1. | Авшенюк, Н. Феномен "світового освітнього простору" як об'єкт науково-педагогічного дослідження [Текст] / Н. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №1,Т.4. – С. 105-111. | |
2. | Авшенюк, Н.М. Зарубіжні підходи до моделювання структури транснаціональної вищої освіти [Текст] / Н. М. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №2. – С. 96-104. | |
3. | Бабій, С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи [Текст] / С. Бабій // Вища освіта України. – 2014. – №1. – С. 28-33. | |
4. | Баранівський, В. Доступ до вищої освіти в контексті стратифікаційних змін у країнах Заходу [Текст] / В. Баранівський // Вища освіта України. – 2013. – №4. – С. 94-105. | |
5. | Буцан, Г.П. Щодо підвищення якості та збільшення обсягу освітніх послуг для іноземних студентів [Текст] / Г. П. Буцан, A. M. Самойленко // Вісник НАН України. – 2014. – №4. – С. 40-48. | |
6. | Гапон, В.В. Моніторингові дослідження міжнародного співробітництва та партнерства в системі вищої освіти [Текст] / В. В. Гапон, К. Г. Читаєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №6,Т.1. – С. 252-256. | |
7. | Гаращук, О.В. Генезис стратегій і тактики формування освітньої домінанти в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Гаращук, В. І. Куценко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – №11(748). – С. 281-289. | |
8. | Гуменна, Л. Болонський процес очима студентів [Текст] / Л. Гуменна // Університет. – 2014. – №3(104). – С. 8-9. | |
9. | Дебич, М. Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2013. – №4. – С. 107-113. – [Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX ст. Докладно досліджено структурні інновації та розширення завдань вищої освіти. Зазначено суперечливість використання комп 'ютерів у середніх і вищих школах. Для Європи засвідчено прискорений розвиток точних наук у ВНЗ і дослідних інститутах, що може стати підґрунтям співпраці України і Європейського Союзу в цьому напрямі.]. | |
10. | Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти [Текст] / Ю. Бобало, В. Павлиш, А. Загородний, І. Бабин // Вища школа. – 2014. – №1. – С. 19-31. – [Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.]. | |
11. | Моісеєва, Т. Якщо Оксфорд не по кишені, беріть курс на Польщу [Текст] / Т. Моісеєва // Урядовий кур'єр. – 2014. – 6 лют. (№23). – С. 9. – [За кордоном охоче приймають українців до університетів, пропонуючи грантові програми та знижки]. | |
12. | Натрошвілі, С.Г. Проблеми та перспективи інтеграції вищої освіти України до освітнього простору ЄС [Текст] / С. Г. Натрошвілі // Проблеми науки. – 2013. – №12. – С. 2-7. | |
13. | Нобелівські лауреати і топ-заклади вищої освіти, країни та континенти з передовим університетським потенціалом [Текст] / В. Луговий, С. Калашникова, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Вища освіта України. – 2013. – №4. – С. 10-21. | |
14. | Сбруєва, А. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб'єкти, функції, механізми [Текст] / А. Сбруєва // Вища освіта України. – 2014. – №1. – С. 91-97. | |
15. | 327 Т66 |
Третько, В.В. Міжнародні відносини . Вступ до спеціальності [Текст] : навч. посіб. / В. В. Третько. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – 322с. – [Подано актуальні проблеми і пріоритети професійної підготовки фахівців міжнародних відносин в умовах світової глобалізації та інтернаціоналізації освітньої політики України та особливості професійної підготовки таких фахівців у зарубіжних країнах (Великій Британії, США, Австралії, Німеччині, Канаді).Рекомендовано МОН України]. |
16. | Ячимович, Д. Реформи вищої освіти Чорногорії: на шляху до конкурентоздатної і продуктивної економіки в межах єдиного ринку ЄС [Текст] / Д. Ячимович, В. Караджич // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №1. – С. 140-149. | |
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ | ||
1. | Бессалова Т. В. Болонський процес та інформатизація вищої школи України [Електронний ресурс] / Т. В. Бессалова // Гілея: науковий вісник . - 2013. - № 72. - С. 721-725. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gileya_2013_72_139.pdf | |
2. | Босенко М. В. Інтеграція Грузії в болонський процес [Електронний ресурс] / М. В. Босенко. // Науковий вісник Донбасу . - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2011_2_12.pdf | |
3. | Демідова Ю. Є. Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу [Електронний ресурс] / Ю. Є. Демідова, О. Є. Тверитникова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 31. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2013_31_28.pdf | |
4. | Клименко О.М. Болонський процес в Україні: в пошуку національної моделі системи вищої освіти [Електронний ресурс] / О.М. Клименко, Г. О. Михайлюк // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України . - 312013. - № 3. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzizvru_2013_3_13.pdf | |
5. | Кузьменко В. В. Болонський процес в університетах зарубіжжя [Електронний ресурс] / В. В. Кузьменко // Таврійський вісник освіти . - 2013. - № 1. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tvo_2013_1_4.pdf | |
6. | Маньгора В. В. Болонський процес і професійна підготовка юристів [Електронний ресурс] / В. В. Маньгора // Педагогічний дискурс . - 2013. - Вип. 14. - С. 298-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2013_14_62.pdf | |
7. | Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіти [Електронний ресурс] / А. В. Самойленко, О. О. Фастовець, В. Ю. Орищенко, Є. Л. Альберт // Медична освіта . - 2013. - № 3. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mosv_2013_3_24.pdf | |
8. | Тимофеев А. А. Кредитно-модульная система обучения [Електронний ресурс] / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Современная стоматология . - 2013. - № 1. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ss_2013_1_31.pdf |