2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р.  2012 р.  2011 р.  2010 р.  2009 р.   2008 р.   2007 р. ... 2005 р.    2004 р.  2003 р.

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2006 р.


1.   Андрущенко В. Філософія розвитку освіти в постболонському просторі// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 5-7.
2.   Бабак В. Для нас Болонський процес - явище звичне, кредитно-модульна система - не новина// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 3-20.- [В. Бабак - ректор Національного авіаційного університету].
3.   Бабкіна О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті Болонських реформ// Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С. 91-95.
4.   Базилевич В. Інтелектуалізація та індивідуалізація -основа формування нової парадигми класичної університетської освіти в галузі економіки і управління в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С. 28-42.- [Реформування системи вищої економічної освіти в Україні з метою наближення до єдиних європейських вимог ].
5.   Богданов І. Курс "Інформаційно-комунікаційні технології навчання фізики в середній загальноосвітній школі" у контексті кредитно-модульної системи освіти// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 53-56.
6.   Болюбаш Я. Один з принципів болонського процесу - мобільність студентів у європейському просторі// Освіта України.- 2006.- № 5.- С. 4.
7. 81
С91
Волошина О.В. Роль кредитно-модульної системи у процесі викладання іноземних мов// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 32-35.
8.   Голубенко О. Етапи інтеграції Далівського університету в європейський освітній простір// Вища школа.- 2005.- №5.- С.10-20.- [Болонський процес].
9.   Елькін М. Організація навчального процесу// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 4-5.- [Кредитно-модульна система навчання].
10.   Ершов С.Г. Языковая проблема вхождения в европейское образовательное пространство/ С.Г.Ершов, Е.С.Ершова// Економіка розвитку.- 2006.- №1.- С. 56-57.
11.   Жованик В.І. Болонський процес: зміст, підходи і завдання "академічної безпеки" навчального закладу, її моделювання та рівні/ В.І.Жованик, Г.В.Жованик// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №12.- С. 112-120.
12.     Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей: Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних за сферу вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 20-24.- [Привабливість Загальноєвропейського простору вищої освіти та співпраця з іншими регіонами світу].
13.   Згага П. Современные тенденции в сфере высшего образования в Европе// Высшее образование сегодня.- 2005.- №12.- С. 22-28.- [Сохранение национальных систем образования вошло в противоречие с логикой общеевропейского процесса объединения].
14.   Згага П. Современные тенденции в сфере высшего образования в Европе. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №1.- С. 27-34.- [Переход к сопоставимым системам степеней и общим стандартам в области обеспечения качества].
15.   Калашніков В. Болонський процес: досвід Німеччини та реалізація в Україні// Освіта України.- 2006.- № 12.- С. 3.
16.   Колесов В.П. О классификации компетенций// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 20-22.- [Создание образовательных стандартов нового поколения, гибкого профиля и модульного принципа построения учебных планов].
17.   Коміренко В. Приєднання до болонського процесу, як євроінтеграційна стратегія України: аспекти, проблеми, прогнози// Вісник економічної науки України.- 2005.- №2.- С. 52-55.
18.     Концепція вдосконалення освітнього процесу на економічних факультетах класичних університетів України в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С.44-47.- [Метою Концепції визначення пріоритетних напрямів реформування системи вищої освіти на економічних факультетах класичних університетів].
19.   Корсак К. Міфи про Болонський процес// Завуч.- 2006.- № 1.- С. 4-6.
20. 37
Д44
Красильникова Г. Обгрунтування понятійного апарату кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Дидактика професійної школи.- 2005.- Вип 3.- С. 141-141.
21.   Кудін А. Реалізація в Україні принципів і завдань Болонського процесу:забезпечення мобільності громадян з можливістю їх працевлаштування// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 27-34.
22.   Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу/ Г.Кузнецов, Т.Калюжна// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 75-79.- [Розвиток виробничої і соціальної сфер привів до створення теоретичних моделей безперервної освіти].
23.   Куттыкужанова А.Ж. С чего начинать введение итогового тестирования и кредитной системы? Из опыта Республики Казахстан// Высшее образование сегодня.- 2006.- №7.- С. 30-33.
24. 81
С91
Кухарська В.Б. Вивчення міжкультурного спілкування у контексті Болонського процесу// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 91-93.
25.   Ларионова М.В. Интеграционные процессы в образовании: европейский опыт. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №3.- С. 44-49.- [Болонский процесс].
26.   Майкова Е. Соціологічна освіта і Болонський процес// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 33-39.
27.   Маліца М. Входження країн Чорноморського регіону до європейського простору вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 35-57.- [Людські ресурси, цикли навчання та залікові одиниці, мобільність студентів та викладачів, зайнятість, якість].
