2016 р. 2015 р. 2014 р. 2013 р.  2012 р. ... 2010 р. 2009 р. 2008 р. 2007 р. 2006 р. 2005 р. 2004 р. 2003 р.

Болонський процес. Кредитно-трансферна система підготовки фахівців

2011 р.


1.   Андрушкевич, Ф.    Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С. 53-59.
2.   Артамонова, Ю.Д.    Совместные образовательные программы: состояние, проблемы, перспективы [Текст] / Ю. Д. Артамонова, К. А. Блинова, А. Л. Демчук // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 74-81.
3.   Астахова, В.    Основные тенденции развития академической мобильности украинских студентов [Текст] / В. Астахова // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 7-10.
4.   Бенніч-Бьоркман, Л.    Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва [Текст] / Л. Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов // Педагогіка і психологія. – 2011. – №3. – С. 93-100.
5.   Бондаренко, М.    Академическая мобильность научных кадров [Текст] / М. Бондаренко // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 14-19.
6.   Быстрянцев, С.    Академическая мобильность — важнейший фактор успеха модернизации российской системы высшего образования [Текст] / С. Быстрянцев // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 21-24.
7.   Война, Г.Г.    Моніторинг та використання зарубіжного досвіду в галузі освіти [Текст] / Г. Г. Война // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №13. – С. 100-102.
8.   Высшее техническое образование как инструмент политики сближения государств [Текст] / А. С. Борейшо, К. М. Иванов, А. В. Морозов, Е. И. Степанова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 22-25. – [Рынок образовательных услуг в России].
9.   Газалиев, А.М.    Высшая школа Казахстана в контексте Болонского процесса [Текст] / А. М. Газалиев, Ю. Н. Пак // Alma mater. – 2011. – №6. – С. 12-20.
10.   Газалиев, А.М. (Газалиев, Е.Г.Скрибицкий Э.Г.)   Значение профессиональной мобильности в процессе становления специалиста технической направленности [Текст] / А. М. Газалиев, В. В. Егоров, Е. Г. Огольцова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 6-10.
11.   Готлиб, Р.А.    Социальная парадигма языкового образования как средства межкультурного взаимодействия в эпоху глобализации [Текст] / Р. А. Готлиб // Инновации в образовании. – 2011. – №6. – С.4-21.
12.   Гуманітарне співробітництво між Україною і Росією [Текст] // Управління освітою. – 2011. – №21. – С. 4-5. – [Прес-конференція з міністрами освіти і науки Росії та України].
13.   Дубив, Н.В.    Академическая мобильность на практике: стипендии немецких фондов [Текст] / Н. В. Дубив // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 39-41.
14.   Євдокимов, В.    Європейський вибір України і підготовка вчителя [Текст] / В. Євдокимов // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 40-45.
15.   Жилінська, О.    Університет: генеза ідеї та трансформація діяльності від класичної до інноваційної моделі [Текст] / О. Жилінська // Вища школа. – 2011. – №10. – С. 82-94.
16.   Зигало, О.    Державна освітня політика Франції в контексті європейської співпраці у сфері освіти [Текст] / О. Зигало // Економіка та держава. – 2011. – №7. – С. 115-117.
17.   Іваненеко, В.    З досвіду реалізації системи академічної мобільності в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Іваненеко // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 14-19.
18.   Кобець, А.С.    Проблеми інтеграції освітнього середовища з науковими установами щодо впровадження інноваційних технологій [Текст] / А. С. Кобець // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №17. – С. 69-72.
19.   Ковбаса, Т.    Третє покоління стандартів вищої освіти: порівняльний аналіз для України, Російської Федерації та Республіки Білорусь [Текст] / Т. Ковбаса // Трудова підготовка. – 2011. – №6. – С. 37-40.
20.   Крячко, Ю.    Гриф Міністерства і університетська автономія [Текст] / Ю. Крячко // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С.48-53. – [Болонський процес і Україна].
21.   Култаєва, М.    Філософія: життя після смерті. Німецький погляд на постболонські реалії [Текст] / М. Култаєва // Філософська думка. – 2011. – №2. – С. 70-86.
22.   Лігум, Ю.С.    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір [Текст] / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія. – 2011. – №2. – С.22-28.
23.   Матюх, С.А.    Особливості інтеграції вищої освіти України до Болонських стандартів [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №5,Т.1. – С. 30-34. – [У статті проаналізовано системні реформації та основні проблеми в галузі вищої освіти, а також основні напрями її модернізації відповідно до Болонських стандартів.].
24.   Мусієнко, І.    Реформування системи вищої освіти України у напрямі розбудови єдиного європейського простору [Текст] / І. Мусієнко // Економіка та держава. – 2011. – №8. – С. 132-134.
25.   Нагорный, Б.    Мировая конкуренция на рынке образовательных услуг и проблема академической мобильности [Текст] / Б. Нагорный // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 3-7.
26.   Ниндель, Т.    Тенденции и особенности студенческих обменов. Проблемы адаптации украинских студентов в университетах Германии [Текст] / Т. Ниндель // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 30-40.
27.   Онищенко, О.    Київськиі ініціативи: back office [Текст] / О. Онищенко, Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2011. – №35. – С. 1, 12. – ["Школа ХХІ століття: київські ініціативи" форум міністрів освіти європейських країн в Києві].
28.   Павко, А.    Класичний університет у контексті Болонського процесу. Такі виши мають стати символами інтелектуального потенціалу країни [Текст] / А. Павко // Урядовий кур'єр. – 2011. – №218. – С. 18.
29.   Павлюк, С.    Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції [Текст] / С. Павлюк // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 61-71.
30.   Пайко, А.    Суспільні науки в контексті європейської модернізації вищої освіти в Україні [Текст] / А. Пайко // Вісник НАН України. – 2011. – №9. – С. 25-31.
31.   Приходченко, К.І.    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти [Текст] / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. – 2011. – №2. – С. 63-70.
32.   Ременцов, А.Н.    Социокультурные аспекты адаптации иностранных студентов в российских втузах [Текст] / А. Н. Ременцов, А. А. Казанцева // Alma mater. – 2011. – №7. – С. 10-14.
33.   Семенюк, В.    Новая техника для инновационных технологий [Текст] / В. Семенюк // Економіст. – 2011. – №8. – С. 14-16. – [Опыт Одесского национального политехнического университета].
34.  

378
Т50

Товканець, Г.В.    Університетська освіта [Текст] : навч.- метод.посіб. / Г. В. Товканець. – К. : Кондор, 2011. – 182с. – [У посібнику розглядаються питання розвитку університетської освіти (форми організації навчальної діяльності, особливості впровадження Болонського процесу, дистанційна освіта)].
35. 378
Ф68
Фіцула, М.М.    Педагогіка вищої школи [Текст] : навч. посіб. / М. М. Фіцула. – 2-ге вид. доповн. – К. : Академвидав, 2010. – 456с. – (Альма-матер). 
36.   Черевко, О.    Реалізація компетентнісної парадигми та формування професійної мобільності фахівця у ВНЗ [Текст] / О. Черевко // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 27-30.
37.  

37
Ш70

Шляхтун, П.П.    Методика викладання соціально-гуманітарних дисциплін [Текст] : навч. посіб. / П. П. Шляхтун. – К. : Академія, 2011. – 224с. – (Альма - матер).