1. |
|
Вища освіта України - європейський вимир: стан, проблеми, перспективи: Матеріали до підсумкової колегії. Спецвипуск// Освіта України.- 2008.- №21-22.- С.1-23. |
2. |
|
Дабіжук Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Т.Дабіжук, О.Блажко// Рідна школа.- 2008.- №3-4.- С. 37-39. |
3. |
|
Дзвінчук Д. Суспільство знань-чергова мрія чи реальність майбутнього?// Віче.- 2008.- №7-8.- С. 16-19. |
4. |
|
Заїкіна В.В. Аналіз адаптації студентів-першокурсників до навчання за кредитно-модульною системою// Університетські наукові записки.- 2007.- №1.- С. 352-356. |
5. |
|
Карсовська Г.В. Перебудова методики вивчення іноземних мов у відповідності з європейськими критеріями (ЕСТS)// Рідна школа.- 2007.- №11-12.- С. 45-46.- [Кредитно-трансферна система]. |
6. |
|
Комар Ю.М. Інноваційні механізми державного впливу на інтегрування національної системи контролю знань студентів-управлінців в Болонський процес// Університетські наукові записки.- 2007.- №1.- С. 245-251. |
7. |
|
Крыжановский В. Проблема интеграции в Болонское образовательное пространство в украинско-российских отношениях// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2007.- №68,Ч.II.- С. 114-118. |
8. |
|
Левківський К. Підготовка сучасного вчителя згідно з вимогами Болонського процесу// Освіта України.- 2008.- №15.- С. 3. |
9. |
|
Лещинський О. Міжнародні моделі оцінки якості інженерної освіти// Вища освіта України.- 2007.- №4.- С. 32-36.- [Болонський процес і Україна]. |
10. |
|
Мазаракі А. Єврофахівець, чи потрібно це Україні?// Освіта.- 2008.- №12.- С. 2.- [Вивчення європейського досвіду управління університетом у контексті створення Європейського освітнього простору]. |
11. |
|
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у європейський освітній простір// Вища школа.- 2007.- №5.- С. 27-36. |
12. |
|
Медведенко Н.В. Совершенствование контроля знаний и учета успеваемости студентов в контексте Болонского процесса/ Н.В.Медведенко, С.Ю.Рубцова// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 93-96. |
13. |
|
Мельник А.О. Особливості впровадження Болонської системи в Україні та її вплив на рівень освіти випускників/ А.О.Мельник, І.Уварова// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №5,Т.1.- С. 243-247. |
14. |
|
Методологічні аспекти викладання дисциплін на кафедрі безпеки життєдіяльності та охорони здоров'я людини згідно з вимогами кредитно-модульної системи/ О.Ф.Гавриленко, Л.Д.Олешко, Г.А.Кремечек, І.В.Гончаренко// Безпека життєдіяльності.- 2007.- №12.- С. 37-39. |
15. |
|
Мотин В.В. Система повышения квалификации сотрудников органов внутренних дел в свете реализации требований Болонской конвенции// Инновации в образовании.- 2008.- №2.- С. 4-17. |
16. |
|
Степанко А.В. Викладання дисципліни"Фізичне виховання"для студентів факультету підготовки вчителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи організаціії навчального процесу// Теорія та методика фізичного виховання.- 2008.- №1.- С. 13-18. |
17. |
|
Филиппов В.М. Болонский процесс и "Дорожная карта Россия-Евросоюз"// Высшее образование сегодня.- 2008.- №1.- С. 5-9. |
18. |
|
Холод Б. Логічно-структурна схема впровадження принципових засад Болонської декларації/ Б.Холод, В.Момот// Економіка та підприємництво. Держава та регіони.- 2007.- №6.- С. 190-196. |
19. |
|
Ципко В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського Союзу// Рідна школа.- 2008.- №1-2.- С. 78-80.- [Болонський процес]. |