28.   Мартиненко О.О. Инновационное проектирование учебного процесса// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 12-17.- [Внедрение системы зачетных единиц и модульной организации учебного процесса].
29.   Мачулин В. ВАК України в контексті Болонського процесу/ В.Мачулин, Р.Бойко, Л.Шкляр// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 26-32.
30.   Мелаш В. Використання матеріальної бази агробіологічного комплексу Мелітопольського педагогічного університету як важлива умова реалізації принципів Болонського процесу// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 70-72.
31. 81
С91
Михальчук Н.О. Формування професійної придатності майбутніх фахівців іноземних мов у контексті Болонського процесу// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 123-126.
32.   Морозова Т. Освітні стандарти в контексті болонських реформ і можливостей інформатизації// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 26-34.
33. 378
Н15
  Навчальні програми підготовки бакалаврів за кредитно-модульною системою: Інформаційний пакет/ Уклад.: В.І. Бегняк, Г.В. Красильникова; Відп. за вип. С.Г. Костогриз.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 113с.- [ У виданні подана інформація про Хмельницький національний університет, його структурні і навчальні підрозділи, процедура реєстрації та прийому на навчання іноземних громадян, програми підготовки бакалаврів за кредитно-модульною системою в контексті вимог Болонської угоди.  Може бути корисним для вищих навчальних закладів-партнерів, що здійснюють підготовку фахівців з відповідних напрямів та студентів, які бажають отримати відповідну фахову підготовку на базі університету.].
34.   Пішванова В. Незалежне тестування майбутніх спеціалістів в Україні: проблеми і перспективи// Вісник книжкової палати.- 2005.- №11.- С.20-22.- [Про нові умови регулювання процесів вступу до ВНЗ України, пов'язані з організацією кредитно-модульного навчання].
35. 81
С91
Полянська М.Б. Перспективи упорядкування системи вищої освіти в Україні у контексті гармонізації з європейською системою/ М.Б.Полянська, Т.Г.Якобенчук, Л.Я.Гошко// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 144-146.
36.   Применко В.І. Болонський процес - перший досвід роботи у внз/ В.І.Применко, Г.М.Білокінь, А.В.Лук'янчиков// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №5.- С. 40.
37.   Прянишникова О.Д. Европейская структура квалификаций: деятельность за рамками Болонского процесса// Профессиональное образование.- 2006.- №2.- С. 34-36.- [Усиления взаимодействия кооперации и мобильности в сфере профессионального образования].
38.   Розина Н.М. О реализации положений Болонской декларации в системе высшего профессионального образования Российской Федерации// Инновации в образовании.- 2005.- №6.- С. 5-25.
39.   Сальников В. Актуальные вопросы развития высшей школы в условиях реформы образования/ В.Сальников, С.Сизов// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 11-16.- [Достоинство и недостатки Болонского процесса для образования России ].
40.   Сікорський П. Наступність модульно-рейтингової і кредитно-модульної технологій навчання// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 59-70.
41. 330.342.
146Ф79
Скібіцька О.В. Проблеми стимулювання праці викладачів у контексті Болонського процесу// Формування ринкової економіки.- 2005.- Спец. вип.- Т.2.- С. 314-319.
42.   Сухарників Ю. Національні особливості впровадження додатка до диплома загальноєвропейського зразка у вищій освіті України// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 76-88.- [У межаж Болонського процесу Укпаїна намагаеться узгожити систему вищої освіти до единого стандарту].
43. 81С91   Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу: Збірник наукових праць.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 192с.- [Збірник статей включає публікації з сучасних проблем лінгвістики, вивчення зарубіжної літератури, педагогіки, навчання іноземних мов для спеціальних цілей та багатомовності у контексті входження України до Болонського процесу. Публікації становлять інтерес для науковців, викладачів вищих та середніх навчальних закладів, аспірантів, студентів, всіх, хто цікавиться актуальними проблемами мовознавства, методики та педагогіки.].
44.   Сущенко В. Проблемні питання реформування правничої освіти в Україні в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 21- 25.
45.   Шкребтій Ю. Запровадження елементів європейської кредитно - трансферної та акумулюючої системи в сфері вищої фізкультурної освіти/ Ю.Шкребтій, Л.Харченко// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 76-79.
46.   Шубин О. Адаптація університету до Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С. 13-23.- [Освітня діяльність Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського. Анкета оцінки модуля.].
47.   Язвінська О. До спільного освітнього простору// Політика і час.- 2006.- №2.- С. 66-73.- [Євроінтеграція вищої освіти].