1. | Андрущенко В. Філософія розвитку освіти в постболонському просторі// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 5-7. | |
2. | Бабак В. Для нас Болонський процес - явище звичне, кредитно-модульна система - не новина// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 3-20.- [В. Бабак - ректор Національного авіаційного університету]. | |
3. | Бабкіна О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті Болонських реформ// Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С. 91-95. | |
4. | Базилевич В. Інтелектуалізація та індивідуалізація -основа формування нової парадигми класичної університетської освіти в галузі економіки і управління в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С. 28-42.- [Реформування системи вищої економічної освіти в Україні з метою наближення до єдиних європейських вимог ]. | |
5. | Богданов І. Курс "Інформаційно-комунікаційні технології навчання фізики в середній загальноосвітній школі" у контексті кредитно-модульної системи освіти// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 53-56. | |
6. | Болюбаш Я. Один з принципів болонського процесу - мобільність студентів у європейському просторі// Освіта України.- 2006.- № 5.- С. 4. | |
7. | 81 С91 |
Волошина О.В. Роль кредитно-модульної системи у процесі викладання іноземних мов// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 32-35. |
8. | Голубенко О. Етапи інтеграції Далівського університету в європейський освітній простір// Вища школа.- 2005.- №5.- С.10-20.- [Болонський процес]. | |
9. | Елькін М. Організація навчального процесу// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 4-5.- [Кредитно-модульна система навчання]. | |
10. | Ершов С.Г. Языковая проблема вхождения в европейское образовательное пространство/ С.Г.Ершов, Е.С.Ершова// Економіка розвитку.- 2006.- №1.- С. 56-57. | |
11. | Жованик В.І. Болонський процес: зміст, підходи і завдання "академічної безпеки" навчального закладу, її моделювання та рівні/ В.І.Жованик, Г.В.Жованик// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №12.- С. 112-120. | |
12. | Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей: Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних за сферу вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 20-24.- [Привабливість Загальноєвропейського простору вищої освіти та співпраця з іншими регіонами світу]. | |
13. | Згага П. Современные тенденции в сфере высшего образования в Европе// Высшее образование сегодня.- 2005.- №12.- С. 22-28.- [Сохранение национальных систем образования вошло в противоречие с логикой общеевропейского процесса объединения]. | |
14. | Згага П. Современные тенденции в сфере высшего образования в Европе. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №1.- С. 27-34.- [Переход к сопоставимым системам степеней и общим стандартам в области обеспечения качества]. | |
15. | Калашніков В. Болонський процес: досвід Німеччини та реалізація в Україні// Освіта України.- 2006.- № 12.- С. 3. | |
16. | Колесов В.П. О классификации компетенций// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 20-22.- [Создание образовательных стандартов нового поколения, гибкого профиля и модульного принципа построения учебных планов]. | |
17. | Коміренко В. Приєднання до болонського процесу, як євроінтеграційна стратегія України: аспекти, проблеми, прогнози// Вісник економічної науки України.- 2005.- №2.- С. 52-55. | |
18. | Концепція вдосконалення освітнього процесу на економічних факультетах класичних університетів України в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С.44-47.- [Метою Концепції визначення пріоритетних напрямів реформування системи вищої освіти на економічних факультетах класичних університетів]. | |
19. | Корсак К. Міфи про Болонський процес// Завуч.- 2006.- № 1.- С. 4-6. | |
20. | 37 Д44 |
Красильникова Г. Обгрунтування понятійного апарату кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Дидактика професійної школи.- 2005.- Вип 3.- С. 141-141. |
21. | Кудін А. Реалізація в Україні принципів і завдань Болонського процесу:забезпечення мобільності громадян з можливістю їх працевлаштування// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 27-34. | |
22. | Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу/ Г.Кузнецов, Т.Калюжна// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 75-79.- [Розвиток виробничої і соціальної сфер привів до створення теоретичних моделей безперервної освіти]. | |
23. | Куттыкужанова А.Ж. С чего начинать введение итогового тестирования и кредитной системы? Из опыта Республики Казахстан// Высшее образование сегодня.- 2006.- №7.- С. 30-33. | |
24. | 81 С91 |
Кухарська В.Б. Вивчення міжкультурного спілкування у контексті Болонського процесу// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 91-93. |
25. | Ларионова М.В. Интеграционные процессы в образовании: европейский опыт. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №3.- С. 44-49.- [Болонский процесс]. | |
26. | Майкова Е. Соціологічна освіта і Болонський процес// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 33-39. | |
