – №3. – С. 22-27.
33.   Третько, В. Сучасні тенденції розвитку ступеневої освіти у Російській Федерації [Текст] / В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. – 2011. – №2. – С. 26-33.
34.   Туркот, Т.І. Педагогіка вищої школи [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Туркот. – К. : Кондор, 2011. – 628с.
35.   Уваркина, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору [Текст] / О. Уваркина // Вища освіта України. – 2012. – №3. – С. 38-44.
36. 378
У59
Університет на шляху Болонських перетворень [Текст] : зб. науково- метод. праць / за заг. ред.: М.Є. Скиби, С.Г. Костогриза. – Хмельницький : ХНУ, 2012. – 88с. – [Видання містить матеріали з проблем організації та методичного забезпечення навчального процесу Хмельницького національного університету на принципах Болонського процесу.
Може бути корисним для науковців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів та студентів.].
37.   Фініков, Т. Чи потрібен нам Європейський освітній простір? [Текст] / Т. Фініков // Урядовий кур'єр. – 2012. – 1 листоп. (№200). – С. 11. – [Законодавчі зусилля щодо імплементації рекомендацій Болонського процесу досі залишаються малоефективними].
38.   Хоружий, Г. Студентоцентризм як принцип академічної культури [Текст] / Г. Хоружий // Вища школа. – 2012. – №4. – С. 7-23. – [Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку університетського руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.].
39.   Ципко, В. Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти [Текст] / В. Ципко // Вища школа. – 2012. – №6. – С. 44-50. – [Розглядаються перспективи інтеграції України до європейської освітньої системи з позицій узгодження національних особливостей вищої освіти з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти].
40.   Чабала, О. Болонський пронес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти [Текст] / О. Чабала // Філософія освіти. – 2007. – №1. – С. 79-87
41.   Шулкін, Д. Кембридж, Оксфорд і Сорбонна чекають [Текст] : [навчання і стажування в провідних ВНЗ світу за кошти бюджету] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2012. – №26. – С. 4.
42.   Якість - необхідна умова європейської інтеграції вищої освіти України [Текст] // Педагогічна газета. – 2012. – №10. – С. 1-2.