2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р.  2012 р.  2011 р.  2010 р.   ... 2008 р.  2007 р.  2006 р.  2005 р.  2004 р.  2003 р.  

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2009 р.


Бабин, І.І.    Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті Європейського простору вищої освіти [Текст] /І.І.Бабин //Педагогіка і психологія.– 2009.– №2.– С. 61-72.
Бесчасний, В.    Стандартизація освітніх систем на етапі входження України до Болонського процесу [Текст] /В.Бесчасний //Економіка та держава.– 2009.– №9.– С. 77-79.
Бєліков С.Б. Досвід упровадження Болонської системи в закладах ВНЗ Запоріжжя/ С.Б.Бєліков, О.В.Климов// Педагогіка і психологія.- 2009.- №1.- С. 17-27.
Буряк, В.    Організація модульного навчання [Текст] /В.Буряк //Вища школа.– 2009.– №7.– С. 18-32.– [Приципи модульного навчання].
Вакарчук І. Якість освіти і вільна траєкторія студента// Освіта.- 2009.- №15-16.- С. 3.- [ECTS - Європейська кредитно-трансферна система].
Васильєв, О.    Війна з вітряками на ниві освіти [Текст] /О.Васильєв //Дзеркало тижня.– 2009.– №26-27.– С. 13.– [Реформування ВНЗ].
Винницький М. Впровадження третього циклу вищої освіти — ключ до успіху Болонського процесу// Вища школа.- 2008.- №12.- С. 20-27.- [Докторська школа НаУКМА зможе стати базою для визначення моделі функціонування аспірантури нового типу].
   Всемирный доклад по образованию: новые данные свидетельствуют о смене тенденций в мобильности студентов [Текст] //Alma mater.– 2009.– №7.– С. 47-48.
Гадяцький В. Болонський процес чи сицилійський тупик? Критичний погляд на пропоновані зміни до Закону "Про вищу освіту"// Дзеркало тижня.- 2009.- №2.- С. 12.
Глайсснер, О.Ю.    Из практики применения системы кредитных единиц в вузах Германии [Текст] /О.Ю.Глайсснер //Alma mater.– 2009.– №6.– С. 57-64.
Голубенко О. Тест на стипендію чи перепустка до Європи?/ О.Голубенко, М.Смирний// Освіта.- 2009.- №13-14.- С. 4-5.- [Успішність навчання студентів: якість підготовки].
Гребнев Л. Кредит-часы, зачетные единицы и оплата труда преподавателей// Высшее образование в России.- 2008.- №11.- С. 21-31.
Грозж Т. Европейская система перезачета и начисления кредитов: альтернативный метод подсчета баллов ECTS/ Т.Грозж, Д.Баркьези// Высшее образование сегодня.- 2009.- №2.- С. 6-12.
Джура О. Болонський процес як прояв модернізації освіти// Вища освіта України.- 2008.- №4.- С. 58-65.
Еш, С.    Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу [Текст] /С.Еш //Вища школа.– 2009.– №9.– С. 36-50.
Камалеева, А.Р.    Особенности формирования естественнонаучных компетентностей у стедентов-гуманитариев [Текст] /А.Р.Камалеева //Alma mater.– 2009.– №4.– С. 27-33.378.– [Концепция современного естествознания и балло-рейтенговая оценка знаний].
Квіт С. Інноваційність як норма освітніх реформ// Дзеркало тижня.- 2009.- №7.- С. 13.- [Зовнішнє незалежне оцінювання, Болонський процес, університетська автономія].
Лантух, А.    Тенденції вищої школи в сучасному українському суспільстві [Текст] /А.Лантух, В.Гаргін, М.Мірошниченко //Новий колегіум.– 2009.– №2.– С. 47-51.– [Реформування освіти в Україні, переход на Болонську систему освіти].
Луговий В.І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій// Педагогіка і психологія.- 2009.- №1.- С. 5-17.
Лупак, Р.Л.    Економічне відтворення вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] /Р.Л.Лупак //Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.– 2009.– №5,Т.2.– С. 53-56.
Медведева, Л.Д.    Образовательное пространство многоступенчатой подготовки специалистов экономического профиля [Текст] /Л.Д.Медведева //Инновации в образовании.– 2009.– №9.– С. 36-40.
Монастырская, Т.И.    Оценка нагрузки студентов в рамках европейской системы зачетных единиц [Текст] /Т.И.Монастырская, В.Шатц //Высшее образование сегодня.– 2009.– №6.– С. 8-13.– [Европейская система перевода кредитов (ECTS)].
Москаль, Ю.    Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації [Текст] /Ю.Москаль //Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.– 2009.– №2.– С. 128-135.– [Болонський процес].
Наркозиев, А.К.    Опыт дидактического обоснования кредитной технологии обучения в Международном университете Кыргызстана [Текст] /А.К.Наркозиев //Alma mater.– 2009.– №9.– С. 40-46.
Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: навч. посіб.- К.: ЦУЛ, 2009.- 472с.- [Рекомендовано МОН України].
Ренев В. Методические особенности и опыт оценки знаний обучаемых при внедрении кредитно-модульной системы/ В.Ренев, Д.Титов, Е.Петрова// Новий колегіум.- 2009.- №1.- С. 48-53.
Степко М.Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу// Педагогіка і психологія.- 2009.- №1.- С. 34-40.
Таланова, Ж.В.    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід [Текст] /Ж.В.Таланова //Педагогіка і психологія.– 2009.– №3.– С. 90-98.– [Типи, види, форми докторської підготовки фахівців вищого освітнього рівня в світі
Болонського процесу].
Хирш, Н.    Бойкот Болонскому процесу: беспорядки в защиту образования ? [Текст] /Н.Хирш //Alma mater.– 2009.– №4.– С. 54-56.
Черевичний, Г.    Північноєвропейський досвід розвитку вищої освіти у контексті Болонського процесу [Текст] /Г.Черевичний //Історичний журнал.– 2009.– №4.– С. 85-94.– [Вища освіта Фінляндії, Норвегії].
Швець, В.    Бухгалтерська освіта в Україні в контексті Болонського процесу [Текст] /В.Швець //Бухгалтерський облік і аудит.– 2009.– №7.– С. 4-7.