27. | Маліца М. Входження країн Чорноморського регіону до європейського простору вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 35-57.- [Людські ресурси, цикли навчання та залікові одиниці, мобільність студентів та викладачів, зайнятість, якість]. | |
28. | Мартиненко О.О. Инновационное проектирование учебного процесса// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 12-17.- [Внедрение системы зачетных единиц и модульной организации учебного процесса]. | |
29. | Мачулин В. ВАК України в контексті Болонського процесу/ В.Мачулин, Р.Бойко, Л.Шкляр// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 26-32. | |
30. | Мелаш В. Використання матеріальної бази агробіологічного комплексу Мелітопольського педагогічного університету як важлива умова реалізації принципів Болонського процесу// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 70-72. | |
31. | 81 С91 |
Михальчук Н.О. Формування професійної придатності майбутніх фахівців іноземних мов у контексті Болонського процесу// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 123-126. |
32. | Морозова Т. Освітні стандарти в контексті болонських реформ і можливостей інформатизації// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 26-34. | |
33. | 378 Н15 |
Навчальні програми підготовки бакалаврів за кредитно-модульною системою: Інформаційний пакет/ Уклад.: В.І. Бегняк, Г.В. Красильникова; Відп. за вип. С.Г. Костогриз.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 113с.- [ У виданні подана інформація про Хмельницький національний університет, його структурні і навчальні підрозділи, процедура реєстрації та прийому на навчання іноземних громадян, програми підготовки бакалаврів за кредитно-модульною системою в контексті вимог Болонської угоди. Може бути корисним для вищих навчальних закладів-партнерів, що здійснюють підготовку фахівців з відповідних напрямів та студентів, які бажають отримати відповідну фахову підготовку на базі університету.]. |
34. | Пішванова В. Незалежне тестування майбутніх спеціалістів в Україні: проблеми і перспективи// Вісник книжкової палати.- 2005.- №11.- С.20-22.- [Про нові умови регулювання процесів вступу до ВНЗ України, пов'язані з організацією кредитно-модульного навчання]. | |
35. | 81 С91 |
Полянська М.Б. Перспективи упорядкування системи вищої освіти в Україні у контексті гармонізації з європейською системою/ М.Б.Полянська, Т.Г.Якобенчук, Л.Я.Гошко// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 144-146. |
36. | Применко В.І. Болонський процес - перший досвід роботи у внз/ В.І.Применко, Г.М.Білокінь, А.В.Лук'янчиков// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №5.- С. 40. | |
37. | Прянишникова О.Д. Европейская структура квалификаций: деятельность за рамками Болонского процесса// Профессиональное образование.- 2006.- №2.- С. 34-36.- [Усиления взаимодействия кооперации и мобильности в сфере профессионального образования]. | |
38. | Розина Н.М. О реализации положений Болонской декларации в системе высшего профессионального образования Российской Федерации// Инновации в образовании.- 2005.- №6.- С. 5-25. | |
39. | Сальников В. Актуальные вопросы развития высшей школы в условиях реформы образования/ В.Сальников, С.Сизов// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 11-16.- [Достоинство и недостатки Болонского процесса для образования России ]. | |
40. | Сікорський П. Наступність модульно-рейтингової і кредитно-модульної технологій навчання// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 59-70. | |
41. | 330.342. 146Ф79 |
Скібіцька О.В. Проблеми стимулювання праці викладачів у контексті Болонського процесу// Формування ринкової економіки.- 2005.- Спец. вип.- Т.2.- С. 314-319. |
42. | Сухарників Ю. Національні особливості впровадження додатка до диплома загальноєвропейського зразка у вищій освіті України// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 76-88.- [У межаж Болонського процесу Укпаїна намагаеться узгожити систему вищої освіти до единого стандарту]. | |
43. | 81С91 | Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу: Збірник наукових праць.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 192с.- [Збірник статей включає публікації з сучасних проблем лінгвістики, вивчення зарубіжної літератури, педагогіки, навчання іноземних мов для спеціальних цілей та багатомовності у контексті входження України до Болонського процесу. Публікації становлять інтерес для науковців, викладачів вищих та середніх навчальних закладів, аспірантів, студентів, всіх, хто цікавиться актуальними проблемами мовознавства, методики та педагогіки.]. |
44. | Сущенко В. Проблемні питання реформування правничої освіти в Україні в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 21- 25. | |
45. | Шкребтій Ю. Запровадження елементів європейської кредитно - трансферної та акумулюючої системи в сфері вищої фізкультурної освіти/ Ю.Шкребтій, Л.Харченко// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 76-79. | |
46. | Шубин О. Адаптація університету до Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С. 13-23.- [Освітня діяльність Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського. Анкета оцінки модуля.]. | |
47. | Язвінська О. До спільного освітнього простору// Політика і час.- 2006.- №2.- С. 66-73.- [Євроінтеграція вищої освіти]. |